Я вибрала дуже красиву сукню, оксамитового кольору, яка гарно підкреслює мої очі.
Зробивши собі красиві локони та макіяж, і мої очі стали ще більш виразнішими. Надіваю невеликі підбори і ось я готова.Виходжу з кімнати та іду на низ, зустрічаючи Колю.
Шапа: маєш гарний вигляд- усміхаюсь, так як приємно чути компліменти від нього.
Ліза: дякую.
Шапа: є нюанси на балу буде багато жорстоких людей. Тому бажано тримайся мене, або моєї сімʼї. І ще якщо я тричі стукаю по наших переплетиних пальцях, нам потрібно відійти, поговорити.
Ліза: чому тричі? - здивовано питаю я.
Шапа: любиме число. Для всіх ти тепер Аліса Шапаренко, документи нові вже твої готові, завтра привезуть. Вразі чого твої документи згоріли в пожежі, зустрілись ми в борделі, все підходить?
Ліза: ні, чому Шапаренко? І я не повія і не буду нею! Нехай я буду дівчиною, яку ти покохав.
Шапа: з Шапаренком зрозумієш згодом. Гучна заява, не вважаєш?
Ліза:принаймі мене влаштовує більше за твою .
Шапа: гаразд, нехай так.Ми вийшли до вітальної, де усі вже чекали нас. Ліля з Вікою в дуже красивих сукнях.
Мудрик: сподіваюся тобі буде комфортно в нашій дивакуватій сімейці - говорить хлопець чим призводить мене в шок.
Ліза: чому він так каже? - звертаюсь до колі.
Шапа: з часом зрозумієш- шепоче хлопець.
Віка: тепер усі тут можемо відправлятися на той чортовий бал. - промовляє Донна і під руку з своїм чоловіком виходять на двір. Ліля, Міша, та Вова ідуть за ними та сідають в машину до Міші.
А ми з Кольом ідемо в заді, та сідаємо в машину до колі.
Ліза: а хто ті люди, до яких ми їдемо?
Шапа: одна із сімей клану. Бал вчесть дня народження господаря - відповідає спокійно хлопець, але мені щось не спокійно! - не хвилюйся, я буду поруч.
Ліза: аж спокійніше стало, знаєш!
Шапа : знаю.Ми вже в маєтку де буде проходити бал, як сказав Коля сімʼя яка тут проживає - це сімʼя Куньо. Пару гостей вже кружляють в центрі. Нас ніхто не зустрічав, та і ми не хотіли з кимось перетнутися на порозі. Я розглядаю усе і в щоці, для чого робити таке шоу, та кидати гроші на вітер ? Коли коло нас проходив офіціант Коля взяв 2 бокала шампанського.
Шапа : випий, тобі потрібно, розслабитись - шепоче мені на вухо Коля. - ходімо, потрібно привітатися з партнерами.
Петро: сеньйоре Мельнику, раді вас бачити - каже молодий чоловік.
Шапа: навзаєм, Петре, як там справи у флоті, можемо розраховувати на вас? - питає Коля і я роблю вигляд, що мені цікаво, але думками я би вже втікла.
Петро: якщо, Віталік підпише то звісно.
Поліанна- а хто це з тобою Коля, можливо познайомиш? - звертається мабуть його дружина.
Шапа: Аліна, моя супутниця на вечір, а це Поліанна , дружина Петра - незнаю, мені чомусь ці люди не сподобались.
Петро: лише на вечір, чи можливо і на ніч? - Жартує чоловік. Але мені ці жарти не подобаються я вирішує іти звітам.
Ліза: Коля, я відійду. Дякую, що склали компанію- коротко киваю людям та іду до Лілії та Володі. Відчуваю як Коля проводить мене поглядом.Кончені люди.