• 72 ~ A fight for your heart

88 4 2
                                    

Mikey..

Začíná prosinec dámy a pánové a my začínáme skládat nějaké malé urývky písniček.

Chceme být na náš debut připraveni. Měli jsme rozpůlenou dvou hodinovku. A jedna půlka měla taneční hodiny a druzí skladatelské.

Já jsem samozřejmě v té druhé. Protože tanec ovládám stejně tak jako Natka svůj vztek ;D.

"Hm máte už něco?" zeptal jsem se. "Ano už se na tom pracuje Mikey~.." pousmála se Yoko.

"Skvěle zlato."

"Co ostatní?" otočil jsem se ke klukům. "Mmh já si nastavoval spořič obrazovky." řekl Bachira a já se plácl po čele. "Proč?"

"Nebyly tam z minula kočičky!"

"Bachi- vždycky ti to někdo změní, chápeš?" zasmál se vedle něj sedící Tom.

Tom je tady s náma protože má pořád to omezení. Už aby to skončilo. Mitsuri s Yutou jsou skvělí tanečníci a máme i Nagiho a Rea.

Ale Tom.. no je to přece jen Tom :D.

"Tak ať já tam chci kočičky." řekl a já protočil očima. "Vole přestaň spát idiote!" řekl Chuuya naštvaně.

"Já jsem ale ospalý." řekl Dazai. "Jsi jebal s Jasmine celou noc nebo co?" zeptal se ho.

"Ty jsi pitomec Chuuyo! Ne!" vykřikla Jasmine za náma.

"Sorry nic ve zlém jen tohle pako by toho bylo schopné."

No Chuuyo ty máš co povídat tyvole :D.

"Mikey pošlu ti nějaké návrhy už to mám." řekla Natka a já se usmál. "Děkuji Nati skvělá práce."

"Není zač." řekla a já dál pracoval. Jenomže najednou-

"Tyjo Chuuyo ty tu máš péčko!" zasmál se Dazai. "Vole ty idiote to není moje. Na tom počítači to bylo."

"Však já nic neříkám. Otevři to! Chci se kouknout."

"DAZAIIII!" vykřikla Jasmine. "Jo promiň.."

"Já jsem tak ráda, že ty takový nechuťák nejsi." usmála se Yoko a já se nahnul a dal jí pusu.

Moje láska.

"Co to je?" řekla nepříjemně Natka. "Co se stalo?" zeptal se Tom. "Někdo mi poslal anonymní email. A neposlal ho jenom mě.. ale i Bachirovi a tobě Mikey."

"Co to?" zeptal jsem se a najel do své e-mailové složky.. "A fakt, že jo." řekl jsem. "Co tam je, nemůžu se podívat ukládá se mi tapeta koček."

"Ahh- fajn přečtu to." usmál jsem se a všichni se nahrnuli blíž. "Okej stojí tu-"

"Ahoj Nati, Bachiro a Mikey.. tady Yamaguchi. Věřím, že si na mě pamatujete a to i kvůli tomu, že jsem chodil s Yoko a předtím právě s tebou Nati. No po delší době bych vás chtěl pozvat na jeden zápas jako nový promotér v MMA aréně. Mám lístky pro vás a pak další tři lidi. Tak můžete vzít i nějaké spolužáky. S láskou Yamaguchi."

𝐓𝐚𝐥𝐞𝐧𝐭𝐬 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐓𝐨𝐤𝐲𝐨 🎤🎼Kde žijí příběhy. Začni objevovat