Я знову закрилась в душі. Мені було обідно , що він мене потягнув в бордель, а ще обідніше назвав імʼям своєї коханої.
Дебіл!
Як можна було вірити, що він інший? Не такий як мій батько, чоловік та інші хлопці?
Я підводжусь і оглядаю себе в дзеркалі. Так, мій вигляд бажав би кращого. Але я нічого не роблю і йду спати, надіюсь його вже немає.
Ліза Нііі ! - прокричала я, від чого прокинулась. Мені наснився сон в якому був Епі. Він знову приходив та бив мене.
Тут я почула як в двері постукали, я з привички, відповіла : - заходьте.
Коля: Ліна, щось сталося? Все добре? Бо ти кричала - спитав, сонний хлопець.
Ліза: як ти думаєш, дівчина яку в 18 насильно віддали заміж, били і трахали усе життя, все може бути добре ? - хлопець мовчав оглядаючи мене своїми синіми очима.
Коля: можна я сяду? - обережно спитав хлопець.
Ліза: як хочеш - без емоційно відповіла я.
Коля: Ліна,
Ліза: А якже Аїда? Ти ж в мені бачиш її. Тому і повів в той чортовий бордель! Але я не вона! А інша! - я закрила очі, щоб не заплакати. Коли я відкрила Коля стояв на колінах коло мене. Мафіозі стоїть на колінах перед звичайною дівкою.
Коля: Аліна, я був конченим покидьком і визнаю це. Я знаю, що я сильно образив тебе і не чекаю пробачення з твоєї сторони . Але я б не хотів, щоб ти йшла і покидала мене. І це зовсім не тому, що ти нагадуєш мені її. Ти не повинна приймати мої вибачення, за мої вчинки, але я постараюсь змінитись, або повністю покину твоє життя - сказав до мене синьоокий.Я сиділа в повному шоці, не знаючи що мала відповісти.
Коля: ти можеш не відповідати зараз. Просто кивни, щоб я зрозумів, що ти почула мене. - і я кивнула.
Він підвівся та сів поруч.
Коля: я хочу почати твою підготовку. Бо в тебе завжди буде ризик коли ти поряд зі мною. Якщо ти не проти ми зараз можемо зібратися і поїхати. В нас є спеціальне місце для того. Я покажу тобі декілька вправ самооборони та як стріляти - відповів чоловік.
Ліза: гаразд- нарешті відповіла я та хлопець вийшов.Чи дійсно воно мені потрібно? Чи не пошкодую я?