• 67 ~ Perverted Love

83 4 2
                                    

Emma..

Bylo po škole a pomalu jsme vycházeli z budovy. "Mě už ta škola nebaví. Ještě že tam nemusíme být nonstop." řekl unaveně Dazai.

"To je pravda. Ještě že pomalu děláme hudbu." povzdechla jsem si. "Hele není to tam Chuuya?" usmála se Yoko. Která je poslední co jde s náma.

Mikey, Tom a Jasmine šli něco zařizovat.
Takže svoje partnery nechali při sobě :(

"Jo Yosano na něj čekala před školou." usmál se Dazai. "Mezi těma dvěma to až hoří."

"Chuuyo?" usmála jsem se ale neslyšel nás líbal Yosano. "Hej ty úchyle." řekl Dazai a Chuuya se otočil a usmál se.

"Ahoj lidi co je?" usmál se a Yosano na mě a Yoko koukla.

Nikoho moc nezná krom Jasmine a Dazaie.

"Já jen jestli nechcete s náma zajít třeba do kina nebo-"

"Mm ne my máme vlastní plány." řekl a Dazai naštvaně dupnul do země. "Hele nemusíš nás dávat na druhou kolej jo?" vykřikl a Chuuya se zase otočil k Yosano a všímali si sami sebe.

"To je takový kus vola." protočil Dazai očima když jsme odcházeli. "Nech je Dazaii. Řekneme ostatním." usmála se Yoko a on kývl.

Já to Chuuyovi přeju aspoň není žádná šance, že mu přepne a začne obtěžovat Toma :D.

Mikey..

Bylo odpoledne a my dnes měli schůzi před nahrávací společností. "Tak děti jste tady?" usmála se paní Lambertová. "Tak vidíš." drkl do něj pan učitel Gojo.

"A pan Hanemiya je kde?" zeptala se Jasmine. "Tady." přicházel a my s Tomem se otočili na sebe.

"Mám strach, co když se jim nezalíbíme." řekl nervózně. "Hele mají o nás přece zájem tak?"

"To je pravda. Kdyby vás nechtěli pod svou organizací tak tady ani nejste." řekla Jasmine.

"Ale jak na nás společnost Gandara Music přišla?" zeptal se Tom zvědavě. "Máme na ně vazby ze školy. Sledují naše studenty. Ale nabídka finální na žádnou třídu nikdy nepřišla. Jste první." usmál se pan Hanemiya.

"Tak půjdeme dovnitř co vy na to?" usmál se pan Gojo. "Dobrý nápad." zazvonila Jasmine na zvonek a ozval zvuk který zajišťoval, že dveře jsou přístupné.

Procházeli jsme dlouhou chodbou a vešli do velké místnosti kde byly stoly a počítače.

"Aaaa- výborně naše milovaná třída z Tokijské umělecké." řekl pán v křesle. "Dobrý den pane Matsuno." řekl pan Hanemiya a uklonil se.

Tak jsme vypozorovali, že by bylo slušné uklonit se také.

"Jste milí. To jsou naši studenti?" řekl zaujatě další pán. "Ano tohle jsou dvě největší osobnosti klučičí odrůdy Mikey Sano a Tom James. A za holky tu je manažerka třídy Jasmine Wehenbergová." představila nás paní Lambertová.

"Taky nás těší." dodaly dvě osoby které jsem už jsem viděl. "Mitsuyo? Drakena?" zeptal jsem se a oni se na sebe usmáli. "Znáš ty dva pány?" zeptala se Jasmine.

𝐓𝐚𝐥𝐞𝐧𝐭𝐬 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐓𝐨𝐤𝐲𝐨 🎤🎼Kde žijí příběhy. Začni objevovat