Untitled Part 16

44 2 0
                                    

//..\\

Σήμερα σε κάθε διάλλειμα είμαστε μαζί,δεν τον ρώτησα τίποτα για χθες,το σέβομαι. Είμαι στο τμήμα του,έχει πάει στο κυλικείο να πάρει να φάει,και κάθομαι με την Τέιλορ. Μου λέει οτι είναι σχεδόν ερωτευμένη με τον Μπέλι,οτι την κάνει χαρούμενη. Έχουνε προχωρήσει πολύ από οτι μου λέει,μακάρι να μην το μετανιώσει. Η Χέιλι είναι διακοπές με την μαμά της,οι απουσίες της είναι δικαιολογημένες,οπότε δεν την νοιάζει. Είχα παραμελήσει λίγο τις φίλες μου με όλα αυτά με τον Δημήτρη,αλλά είναι λογικό,είναι αρχή. Όχι οτι πρόκεται να τον βαρεθώ. 

Έρχεται με την τυρόπιτά του και με βάζει να κάτσω πάνω του. Μου δίνει να δοκιμάσω αλλά δεν θέλω,φοβάμαι μήπως λερωθώ και γελάει μαζί μου. Αυτός έχει ήδη λερωθεί,το στόμα του έχει γεμίσει φύλλα από την τυρόπιτα αλλά δεν τον νοιάζει,είναι και πάλι κούκλος. 

Η Τσατσαρίκογλου μπένει στην τάξη,όχι γαμώτο. Είναι η πιο αυστηρή καθηγήτρια κι ας είναι η πιο μικρή. Το βλέμμα της πέφτει κατευθείαν πάνω σε μένα και στον Δημήτρη. Αυτός κοιτάει αλλού και εγώ είμαι κολλημένη σε αυτήν. Έρχεται κοντά μας. Μας κοιτάει άγρια,δεν ξέρω γιατί,δεν κάναμε κάτι κακό. 

''-Τι είναι αυτά που κάνεις Αγγελική; Το ξέρεις οτι αυτά που κάνεις τα κάνουν οι πόρνες; Δεν είναι σωστό να κάθεσαι έτσι!''μου λέει και όλοι μας κοιτάνε. Είμαι έτοιμη να κλάψω,έχω γίνει ρεζίλι. 

''-Δεν σας επιτρέπω να της μιλάτε έτσι κυρία.''ο Δημήτρης με καλύβει,τον ευχαριστώ που υπάρχει. 

''-Δεν μου επιτρέπεις; Ποιός νομίζεις οτι είσαι μικρέ Αλεξόπουλε;'' Η τσατσαρίκογλου συνεχίζει,θέλει να βγει από πάνω.

''-Ακριβώς όπως το είπατε. Το όνομα μου είναι Δημήτρης Αλεξόπουλος και δεν θα μιλάτε έτσι στην κοπέλα μου,δεν είστε κηδεμόνας της.'' Θεέ μου τι είπε. Κοπέλα του; Το εννοεί; Ή το είπε μόνο και μόνο για να το βουλώσει αυτή; Το στομάχι μου ανακατεέυεται από χαρά και από άγχος,αν το μάθει ο πατέρας μου την έβαψα. Αν μάθει οτι έχω αγόρι,θεωρεί πως είμαι ακόμα μικρή,πόσο μάλλον οτι το αγόρι μου πλακώθηκε με την καθηγήτρια. Αγόρι μου; Μου φένεται τόσο παράξενο. Δεν έχουμε συζητήσει καν το όλο θέμα ''σχέσης''. Δεν συζητάμε γενικά βασικά,απλά φιλιόμαστε.

Η τσατσαρίκογλου δεν μιλάει άλλο. Απλά μας κοιτάει με ένα μισητό βλέμμα,λες και αυτή δεν τα έχει ζήσει αυτά. Γυρνάει και φεύγει. 

''-Καλά είσαι;'' με ρωτάει ο δημήτρης,χαίρομαι που ενδιαφέρεται.

''-Ναι,''του χαμογελάω,''αυτό που είπες πριν..το εννοούσες;''

''-Ποιό;''

''-Το οτι είμαι κοπέλα σου.''λέω με θάρρος .

''-Δεν ξέρω..μου βγήκε αυθόρμητα,δεν σε έχω για one night stand πάντως,να είσαι σίγουρη.''μου λέει και παρόλο που ίσως δεν το εννοούσε το οτι δεν με έχει για μια ξεπέτα με καθησυχάζει. 

Το σχολείο τελείωσε,επιτέλους σαββατοκύριακο. Λατρεύω να τον βλέπω αλλά έχω κουραστεί με τα μαθήματα. Εδώ και κάτι μέρες με πηγαίνει κάθε μέρα σπίτι,με αφήνει ένα στενό πιο πριν για να μην με δει ο πατέρας μου. Μου δίνει ένα πεταχτό φιλί και φεύγει,νιώθω τόσο καλά που είναι δικός μου και είμαι δικιά του. 

//..\\

Σάββατο πρωί και μόλις μου ήρθε περίοδος,ο πόνος είναι αφόρητος όπως κάθε φορά. Είμαι μόνη μου στο σπίτι,οι γονείς μου πήγαν στο χωριό για το σαββατοκύριακο. Θα μπορούσα να τον πω να έρθει εδώ για το απόγευμα,όμως αν πει όχι; duh. Κάνω το πρώτο βήμα και τον πέρνω τηλέφωνο από εκείνο που με είχε πάρει τότε. Δεν έχουμε ανταλάξει επισήμως τηλέφωνα,δεν ξέρω καν πως είχε το δικό μου. 

Παίρνω. Είναι κλειστό,λογικά θα κοιμάται. Η ώρα είναι εννέα και αυτός ξυπνάει μετά τις δώδεκα. Μακάρι να το δει και να με πάρει,όμως επειδή βαριέμαι σπίτι μόνη μου τηλεφωνώ στην Τέιλορ να έρθει να κάτσουμε εδώ,θα παραγγείλουμε και κινέζικο. 

Μου λέει οτι είναι στο σπίτι του Μπέλι,χαίρομαι για αυτήν,αλήθεια χαίρομαι αλλά όποτε την χρειάζομαι τελευταία δεν είναι εδώ. 

//..\\

Έχει πάει 3 το μεσημέρι και δεν έχει πάρει τηλέφωνο. Μπορεί να μην ξύπνησε ακόμη ή να μην το είδε. Αρχίζω να πεινάω και παραγγέλνω κινέζικο. Το τρώω όλο μόνη μου κι όμως πεινάω κι άλλο,λόγω της περιόδου. 

Το θυροτηλέφωνο χτυπάει,αποκλίεται να είναι οι γονείς μου,πρώτον έχουν κλειδιά και δεύτερον είναι στο χωριό. Θα έρθουν σε δύο μέρες. Πηγαίνω να ανοίξω. 

''-Ναι;'' λέω με σιγανή φωνή .

''-Η Τέιλορ είμαι.'' Η φωνή της ακούγεται κάπως,της ανοίγω,νόμιζα θα καθόταν όλη μέρα με τον Μπέλι αλλά καλύτερα που ήρθε,θέλω να της πω τα πάντα! 

Της ανοίγω και περιμένω να έρθει επάνω. Το κουδούνι χτυπάει,βάζω τον σκύλο στο μπαλκόνι και ανοίγω. 

''-Της έτυχε κάτι και έδωσε σε εμένα την θέση της!'' είναι ο Δημήτρης. Η φωνή του είναι παιχνιδιάρικη και είμαι τόσο ενθουσιασμένη που ήρθε! Δεν το περίμενα και δεν με νοιάζει που δεν με πήρε τηλέφωνο. Κρατάει μια σοκολάτα και ένα μπουκάλι vodka. Τον αγγαλιάζω και σχεδόν γατζώνομαι πάνω του. Τον προσκαλώ μέσα,πρώτη φορά έρχεται στο σπίτι μου .

DangyWhere stories live. Discover now