FINAL

89 14 2
                                    

Okuduğunuz ve vote attığınız için teşekkür ederim. Yeni hikayem Karanlık Sonsuz'da görüşmek üzere...

Bölüm şarkısı: Taeyang- Wedding Dress

"Hareket etme." Heyecandan elim ayağım titriyordu. Lucy rujumu tazelediğinde heyecanım daha da arttı. Tanrım, evleniyordum!
Aynada kendime bakmadan duramıyordum. Bu gelinliği çok beğenmiştim. Ve tabii Zayn'in beyaz damatlığını da. Zorla papyon taktırmıştım.

"Gitmeliyiz." Jack'in sesiyle derin nefesler almaya başladım. Koluna girip kapıya doğru döndüm. "Sakin ol." Tabii söylemesi daha kolay.

Kapı açıldığında karşıda Rahibin yanında duran Zayn'le göz göze geldim. Büyülenmişcesine bana bakıyordu. İlerlerken hâlâ birbirimizin gözlerine bakıyorduk. Yol sanki bana kilometrelerce sürmüş gibi geliyordu. Sonunda Jack elimi Zayn'e verince biraz olsun rahatladım. Zayn beni yanına çekip karşılıklı durmamızı sağladı. İşte başlıyorduk...

"Biz ikimiz kör ve sağırız."

"Birbirimizden başkasını görmeyecek gözlerimiz."

"Kulaklarımıza başkalarının fısıltıları erişmeyecek."

"Birbirimize göz kulak olacağız."

"Bizim için hayır duası edin."

"Biz ikimiz evliyiz."

"Aşkı oldurmak için paylaşacağız hayatı."

"Kalplerimize gizli kapılar açılacak evliliğimizle."

"Birbirimizi daha çok seveceğiz bundan böyle."

"Bizim için mutluluk duası edin."

"Amen"

"Amen"

Evlilik yeminimiz böyleydi. Hayatımızın sonuna kadar bu yemine uyacaktık. Ölüm bii ayırana dek birbirimize ait olacaktık. Piyano sesiyle gülümsedim. Benim aptal piyanocum. William'ı düğünümüzde çalması için ikna etmiştim. Yine kıramamıştı beni...

# William

Düğününde piyano çalıyordum. Ne mutlu bana! Zayn'le dudakları birleştirdikleri zaman onlara bakamamıştım Bu bana öyle acı veriyordu ki...

Şuan arkadaşlarıyla sohbet ediyorlardı. Herkes mutlulukla içiyor ve eğleniyordu. Yavaşça onlara yaklaştım. Dikkatle onu inceledim. Bembeyaz gelinliğiyle o kadar güzeldi ki.

Alexis...

İlk ve son aşkım. Mutlu olsun diye başka bir erkeğin kollarına bıraktığım sevgilim. Ailem... her şeyim. Bana her zaman kollarını açan masum meleğim. Herkes beni terkettiğinde yanımda o vardı. Tek istediğim mutlu olmasıydı. Ancak benim sevgim buna yetmiyordu.

Artık hayatından çekileceğim... tamamen. Beni bir daha görmeyecek. Çünkü eğer kalırsam kalbim daha da parçalanacak.

Umarım mutlu olursun.

Elimi cebime götürdüm. Ona vermek istediğim yüzüğü yanımda taşımıştım bu gece. Yüzüğe baktım, ve tekrar Alexis'e. Gülümsüyordu. Ancak bu sefer sebebi ben değildim.
Yüzüğün ellerimden kayıp yere düşmesine izin verdim.

Tıpkı gözyaşım gibi...

***

Herkes gitmişti. Salonda sadece ben kalmıştım. Yine başa döndük demek. Yine yalnız ben. Ama bu sefer beni kurtaracak bir melek yoktu.
Yavaşça ellerimi tuşlarda gezdirdim. Ve kelimelerin kalbimden akmasına izin verdim.

-Mutlaka okuyun-

Taeyang- Wedding Dress (Türkçe)

Bazıları der ki; bitene dek bitmiş değildir
Ama sanırım şimdi gerçekten bitti.

Onunla her kavga ettiğinde,
Hep umut dolu oldum.
Ama kalbim hep acı doluydu.
Yinede gülüşünle sakinleştim.

Hislerimi bilsen...
Benden uzaklaşacağından korktum
Nefesimi tuttum,
Ve yine dudaklarımı ısırdım.

Lütfen onun elini tutma...
Çünkü sen benim kadınım olmalıydın.
Lütfen sen de bana bak.

Şarkının yankısıyla birlikte...
Artık onunla olacaksın.
Bugün gelmesin diye dua ettim her gece.

Gözyaşlarım kurumuştu beni gördüğünde
Ve her gece rahatsız hissettim
Belkide böyle biteceğini bildiğim için.

Lütfen onunla mutlu ol
Böylece seni unutabilirim.
Öyle zor olacak ki ölebilirim bile.

Onca zaman boyunca aptal, yalnız bir hayal yaşadım.
Ama o bembeyaz masumiyetiyle hâlâ gülümsüyor bana.

Giydiğin bu gelinlik...
Gelinlik...

Wedding DressHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin