//..\\
Σήμερα έχομε απεργία στο σχολείο. Η πρώτη μου απεργία από τότε που πήγα λύκειο. Προσπαθώ να πείσω την Τέιλορ να έρθει μαζί μου στο κυλικείο,δεν θέλω να πάω μόνη μου και να τον συναντήσω,δεν θα ξέρω τι να πω. Θα τα χάσω,θα τον κοιτάω συνέχεια δεν θα μπορώ να ξεκολλήσω και θα γίνω ρεζίλι. Ένα κορίτσι από το Α1 έρχεται προς το μέρος μου.
''-Θα έρθω εγώ μαζί σου στο κυλικείο.''
Το όνομα της είναι Μάριαζ,είναι πολύ γλυκιά αλλά ακούγονται περίεργα πράγματα για αυτήν,όμως δεν θα δώσω σημασία. Την είχα γνωρίσει πρόπερσυ θυμάμαι,ω ναι. Αυτή είναι. Της δίνω ένα πλατύ χαμόγελο,ελπίζοντας να με συμπαθήσει και κατεβαίνουμε μαζί προς τα κάτω. Δεν μπορώ να τον δω,δεν είναι εκεί. Δεν ήρθε σχολείο; Μήπως έκανε κοπάνα με καμιά κοπέλα; Ηλίθιες σκέψεις περιτριγυρίζουν το μυαλό μου και με κάνουν να στεναχωριέμαι ακόμα περισσότερο.
Παίρνω ένα κουλούρι και ξαναπηγαίνω πάνω. Αποχερετώ την Μάριαζ και παίρνω την τσάντα μου για να φύγω. Μας άφυσαν να φύγουμε πιο νωρίς,μιας που δεν ήρθε κανένας δάσκαλος. Πηγαίνω στην στάση,μόνη μου αυτή τη φορά,περιμένοντας το λεωφορείο για το σπίτι μου. Είναι εκεί. Είναι στο περίπτερο δίπλα από τη στάση. Γυρνάω αμέσως το κεφάλι μου για να μην καταλάβει οτι τον είδα,όμως έρχεται προς το μέρος μου.
''-έχεις να μου δώσεις εισητήριο;''Λέω και προσπαθώ να ανοίξω κουβέντα. Ξέρω οτι είναι λίγο άκυρο αυτό που είπα και αποκλίεται να έχει αλλά δεν με νοιάζει. Δυστυχώς δεν είναι μόνος του. Είναι μαζί με τον Μπέλι,τον οποιό αρχίζω να αντιπαθώ όλο και πιο πολύ.
''-θες να σου δώσω κάτι καλύτερο;''μου λέει πονηρά και ενώ ξέρω τι θέλει να πει αγνοώ το ηλίθιο σχόλιο του και του ξαναζητάω εισητήριο.
Μου γυρνάει την πλάτη και φεύγει,δεν το πιστευώ,γιατί φεύγει; είμαι τόσο ηλίθια! δεν έπρεπε να τον αγνοήσω,γιατί κάνω βλακείες; αφού μου αρέσει όταν τα λέει αυτά.
''-εντάξει,φύγε.''του λέω. το τονίζω,το κάνω να ακούγεται λες και είναι το αγόρι μου,και θέλω να του κάνω πείσματα για να μείνει. Μου αρέσει αυτό.
''-πάρε.'' γυρνάει και μου δίνει το εισητήριο. δεν με κοιτάει στα μάτια όμως,δεν με ακουμπάει καν.
Με σπρώχνει όμως,το κάνει κάθε φορά αυτό. Του αρέσει να με ακουμπάει; Μακάρι να του αρέσει. Λατρεύω να με ακουμπάει,το μπάτσο του είναι τόσο σφιχτό και οι μπλούζες του τόσο μαλακές,μυρίζουν τόσο ωραία.
YOU ARE READING
Dangy
RomanceΜετά τον επικό έρωτα του Ρωμαίου και της Ιουλιέτας, της Κάθριν και του Χίθκλιφ, της Ελίζαμπεθ και του Ντάρσι, της Ελένας και του Ντέιμον, της Αναστέζιας και του Κρίστιαν, έρχεται το μεγάλο πάθος της Αγγελικής και του Δημήτρη. #thanks #for #reading