Untitled Part 20

42 2 0
                                    

//..\\

Το ίδιο απόγευμα και δεν έχουμε μιλήσει ακόμα,δεν προσπάθησε καν να με πάρει τηλέφωνο. Προσπαθώ να τον ξεχάσω για λίγο και να μπω στο facebook,μπορεί να μου έχει στείλει εκεί. Όχι,δεν είναι μέσα. Έχω πολλά μηνύματα από την Χέιλι,μου λέει πόσο καλά περνάει με την μαμά της έχουν έρθει πολύ κοντά. Μαθαίνει τα πάντα για αυτήν,η χέιλι είναι υοθετημένη και τώρα γνώρισε την βιολογική της μητέρα. 

Η Τέιλορ μου λέει οτι σήμερα πέρασε πολύ ωραία μαζί του. Προχωράνε γρήγορα,αλλά το θέλουν πολύ και οι δύο. Εύχομαι να μην την πληγώσει. 

Παίρνω τηλέφωνο την ξαδέλφη μου και της ζητάω να βγούμε,θέλω να ξεσκάσω λίγο από όλα αυτά. Βάζω το μάυρο μου τζιν και μία απλή άσπρη μπλούζα. Βάζω μια λεπτή γραμμή άι λάινερ και φεύγω. Την περιμένω πέντε λεπτά τώρα στα μικέλ. Ήρθε. Τα μακρυά,ξανθά της μαλλιά είναι μαζεμένα σε έναν όμορφο κότσο,είναι πανέμορφη όπως πάντα. 

Καθόμαστε σε ένα τραπέζι και παραγγέλνουμε. Παίρνω μια ζεστή σοκολάτα,είναι ήδη Απρίλης αλλά εγώ κρυώνω. Δεν περνάω καλά,όσο και να μην θέλω να το σκέφτομαι το σκέφτεται το υποσεινίδητο μου. Περπατάει μόνος στου στον πεζόδρομο. Έρχεται σε μένα. Με παρακολουθεί; Πως ξέρει συνέχεια που είμαι; 

''-Γειά. Μπορώ να την πάρω για μια βολτά;'' λέει στην Λόπη,αυτή φυσικά δέχεται,είναι πάντα τόσο καλή. 

''-Να μου την επιστρέψεις όμως.''του λέει πονηρά.

''-Δεν υπόσχομαι τίποτα.''ανταπωδίδει την ειρωνία,αλίμονο.

Περπατάμε άφωνα,ποιός θα ανοίξει κουβέντα; Θα αρχίσω εγώ.

''-ήθελα να σου πω πως..'' λέμε και οι δύο ταυτόχρονα. Γελάω,αλλά δεν τον κοιτάω. 

''-Καλά κοίτα,δεν ξέρω τι κατάλαβες,αλλά άσε με να σου εξηγήσω. Μαστουρώνω όταν δεν είμαι καλά,μαστουρώνω από τότε που πέθαναν οι γονείς μου. Έχει ένα χρόνο τώρα,και δεν μπορώ να αφεθώ,δεν ξέρω αν με καταλαβαίνεις. Αν αφεθώ,δεν ξέρω τι θα γίνει. Αν πενθήσω για τον θάνατό τους,δεν θα ξαναγίνω ποτέ καλά. Είμαι μόνος μου,και δεν μου αρέσει αυτό.Εσύ με κάνει χαρούμενο,αλήθεια.''λέει και πεταλούδες πλημμυρίζουν το στομάχι μου.

''-Αχ Δημήτρη.''δε ξέρω τι άλλο να πω. 

''-Με πιστεύεις;''

''-Ναι,να σε ρωτήσω κάτι άλλο τώρα;''

''-Όχι που δεν θα ρωτούσες,πες.''

''-Τι σχέση έχεις με την Μάριαζ;''

DangyWhere stories live. Discover now