• 69 ~ Fighted fire of love #1

81 4 2
                                    

Natka..

Byli jsme doma a bylo kolem desáté večer a já si četla v obýváku. "Mmh jdu se dívat na televizi.." řekl Bachira a já se lekla. "Fuj to jsi ty. Klidně se posaď."

"Dík." řekl a já mu uvolnila místo a něco si tam pouštěl. "Mmh- u nás v pokoji taky funguje televize." usmála jsem se. Myslela jsem, že ho potěší, že to zmíním.

"Hm? A co jako?"

Ale asi jsem se mílila.

"Bachi notak.. ty víš, že tě mám ráda." řekla jsem s úsměvem. "A co jako?"

"Chybíš mi v pokoji chápeš?" dala jsem mu ruku na stehno a on vybouchl. "NESAHEJ NA MĚ!!!"

Hrozně moc jsem mu tím vším ublížila. Teď to vidím... :(..

"Měla si šanci semnou být. A já.. líbila ses mi.. změnil jsem tě.. nejsi taková jako jsi byla na začátku.. a to jen kvůli mě a klukům.. a ty ses mi nikdy za to láskou neodvděčila."

"Tak začneme znovu!"

"Nezačneme já potřebuju od tebe teď klid!" řekl. "Navíc v pokoji u Chuuyi je mi fajn. Někdy spím tam, někdy Nobary. Nevadí mi to."

Dodal a dolů se rozběhly čtyři osoby. A to Yuta, Dazai, Chuuya a Yoko.

"Panebože!! Tomu neuvěříte!!" začala extrémně Yoko brečet a my s Bachirou vstali. "Co se děje?"

"Em- emm-" nemohla se vymáčknout a já jí hladila po zádech a kluci to vzali za ní.

"Někdo se pokusil Emmu zabít.." řekl smutně Chuuya. "Cože?" vykřikla jsem s Bachirou.

"A bohužel se mu to málem povedlo.." řekl Dazai. "Chudák Emminka... kluci a Jasmine s ní čekají na záchranku.." řekl Yuta zdrceně.

"Panebože co se to děje.." řekla jsem nešťastně. "Já jen nechápu, proč jí to někdo udělal..." začala Yoko hrozně moc plakat a já ji musela utěšit..

V takových chvílích musíme držet pospolu...

Emma..

Ležela jsem v bezvědomí a nějak se to semnou houpalo ze strany na stranu. "Kurva- kde je ta záchranná služba!" vykřikl Tom a cítila jeho ruce na svém těle.

"Emmo.." začal se Mikeyho hlas třást. Nepamatovala jsem si nic.. vše se stalo tak rychle. Proč mě lítují..

Co se stalo? Proč mi je tak špatně?

Viděla jsem uplakanou Jasmine.. Mikey byl naprosto v šoku a Tom... Byl neskutečně naštvaný...

Mikey..

Jak to mohl někdo mojí sestřičce udělat.. jak? Jak?

"Udělala jsem něco?" zeptala se nejistě Emma a bylo jí hrozně špatně. "Emmi- vidíš nás??" zeptala se Jasmine.

"Vidím.. Tome.. Mikey.. Jasmine.." usmála se. "Mám vás moc ráda. Nezapomeňte na to.." šeptala..

"Ne! Sakra! Emmo! Tohle neříkej takhle!" řekl Tom a viděli jsme světla a ihned se k nám rozběhli zdravotníci.

𝐓𝐚𝐥𝐞𝐧𝐭𝐬 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐓𝐨𝐤𝐲𝐨 🎤🎼Kde žijí příběhy. Začni objevovat