13.

57 6 7
                                    

☆

Oops! Ang larawang ito ay hindi sumusunod sa aming mga alituntunin sa nilalaman. Upang magpatuloy sa pag-publish, subukan itong alisin o mag-upload ng bago.

A földet bámulja. Lassan végignéz magán. Mintha valami feszítené fenekét. Jobban szemügyre véve öltözetét, egy bőr tanga van rajta, melynek csak a tagját takaró rész van normális anyagból, a többi mind fehér gyöngy. Combharisnya van rajta, körmei feketék, s egy nyakörv is a nyakán van. Ő ezt látja a tükörben, ami előtt most ott áll.

Meleg van körülötte. A kályha ég.

- Miért nem jössz ide, Édesem? - szólítja őt valaki. Hangja azt az ismerős mély, és erélyes hangot adja - Nem tetszik a ruhád?

Nincs is rajta semmi. De nem tudja neki ezt elmondani. Lábai magától mozognak, s azok egyenesen Mr. Jong ölébe vezetik. Az idősebb férfinak jóval dudorodott már nadrágja, és ezt Hyunjin nagyon jól érezte. Felizgatta. De nem tudja miért.

- Kicsit nem kényelmetlen? - a fehérnemű — már ha lehet így nevezni — szélét piszkálta, forgatta rajta a gyöngyöket. Hyunjin nem tudott beszélni. Csak nézte az ötvenes férfit. Geonhak a nyakörvénél közelebb húzta magához, majd álla és a füle közti részt kezdte el csókolni. Végül Hyunjin ajkait. Nem érezte, de tudta, hogy viszonozta.

Később már arra eszmélt fel, hogy egy intimfénnyel megvilágított hálószobában van, melynél dominál a piros és a fehér szín. A sólámpa azért még fel volt kapcsolva, hogy egy alapfényt adjon.

Az idősebb férfi már teljesen meztelen volt. Nem találta ezt Hyunjin attraktívnak, egyenesen undorítónak érezte.

- Szexi vagy ebben. - fölé kerekedett, oldalán végig simított, s megcsókolta.

Utólag vette észre csak a fekete hajú észre, hogy ki van bilincselve az ágy széléhez. Így Mr. Jong gyorsabban tudja átfordítani őt a hasára, s elérte, hogy pucsítson is neki. Fogaival piszkálta az alsóneműt, de még mindig nem húzta le. Még akkor sem, mikor bejáratát vágó gyöngyökön nyalintott végig az idősebb.

Nem tűröztette magát tovább, valójában már nagyon vágyott Hyunjin testére az őszülő fazon, így arrébb söpörve azt az egy gyöngysort, végül minden előkészítés nélkül fúrta be magát, s egész méretét.

Ezek után Hyunjin zihálva ült föl, haja csutakos, ruhája vizes, homloka verejtékes, szemei könnyesek. És még mindig sírt. Nagyon hányingere volt, így kénytelen volt a Wc mellett döntenie, ahol aztán mindent kiadott magából.

A penge, mely most alkarját ostromolja, csak mosolyog rá. Foga fehérjét büszkén villantgatja ki Hyunjinra, azt suttogva neki, hogy többet, még többet!

Nagyon sírt. Most legszívesebben Felix karjaiba menekülne, de nem tudott. Hiszen elhagyta őt. Egyedül hagyta.

Hyunjin sokszor álmodott már korábban Mr. Jonggal, de sosem volt ez ennyire intim. Álmaiban mindig rosszat tett neki. Meggyilkolta. Most pedig mégis engedett neki mindent, ráadásul egy kurváknak való, ruhának alig nevezhető valamicskében.

WINE • HyunHoTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon