Bachira..
Leželi jsme v podvečer já, Dazai, Chuuya a Natka na pláži a slunili se. "Ach- to je pohoda." usmál jsem se.
"Že?" usmál se roztomile Dazai.
"Bolí mě extrémně záda." skučela Natka s Chuuyou. "Byli jste v té vodě hodně dlouho."
"To zase bude noc, že?" usmál jsem se na na Dazaie a on chytl záchvat smíchu. "To teda."
"To bude furt, špatně se mi leží, to je kvůli tobě, říkej mi něco." zasmál jsem se a Dazai se zdálo, že umře.
"Vy jste vtipní oba dva. Umírám vám." řekla Natka. "Hele mám celkem strach." řekl Yuta a přiběhl za náma.
"Neboj oni to zvládnou, stačí jeden drink."
Dobře dneska už má Dazai o dobrou náladu postaráno. Takhle smát se jsem ho neviděl snad nikdy.
"Ne já nemyslím ty mrtvoly tady." řekl a my viděli že se třásl. "Co se děje Yuto?" zeptal jsem se
"Víte jak ve zprávách byl ten nález vlkodlaka ve francouzské metropoli?" zeptal se a my kývli. "No něco není v pořádku." řekl smutně a já vstal.
"Tyjo Bachi ty máš výskok, že jo Nati?" usmál jsem se. "Nechte mě na pokoji všichni."
"Zase ses nenamazala krémem?" řekl Yuta s trapným výrazem. "A dost. Já myslela, že mě máte rádi a ne že se tu do mě budete trefovat."
"Já tě miluju!" usmál jsem se a přitáhl jí k sobě. "Co se tedy děje?" zeptal se Chuuya.
"No tak víte snad, že vlkodlaci se přeměňují na monstra v noci. A já mám pocit, že včera napadl Toma a Emmu." řekl a my kývli.
Cože???
"Co to meleš za hovno?" zasmála se Natka. "Ty jsi spálené hovno." řekl Dazai a trefila ho do břicha.
"Auuuu!"
"Yuto tady vlkodlaci nejsou." usmál jsem se. "Jak to víš. Mohl sem utéct. Jsou ti naši přátelé jedno!?"
"Nejsou ale-"
"Ale pojďte semnou." řekl a my šli za ním až nahoru k chatce Toma a Emmy.
"Wow chatka!" zasmál se Chuuya. "Tak dívejte." řekl a zaklepal. Najednou se otevřely dveře a hrozné vrzání dveří.
"Co je?" zavrčel Tom. "Jestlis myslel povahově tak máš pravdu." zasmála se Natka.
"Tome ahoj, co děláte?" usmál jsem se. "Co tě to zajímá." řekl nepříjemně a do dveří vešla Emma.
"Grrr.." zuřila a my nechápali co se děje. "Emmi ahoj. Na pláži jsem se spálila.."
"A co mi je potom." vykřikla a zavřela dveře. "Hej! Co to bylo!" vykřikl Dazai. "Vy dva! Co děláte!" vykřikl Chuuya a klepal na okno.
"Hele kluci, Nati nechte je být." řekl pan učitel Satoru. "Vy víte co se děje?" zeptal se Yuta.
"Vím a je to děsivé." řekl nešťastně. "Co se stalo naším kamarádům?" zeptal se Dazai.
ČTEŠ
𝐓𝐚𝐥𝐞𝐧𝐭𝐬 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐓𝐨𝐤𝐲𝐨 🎤🎼
AventuraStřední umělecká škola v Tokiu. Sen každého mladého kluka či holky kteří mají nějaký talent. Ať je to talent ve vystupování na jevišti nebo mít talent na tanec horkým koncertem. Co když se spojí dvě třídy v jednu? Jak to bude fungovat???