• 76 ~ Surprise and best name???

84 4 2
                                    

René..

Bylo ráno a já jsem přijel před hotel kde mojí spolužáci měli být. "Tyvole~" protáhl jsem se a vystoupil z auta.

No tak jsem zase zpátky, že hehe :D. Moc se toho nezměnilo. Jen jsem bohatší, mám lepší káru a skvělou práci.

"René, malém jsi mě tam zase zamkl." řekl Justin kterého jsem taky přivezl. Od poloviny listopadu je u mě na výměnném pobytu. A dochází do Švýcarské školy v Davosu. Je talentovaný.

Zjistil jsem, že umí hrát na kytaru a tak hraje v klubech po nocích. Rodina Jamesů se nikdy neztratí.

"Ale jdi ty. To se stalo jen jednou." usmál jsem se. "Jo ale byl jsem tam celou noc. Neměl jsem jídlo ani pití."

"Ježíši nedělej drama. Jsi víc ukňouraný jak tvůj bratr." zasmál jsem se. "Hele hele, kdo je tady ukňouraný." usmál se před dveřmi Tom a vedle něj stál Mikey a Yuta.

"Tomeee!!" vykřikl Justin a rozběhl se ho obejmout. "Nojo pojď sem brácho." řekl a pak se od sebe odtáhli.

"Kluci ahoj!" rozešel jsem se k nim a postupně všechny tři objal. "René tak přece jenom to tu zvládáš." pousmál se Mikey. "Řídím se tvou radou z prázdnin. Zařím tak moc jen jak to jde." řekl jsem pyšně.

"To tě chválím, mám radost."

"Dáš mi podpis!" vykřikl Yuta a já se začal smát. "Ale Yuto ty jsi furt stejný ťulpas. Však jsme kamarádi."

"To ano. Ale jsi hvězda!"

"To je pravda, René je hlavní postavou. A vlastně je to nejoblíbenější postava v polovině státech Evropy kde ten seriál běží." usmál se Justin.

"Dobré nebavme se jen o mě." začal jsem se červenat. "Ale proč ne? Však si to zasloužíš." usmál se Mikey.

"Aaaa- dost. Tak nějaké novinky. Co ty Yuto? Už máš nějakou polovičku?" usmál jsem se.

"Nemám. Mám Bellu a ta je s Chimmym u učitelů."

"Jeeejda pan učitel Gojo a paní učitelka Lambretová se vám starají o pejsky jak milé." řekl jsem a oni se usmáli.

"Co ty a Yoko? Klape vám to?" zeptal jsem se. "Jasně, jen musím dávat pozor na čtrnáct dětí. Takže žádné soukromí nemáme." zasmál se Mikey.

"To chápu, nějak zařídím. A co ty Tome. Co ty a Emma?" řekl jsem radostně.

Ale on se podíval na zem a smutně hleděl.

"Co by s ní bylo. Ta po mě úplně jede! Tome ukaž mi svůj pokoj na hotelu." začal Justin brát Tom dovnitř a já nechápavě koukal na kluky.

"Co se děje?"

"Emma se s Tomem před pár týdny rozešla a teď začíná něco kout s Justinem." řekl Yuta.

"Cože? Ale však Emma byla do Toma zamilovaná až po uši." řekl jsem s šokem.

"Byla možná furt je. Je s ní teď trochu těžko jednat." řekl Mikey s povzdechem.

𝐓𝐚𝐥𝐞𝐧𝐭𝐬 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐓𝐨𝐤𝐲𝐨 🎤🎼Kde žijí příběhy. Začni objevovat