Chuuya..
Škola = Nuda.
To neplatí o dnešku, protože hned z rána nás přišel navštívit pan Hanemiya.
"Dobré ráno děcka!" zasmál se a my ho pozdravili na zpátek. "Dobré ráno."
"Tak kde máte učitele?" zasmál se. "Ach- něco museli vyřešit v kanceláři."
"Ach jak já to znám. No nic. Emmo mám pro tebe velkou novinu." řekl a my nastražili uši.
A pro nás nic? :(.
"Ano? Poslouchám." řekla. "No vlastně ta zpráva je pro celou třídu ale pro tebe nejhlavnější. Ale začnu jinak."
Vysvětlil a dovnitř přišli i učitelé.
"Ale ahoj Kazu-" řekl pan učitel Gojo a objal ho. "Od kdy jsem ti dovolil takhle mě oslovovat?"
"Omlouvám se."
"Dobrý den Kazutoro.." řekla slušněji paní učitelka Lambretová. "Tak se mi to líbí. No kde jsme to byli?"
"No, že dobrá zpráva pro celou třídu ale hlavně pro Emmu." zopakoval Tom.
"Správně mladý Jamesi." pochválil ho. "Víte jak je René?"
"Ano?" vykřikla Mitsuri. A my na ní pohlédli zvláštně. "No co s ním? Daří se mu?" zasmál se Dazai.
"A jak.." řekl pan učitel zasněně. "Je tam hvězda."
"Kdo to je?" zeptal se Nagi. "Ale náš bývalý spolužák co odešel v druháku."
"Proč odešel?" zeptala se Nobara. "Nobaro, však to je ten kluk od Mitsuri.." řekla Jasmine.
"A tyvole jo. On jel do Švýcarska hrát ne?" zasmála se a my ostatní jen přikývli.
"No dobře a co to má společného s Emmou?"
"Máme pro vás program do konce roku." dodal pan Hanemiya a my nechápali.
"Emmo tys dostala nabídku z toho seriálu na epizodní roli." řekl oan Hanemiya a Emma nevěřícně na sebe ukázala.
"Já?" zeptala se. "Emma nám taky odjede?" zeptala se Shinobu smutně. "Nene neodjede. Odjedete s ní." usmál se pan Hanemiya.
"Cože?" vykřikli jsme. "Do nového roku strávíte čas ve Švýcarsku." řekl a my s úžasem hleděli.
"Wow!!" vykřikla Natka s Bachirou.
Těch dvou je teď plno. Jako vždycky těch co se dají nově dohromady. Přeju jim to.
"Takže se uvidíme s Reném, Emma si zahraje v seriálu a my budeme slavit Vánoce zase v nějakém jiném státu." řekla nadšeně Yoko.
"A co tam budu hrát?"
"No to je trochu oříšek u tebe." začal se pan Hanemiya trochu hihňat.
"Budeš hrát, holku kterou René a jeho kolegové potkají v pasťáku do kterého se dostanou omylem. Tam potkají tebe a ty je tam začneš pořádně děsit a mučit."
ČTEŠ
𝐓𝐚𝐥𝐞𝐧𝐭𝐬 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐓𝐨𝐤𝐲𝐨 🎤🎼
AdventureStřední umělecká škola v Tokiu. Sen každého mladého kluka či holky kteří mají nějaký talent. Ať je to talent ve vystupování na jevišti nebo mít talent na tanec horkým koncertem. Co když se spojí dvě třídy v jednu? Jak to bude fungovat???