Ми приїхали додому та розійшлись по своїх кімнатах. Я розуміла, що Колові потрібен час, щоб прийти в себе. Він відкрив найболючішу свою раку, яка щей досі в нього крововила болем та печалю за померлою коханою.
Я скоро переоділась та пішла в душ. Мені потрібно подумати. Я заходжу та включаю гарячу воду, вона мене заспокоїть.
Вода стікала моїм тілом, а в голові образ Аїди, ми дуже схожі, занадто схожі. Коля дійсно її любив, чи полюбить він так само мене? Чи відпустить він з серця її? Я знаю, що він ніколи не забуде своє найбільше кохання, але чи зможе дати моєму коханні шанс? Стільки питань , але жодної відповіді.
Я виключаю воду та беру рушник, швидко
витираюсь і надіваю піджаму, та скоро лягаю в ліжко, мені потрібен сон. Але раптом в двері постукали.Коля: можна?
Ліза: звісно заходь, ти як? - запитала я.
Коля: все добре. Я розказав неначе лекше стало. Я обіцяв собі , що відкрию комусь цю таємницю лише тоді , коли дозволю собі кохати. - він майже признався мені в почуттях.- Сьогодні я зрозумів що такі як я не заслугувую на відносини.
Ліза: коля, я знаю, ти заслуговуєш, але тобі потрібен час. Щоб оприділитись чи готовий ти впустити мене в своє життя і Не відмовишся після всіх тих неприємних слів.
Коля: Відмовишся?Ти погано мене знаєш... Ліна, ти взагалі могла подумати колись що такий як я
буде просити вибачення в тебе, готовий стати на
коліна? Я взагалі раніше слово вибач не
вживав...Він глянув і легенько усміхнувся, а я закотила очі і промовила не задумуючись..
Ліза: А ти думав що така як я зможе-майже шепотом-закохатися в тебе.
Він різко зірвався з місця підійшов та губами майже що доторкнувся до моїх. Спочатку я трішки здивувалася але потягнулася щоб поцілувати його, сама, незадумуючись. Колю наче обпекли мої губи, він хотів цього і сам
мучив себе...Коля: Зачекай-він голосно ковтнув-Скажи це знову.... прошепоти мені в губи...
Ліза: Мені здається що я закохалася в тебе...-часто переривно дихаючи сказала я.Вже тоді моє тіло починало згоряти від бажання. Бажання близькості. Ми так і стояли по середині кімнати і наче немогли насолодитися присутністю та поцілунками один одного...
Я поклала його руку собі на бедро тим самим спонукаючи його до дій...
Він припідняв мене і мої ноги лягли йому на
поясницю.