☆

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Alig kelt fel az ébresztőjére. Eddig kettőt is kikapcsolt.

Hirtelen riadt fel, amikor is a nyolcas ébresztő is megszólalt; azt sem tudta hol van. Felülve jobban szemügyre vette környezetét, és megdöbbenve vette észre, hogy a kanapéján kötött ki az este folyamán. Az ülőgarnitúra mellett eldőlt pohara hevert, s ott állt a félig kiivott borosüveg mellette.

Kidülledtek szemei, hirtelen cselekedni kezdett. Nem érdekelte, hogy szédül, ahogy a hasogató fejfájása sem, csak az volt előtte, hogy elkészüljön időben. Muszáj volt letusolnia, égette a bőrét az alkohol erős szaga, s szájából is csak ömlött a tömény borillat. A zuhanyrózsának vizével többször is átöblítette száját, még haját is megmosta.

Egy erős fogmosás után már bizony kénytelen volt készülődni, s miután megszárította haját az előkészített napi-szettjét is magára öltötte.

Mire elkészült, addigra már kopogtattak ajtaján.

- Jó napot, Hwang. - mosolyog kedvesen Minho. Hyunjin irigyelte derűségét

- Jó napot. - hajolt meg, s magára erőltetett egy mosolyt.

- Hé, minden oké? - azonban az idősebb észrevette a szinte feketelyukként illusztráló karikákat szemei alatt, s sápadt bőrét - Jól vagy?

- Én... - nem akarta megosztani vele, hiszen a főnöke áll most éppen előtte, és nem a haverja - Persze. - bólintott, majd bezárta ajtaját.

- Mehetünk? - csipogott meg Minho kocsija abban a szekundumban, mikor kinyitotta.

- Igen. - bólintott aprót.

——

Negyed órája voltak úton. Hyunjin sajnos eleve messze lakott a munkahelyétől, így több, mint a háromszorosát kellett megtenniük az útnak.

- Átment az összeg? - hoz fel Minho egy random témát. Ő is kínosnak találta ezt a fajta csendet. Óvatosan Hyunjinra nézett, aki visszanézett rá. Mikor tekintetük találkozott, a fiatalabb robbanásszerűen fordult el, s válaszolt zavartan.

- I-igen.

- Szuper. - figyelte az utat tovább - Akkor jó számlaszámra küldtem.

- Elég vicces lett volna, ha nem én kapom meg. - kuncogott a fiatalabb.

- Kinek mi. - szállt be a nevetésbe Minho is, majd egy körforgalomban eltér egy másik útra - Nekem inkább égett volna a fejem rendesen, de örülök, hogy Te viccesnek találnád a helyzetem. - nevetett tovább.

Erre Hyunjin csak bájosan mutatgatta foga fehérjét, végül pedig abba maradt minden kacaj.

- Biztos minden oké? - nézett ismét a magasabbra - Elég nyomottnak tűnsz.

WINE • HyunHoWhere stories live. Discover now