☆
Teljesen meztelenek voltak már, amikor eldőltek az ágyon. A csókban egyáltalán nem álltak meg, Hyunjin egyre többet akart. Nyakát átkarolva húzta egyre lejjebb — megbolondította az a tudat, hogy Minhonak mennyire vonzó teste van. Immáron nem csak hátulról.
- Voltál már fiúval az eset óta? - vált el Minho, hevesen lihegve.
- Csak... Felixszel... de az véletlen volt. - dünnyögte.
- És... baszki... dugtak meg az eset óta? - nem egészen erre a válaszra várt, kénytelen volt variálni a kérdéssel.
- A-az eset...? Nem. - rázta fejét.
- És szeretnéd?
Nem tudja eldönteni. Ezekkel a szavakkal, amelyeket az idősebb mondd, taszítja. De testével mégis vonzza őt.
- Légy óvatos. Kérlek. - adja meg magát. Arcára simít Minhonak, ezzel is kérelmezve mindent. Nagyon fél, hogy milyen lesz, hiszen az utolsó emléke is borzasztó volt.
- Az leszek. Ígérem. - megcsókolja.
Ujjait levezeti Hyunjinhoz, amit masszírozni kezd. Tényleg nagyon akar rá vigyázni, hisz tudja mi történt vele. Nem akarta ő is Mr. Jongnot képviselni. Egy cseppet sem.
Lassan tolta be az elsőt, ami teljesen szétfeszítette Hyunjint. Kikönnyezett a hatásra - Nemsokára jobb lesz. - csókolgatja nyakát.
Pár percre rá valóban jobb lett. Viszont mint a másodiknál és mint a harmadiknál is így járt.
- Minho... ah... - szorította össze szemeit - Ez... fáj... - könnyek szöktek ismét rubintjaiba. Sok idő után most vált el először Hyunjin szinte már lila nyakától, hogy a másik fölé magasodjon.
- Mindjárt rendben leszel. - megcsókolja. Ezekkel a gesztusokkal minimálisan csökkenti Hyunjinban a fájdalmat és a stresszt.
Időközben Minho eltalálta csodapontját, amitől a kisebbnek bent rekedt a levegője. Csak eltátotta száját, s összeszorította szemeit. Szemei teljesen fönt akadtak. Ez pedig még jobban beindította Minhot.
Mikor késznek érezte magát Hyunjin, Minho mintha olvasott volna fejében, úgy húzta ki ujjait - Mehet?
- Igenh... - markolt az idősebb hajába.
- Ha bármi baj van, szólj, és egyből leállok. Rendben? - simított arcára. Hyunjin bólintott - Kicsit fájni fog, mert nincs síkosítóm és gumim. De vigyázom rád.
Ismét hevesen bólogatott. Nem is értette mit beszélt Minho, elveszett a kéjben.
Az idősebb tenyerébe köpött, s alaposan eldolgozta tagján. Makkját a fiatalabb bejáratához illesztette, s egy utolsó leellenőrző nézés után teljesen behatolt.