Όλο το βράδυ κοιμόμαστε αγγαλιά,δεν με έχει πάρει ακόμα ο ύπνος,και τον κοιτάω καθώς κοιμάται. Θέλω να μείνω εδώ στην αγγαλιά του για μία αιωνιότητα,αλλά δεν έχω ύπνο,οπότε κατευαίνω στο σαλόνι και ανοίγω το μπουκάλι με το κρασί. Ελπίζω να μην έρθει ξαφνικά και με δει και με πει τίποτα.
//..\\
Ξημέρωσε. Με έχει πάρει ο ύπνος στο καναπέ,φορώντας μόνο μια μπλούζα του. Ανεβαίνω πάνω για να τον ξυπνήσω γλυκά φιλόντας τον,όμως δε είναι εκεί. Δεν ξέρω που πήγε και με άφησε μόνη. Κάθομαι και τον περιμένω στο σαλόνι.
Η ώρα περνάει και σχεδόν μεσημεριάζει. Δεν ξέρω γιατί δεν έχει επιστρέψει ακόμη. Που σκατά πήγε; Κι δεν άφησε ούτε ένα σημείωμα,κάτι;
Η πόρτα ανοίγει και μπαίνει μέσα. Κουβαλάει σακούλες από σούπερ μάρκετ και ένα άλλο κουτί που δεν μπορώ να καταλάβω τι έχει μέσα.
''-Ρε δημήτρη που ήσουν; Πανικοβλήθηκα,νόμιζα με άφησες.''λέω λίγο νευριασμένα
''-Συγγνώμη που πήγα να πάρω να φάμε για να μη πεθάνουμε,ποτέ ξανάα.''με κοροιδεύει,θέλω να του θυμώσω λίγο αλλά δεν μπορώ,είναι γλύκας.
Αφήνει τα ψώνια στον πάγκο της κουζίνας και ανεβαίνει πάνω να αφήσει και τη μεγάλη κούτα. Δεν τον ακολουθώ για να μην λέει οτι είμαι περίεργη,αλλά είμαι .Έχει ψωνίσει πάρα πολλά,δεν έφαγα πρωινό και πεθαίνω της πείνας.
''-Θα φτιάξω kottbullar.''λέει και μάλλον είναι σουηδικό φαγήτο.
''-Είναι πικάντικοι κεφτέδες μέσα σε σαλάτα,και να ξες οτι μαγειρεύω γαμάαατα.''
Κάθομαι βλέποντας τηλεόραση και περιμένω να τελειώσει,τρελένομαι για πικάντικα πράγματα. Τρελένομαι για αυτόν γενικά,δεν νομίζω να τον βαρεθώ ποτέ,μα πως γίνετια να βαρεθείς έναν τέτοιο άνθρωπο;
''-Έλα'' έχουν περάσει 45 λεπτά και μου ανακοινώνει οτι το φαγητό είναι έτοιμο. Πεινάω τόσοο πολύ.
Δοκιμάζω,είναι λιγάκι ζεστοί,αλλά πεντανόστιμοι. Ο δημήτρης κέγεται και πίνει ένα λίτρο νερό,κάνει συνέχεια βλακείες,ωραίες βλακείες. Το τηλέφωνο χτυπάει,το κινητό του.
''-Ναι;'' η φωνή του είναι σιγανή και κάπως αμήχανη. Από τον τρόπο που μιλάει καταλαβαίνω οτι είναι η αδελφή του.
''-Τι; όχι τι λες; Μην τολμήσεις..'' λέει και απομακρύνεται..'' Πως σου ήρθε αυτό τώρα; Δεν έχεις πατήσει σε αυτό το σπίτι εδώ κι ένα χρόνο,όσο εγώ!..Εγώ έχω την άντζελα,ήθελα να την πάω κάπου αλλού..'' η φωνή του είναι στεναχωρημένη,και αυτός φωνάζει τόσο πολύ δυνατά.
''-Δεν με νοιάζει τι θα κάνεις,δεν θα έρθεις εδώ.''λέει και το κλείνει.
Δεν ρωτάω τι έγινε και συνεχίζουμε σαν να μη πήρε ποτέ κανείς τηλέφωνο. Δεν θέλω να τον ταράξω περισσότερο.
''-Εμ..σήμερα θα βγούμε κάπου έξω.'' λέει προσπαθόντας να αλλάξουμε θέμα.
''-Oh..εε..δεν έχω καλά ρούχα μαζί μου,δεν πήρα ρούχα για έξοδο.''
''-Πήγαινε στο δωμάτιο μου και θα δεις.''λέει και ανεβαίνω γρήγορα πάνω. Είναι η μεγάλη άσπρη κούτα. την ανοίγω και μέσα έχει ένα υπέροχο,λίγο κοντό,μαύρο φόρεμα. Ξέρει οτι μου αρέσει το μαυρό. Είναι δαντελωτό και έχει και σετ μαύρα τακκούνια.
''-Το μαύρο πάει με τα μάτια σου..''λέει και είναι ακριβώς πίσω μου,τον αγγαλιάζω σφιχτά.
Η ώρα είναι ήδη 6. Λογικά θα βγούμε κατά τις εννιά και αρχίζω να ετοιμάζομαι από τώρα. Έχω ήδη βγει από το μπάνιο,τυλιγμένη με την πετσέτα και παρατηρώ το όλο περιββάλον. Έχει τα πάντα μέσα,πιστολάκι,καλληνυχτικά,της μητέρας του λογικά. Έρχεται μέσα στο μπάνιο.
''-Είμαι γυμνή ξέρεις.''
''-δεν θα δω κάτι που δεν έχω ξαναδεί.'' λέει με όλο κοροιδία.
Με φιλάει στο λαιμό και μας βλέπω μπροστά στον καθρεύτη. Μου πιπιλάει το λαιμό και μου αφήνει μια τεράστια πιπιλιά.
''-Το καλό που σου θέλω να καλύβεται με μέικ απ.'' τον απειλώ.
''-Είσαι δικιά μου και θέλω να αφήνω τα σημάδια μου πάνω σου.''λέει και τρελένομαι .
Αφήνω τα μαλλιά μου στο φυσικό τους,μπούκλες,και βάζω το φόρεμα,με ένα καλσόν σε χρώμα του δέρματος. Είναι πιο κοντό από οτι περίμενα,είναι λίγο πιο κάτω από τον κώλο. Βάζω μέικ απ,πούδρα μια χοντρή γραμμή άι λάινερ και κόκκινο κραγιόν. Τα τακκούνια μου πάνε πολύ και δεν είνια πολύ ψηλά.
''-Είσαι τόσο σέξι.'' μου λέει,είναι μπροστά στη πόρτα του δωματίου του. Φοράει ένα λευκό πουκάμισο,λίγο διάφανο και διαγράφονται οι κοιλιακοί του. Το μάυρο του παντελόνι είναι κολλητό και εξίσου σέξι.
''-Θα συναντήσουμε κάτι παλιούς μου φίλους..όταν θα βαρεθείς θα μου πεις,καλά;''λέει και του γνέφω.
Θα βγω μαζί του πρώτη φορά δημοσίως,και θα γνωρίζω φίλους τους. Θα με συστήνει ως η κοπέλα του; Είμαι τόσο χαρούμενη,πρώτη φορά νιώθω έτσι.
YOU ARE READING
Dangy
RomanceΜετά τον επικό έρωτα του Ρωμαίου και της Ιουλιέτας, της Κάθριν και του Χίθκλιφ, της Ελίζαμπεθ και του Ντάρσι, της Ελένας και του Ντέιμον, της Αναστέζιας και του Κρίστιαν, έρχεται το μεγάλο πάθος της Αγγελικής και του Δημήτρη. #thanks #for #reading