У двері хтось стукав, але я мовчала. Хотіла побути на одинці з своїми думками.
Шапа: Ліза! - почула я голос Колі.
Але я далі мовчу. Теплі краплі води стікають маєм тілом, примусуюси мене трастись.
Шапа: Ліза, прошу , Відчини двері. - продовжував хлопець за дверми.
Перед мною знову картина, як батько бʼє матір. Як мене бʼє Епі. Кількість ран та крові.
Здається це було кошмаром, але ні ... це моє Життя!Шапа: будь ласка, я хочу з тобою поговорити, допомогти - знову звертається Коля.
Я ще трошки посиділа, а потім піднімаюсь на ноги, вимкнула воду і накинула на себе халат. Як тільки я відчиняю двері, зразу падаю в обійми Колі. Його долоні, лягли мені на талію і легенько обіймають в відповідь. Ми стояли так можливо хвилин пʼять,кожен думаючи про своє. Ми не дивилися один на одного, ми і так усе відчували, кожен подих, серцебиття.
Шапа: я не думав, що таке може статися. - прошепотів Коля.
Ліза: я знаю - так само пошепки проговорила я. - залишся зі мною, прошу.
Шапа: гаразд, якщо тобі так буде спокійніше.Я пішла в ванну, щоб одягнути нічну сорочку . Але вона була з відкритою спиною. Чорт.
Я вийшла з ваної і скоро лягла, щоб Коля не побачив . Він в той час сидів на кріслі коло ліжка і щось дивився в телефоні. Мій сон ніяк не йшов.Шапа: чому ти крутишся? - моя серце почало битися скоріше, бо я розуміла що він дивитися за мною, не даючи натяків на це.
Ліза: я не можу заснути.
Шапа: порахуй овечок - сказав хлопець з сарказмом.
Ліза: Коля!
Шапа: ну що ти хочеш ?Я мовчу, бо вагаюсь чи варто це казати.
Ліза: ти би міг лягти поруч?
Шапа: гаразд- хлопець піднявся з крісла та поволі почав знімати сорочку. Мій погляд слідкував за кожним його рухом . І ось коли він вже в одних штанах я замічаю татуювання . 2 руки а посередині "MEMENTO MORI".Шапа: довго будеш мене розглядати?
Ліза: поки не заборониш.
Шапа: а якщо і не планую забороняти?- з іскрою в очах питає хлопець.
Ліза: тобі я не планую припиняти - сказала я, закусивши нижню губу.
Шапа: розглядай скільки схочеш, мила Шапаренко.Брюнет повільно лягає до мене в ліжко. Не припиняючи дивитись на мене.
Ліза: чому саме «думай про смерть»? - цікавлюсь я.
Шапа: бо ми живемо в такому світі, шо не знаємо , що може бути з нами завтра .
Ліза: можливо я тут і з тобою згідна.
Шапа: хочеш я навчу тебе стріляти?
Ліза: хочу, дуже хочу - промовляю я, але він не знає шо мене Вова навчив.Брюнет декілька хвилин дивитися на мене, а потім різно притискає до себе, обвивши руками мою талію. Блять! Чорт!
Ліза: Коля, відпусти мене - прошу я, хоча не хочу цього казати.
Шапа: вибач - промовляє хлопець, забирає руки, хоча я ще відчую тепло.
Ліза: я не люблю коли хтось торкається моєї спити, через .....
Шапа: шрами?
Ліза: звідки ти знаєш!
Шапа: ти думала я не побачу, в тебе сорочка ледь сідниці накриває не кажи вже про плечі. Це Епіфаніо зробив?
Ліза: так.
Шапа: чому?
Ліза: я завжди отримувала від нього. І коли в нього поганий настрій і коли хороший.
Шапа: тому ти вирішила втекти від нього!?
Ліза: я пообіцяла мамі втекти від того кошмару в якому жила вона. І я це зробила, опинившись тут.
Шапа: це жахливо.
Ліза: А Аїда, ви з нею ... - раптом питаю я.
Шапа: Аліна, тобі пора спати- відповів він, вкривши нас коридою.
Ліза: добре- відповідаю я вже сонно.