Поснідавши ми з Лізою пішли до її кімнати.
Шапа: мене сьогодні не буде, в мене важливі справи, але ти залишишся з дівчатами і Вовою.
Ліза: добре, але що сталося між тобою і Вовою?
Я замітила що ви мабуть посварені.
Шапа: нічого страшного не сталося, невеличкий конфлікт.
Ліза: а коли ти повернешся?
Шапа: незнаю, але коли я прийду я зайду до тебе. Але не чекай мене, бо це може бути пізно, а може і скоро. Якщо буде лячно спати, кликни собі Лілю.
Ліза : добре.Я вийшов з кімнати дівчини, та пішов до машини так як хлопці вже в своїх чекають мене.
Вночі було знайдемо людей , які вбили нашу охорону, ми мали дізнатися хто їх заказав та знищити їх. Проїхавши годину, ми вже на місці. Так як я приїхав першим я не став чекати хлопців та зайшов в наш підвал. Їх тут має бути 4.Шапа: Вітаю, панове. - тишина. - не хочете поспілкуватися зі мною можливо ваша кара буде слабшою, або взагалі не буде якщо ви підете нам на зустріч.- далі тишина. - ну гаразд тоді чекаємо , Мішу він вас скоро розговорить.
Незнаю як, але Міша в нас настільки вміє добитися слів такими жорсткими діями, але ж все таки це нам на руку. Іно я згадав за Мішу, як чую його голос за своєю спиною.
Мудрик: скучили, котята?
Довго ми їх мучили, ламали кожну кісточку, але вони трималися не видавали хто їм наказав вбити нашу охорону, 3 вже вбитих лишився один який мусить розколотись.
І ось Міша дістає, спіральний ніж. Він виглядає страшно , а наслідки після ного все страшніше.
Мудрик: то що дорогенький, в тебе останній шанс сказати, бо зараз буде така мука, бо ти зможеш тільки кричати! - але хлопець мовчить - гаразд тоді починаємо.
Міша почав прокручувати ніж прямо в серце,а негідник кричати не живим криком.
Злочинець: це була Братва.
Мудрик: я вам казав, що це братва, а ви мені не вірили. - Міша пропихає ніж повністю і злочинець падає . 4/4.Вийшовши з підвалу ми були всі 3 в крові тому потрібно було їхати пере діватися, митися і бажано, щоб таким мене не побачила Ліза.
Приїхавши додому ми зайшли чорним входом і одразу в душ, одягнувши спортивний костюм я вирішив , що потрібно зайти до Лізи. Вона мала б ще на спати, як не як годинник показує 19:40.
Я хотів вже зайти до неї, але помітив шпаринку у дверях і спершу хотів переконатись, що вона не спить.
Брюнетка стояла перед дзеркалом в одному лише рушнику і розглядала себе. Схоже тільки повернулась з душу. Її пальці досліджують шию, ключицю, плечі, а потім рука тягнеться за край рушника і я різко відвертаюсь від дверей .
Ліза, Ліза . Не боїшся, що хтось може зайти в цей момент?
Поки вона не помітила моєї присутності, іду у свою кімнату і я вільно ліг на ліжко.
Їй Богу доведе до гріха, але я обіцяв їй і я повинен стримувати обіцянку.
Зайшовши до дівчини через деякий час вона сиділа на підвіконні.
Шапа: як ти?
Ліза: все добре.
Шапа: я хотів сказати, в нас завтра , щось типу балу, тому потрібно щоб ти йшла зі мною.
Ліза: як скажеш.
Шапа: залишатися з тобою на ніч?
Ліза: якщо тобі не важко.
Шапа: тоді ходімо, бо я втомлений.Заснули ми дуже швидко.