Emma..
Je přesně dva týdny do Vánoc. No a my se chystáme na zítřejší odlet do Švýcarska.
A jak probíhá balení s patnácti lidmi v domě?
"Holky kde mám hřeben?" zeptala se Mitsuri. "Nevím Natka si s ním šla česat vlasy." zasmála jsem se.
"Ahhh- Nati!!" vykřikla a běžela za ní nahoru. "Emmi, myslíš že tam bude velká zima?" zeptal se roztomile Nagi.
"Určitě, budeme bydlet nedaleko Švýcarských alp." řekla jsem a skádala Yutovi věci.
"Och dobře. Takže tílko ne.." povzdychl si.
"NEBER MI POŘÁD TEN KLOBOUK IDIOTE!" řval zezhora Chuuya. "Ale já ho chci!" Dazai ty jsi fakt..
No prostě a jednoduše chaos tady.
"Emmo!" vykřikl Mikey a já se lekla. "Fuj já se lekla. Co se děje?" pousmála jsem se.
"Proč bálíš Yutovi věci?" zeptal se. "To je naše dohoda, Mikey! Abych mohl sedět s Tomem."
"To nechápu." řekl Mikey a já se pousmála. "No protože se Tom zlobí za to co jsem tehdy řekla v klubu. Yuta prosil jestli nemůže s Tomem sedět a tak jsem to chtěla za něco. Tak on mi dělá buchty navíc na cestu. A já mu ještě za ten vděk chystám věci."
"Ach vy jste teda." povzdychl si. "Ale s tím Tomem. Proč jsi to vůbec říkala?" zeptal se.
"Já nevím. Přišlo mi to dobrý se Drakenovi otevřít.."
"Máš ho snad ráda?"
"Viděla ses s ním párkrát v životě." řekl Mikey a pak Yuta. "Hele ty mlč! A vař. A ty, ne nemám ho ráda."
Nemůžu milovat někoho jiného jak Toma to prostě nejde..
Chuuya..
Já ho zabiju! Zabiju! "Hele to je můj kufr!" vykřikl jsem. "Já vím." začal se chechtat. "Tak si tam nedávej své věci."
"Ups tak to vytáhnu." řekl a já kývl a otočil se.
Ale on ten kufr otočil vzhůru nohama a všechno z toho vypadlo.
"A dost je mi jedno co Jasmine řekne, dám ti na budku." chytl jsem ho za triko a měl pěst u jeho hlavy.
Ale někdo zaklepal. "Kluci jste tam?"
"Ty máš takové štěstí, že je za dveřma Tom." řekl jsem a pustil ho. "Nojo bonejď by ne. Máš pro Toma slabost." zasmál se Dazai.
"Drž hubu, mám šťastný vztah a Tom je můj nejlepší kamarád." řekl jsem. "A co jsem já."
"Otravná pijavice co mi ničí život." řekl jsem a otevřel a tam stál Tom s věcmi.
"Ahoj Tome. Už jsi sbalený?" usmál jsem se. "Joo, ach jen mě trápí poslední dny to co řekla Emma.."
"Co řekla tak hroznýho?" zeptal se Dazai. "Že kdybych nebyl zpěvák tak by semnou zůstala.."
ČTEŠ
𝐓𝐚𝐥𝐞𝐧𝐭𝐬 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐓𝐨𝐤𝐲𝐨 🎤🎼
AvventuraStřední umělecká škola v Tokiu. Sen každého mladého kluka či holky kteří mají nějaký talent. Ať je to talent ve vystupování na jevišti nebo mít talent na tanec horkým koncertem. Co když se spojí dvě třídy v jednu? Jak to bude fungovat???