Untitled Part 50

26 4 0
                                    

Αγνώνομαι τόσο πολύ. Έχει ήδη ξημερώσει,δεν έχω κοιμηθεί και τεράστιοι μαύροι κύκλοι εμφανίζονται κάτω από τα μάτια μου. Έχω πάρει ήδη εκατό τηλέφωνα το Δημήτρη και άλλα τόσα τη Μάριαζ,εύχομαι να μην έχει γίνει τίποτα κακό και να είναι καλά ο Δημήτρης. όσο για αυτό το τσολί,να ψωφίσει. Πως το έκανε αυτό; επειδή ο δημήτρης προτίμησε εμένα αντί για αυτή; Τη μισώ,και τη μισεί και αυτός.

''-Είσαι μέσα;''η φωνή του Χρήστου αντιχεί στα αυτιά μου.

''-Ω γεια.''λέω και προσπαθώ να χαμογελάσω. Κρατάει δύο καφέδες και μερικά ντόνατ.

''-Θα το χρειάζεσαι.''λέει και μου δίνει τα φαγώσιμα.

''-Έμαθες τι έγινε πιστεύω..δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει κάθε φορά που είμαστε υπέροχα με τον Δημήτρη να μπάινει μια΄Εύουζ κι να τα χαλάει όλα. Γιατί να΄υπάρχει βασικά.''λέω και δάκρυα χίνονται από τα μάτια μου .

Το μόνο που καταφέρνει να κάνει είναι να μου δώσει μια αγγαλιά. Προσπαθεί όσο μπορεί να με κάνει να αισθανθώ καλύτερα όμως δεν γίνεται τίποτα,μόνο εκείνος μπορεί να με κάνει καλά.

Η πόρτα ξεκλιδώνει. Αυτός είναι. Η καρδιά μου αυτόματα αλλάζει τροχιά και από τους 60 παλμούς πηγαίνει στους 600. Φένεται κομμένος,έχει κι αυτός μάυρους κύκλους,κουρασμένος και ταλαιπωρημένος . Η Μάριαζ σχεδόν κλάιει.

Το βλέμμα μου πέφτει στο δικό του και τρέχω για να τον αγγαλιάσω. Με σφίγγει και αμέσως μετά πηγαίνει να μαζέψει μερικά ρούχα του. Η Μάριαζ περιμένει έξω μαζί με έναν μπάτσο. Θεέ μου λέω από μέσα μου. Δεν παίζει να είναι αυτό. Δεν μπορεί να μπήκε φυλακή. όμως τι λέω. μπορεί. δεν έχουν περάσει 15 χρόνια και oh my god .

''-Να με επισκέπτεσαι μωρό μου.''λέει και με δίνει ένα απαλό φιλί στο κούτελο και ένα βλέμμα όλο υπόσχεση. Κλαίω. Δεν μπορεί να τον χάνω. Δεν γίνεται. Τι θα απογίνω;

Έλα τώρα,είναι ο Δημήτρης,ένας Αλεξόπουλος,δεν μπορεί να το βάλει εύκολα κάτω. Θα έχει σχέδιο σωστά; δεν θα με άφηνε μόνη,είμαι τα πάντα του. Δεν ξέρω τι λέω,τι κάνω. έχω πέσει και κλαίω με λυγμούς.

''-Άντζελα..΄Δεν θα μπορείς να συντιρίσεις μόνη σου το σπίτι,πρέπει να επιστρέψεις στο δικό σου.''λέει η Μάριαζ και την κοιτάω με οργή.

''-όχι μάριαζ! Αυτό είναι το σπίτι μου. Το δικό μου κα του Δημήτρη. Θα μείνω εδώ,θα ξαναπιάσω δουλειά και θα τον περιμένω. Δεν θα μείνει για πολύ καιρό έτσι; είναι μόλις 17 γαμώτο! Έχουμε βρει δικηγόρο; είναι αδελφός σου,θα τον αφήσεις έτσι;

Δεν έχει τι να πει. Πως το κάνουν αυτό. Ένας δεκαεφτάχρονος στη φυλακή μαζί με τόσους ναρκωμανής και απατεώνες και δολοφόνους; Δεν είμαι καλά. Παίρνω ένα ηρεμιστικό για να χαλαρώσω,είμαι μόνη πλέον.

Το σπίτι χωρις αυτόν είναι άδειο,άχρωμο,άχρηστο. Έχει ήδη βραδιάσει,είναι σάββατο. Το τσουλάκι θα είναι ήδη σε κανένα after party και θα χαμουρεύεται. Έχω την εντύπωση οτι σήμερα θα είναι στο elvis και έτσι πηγαίνω εκεί .

Μα φυσικά! Χαμογελάει και πηδιέται λες και δεν έγινε τίποτα. Δεν ξέρω τι κάνω. Έχω πιει ένα ποτήρι βόκτα πριν έρθω και δεν με σταματάει τίποτα. Αν δεν με εμποδίσει κανένας ίσως και να της πάρω τη ζωή μέσα από τα χέρια .

''-Είσαι τόσο ηλίθια τελικά; Πως μπόρεσες να το κάνεις αυτό; Επειδή είσαι αυτοκολητάκι και σκύλα και πουτάνα και ο Δημήτρης προτίμησε εμένα αντί για εσένα και σε έφτυσε πας και τον καταδίδεις για κάτι που είχε γίνει δύο χρόνια πριν; Τόσο μαλακισμένη είσαι; Που είναι οι χιλιάδες γκόμενοι σου τώρα παλιό καριόλα; '' λέω και της τραβάω το μαλλί πετάγοντας την κάτω. Σπάω ποτήρια και δεν με νοιάζει τίποτα. Κάτι κορίτσια με κρατάνε.

''-Τον Δημήτρη τον γούσταρα πολύ και με πείραξε που διάλεξε εσένα ναι! Τώρα ελπίζω να κατάλαβες πως είναι να σου πέρνουν κάτι που αγαπάς..''

''-ΑΓΑΠΆΣ; ΔΕΝ ΤΟΝ ΑΓΆΠΗΣΕΣ ΤΟΝ ΔΗΜΉΤΡΗ. ΜΌΝΟ ΕΓΏ ΤΟΝ ΑΓΑΠΆΩ. ΠΉΓΑΙΝΕ ΨΏΦΙΣΕ ΤΏΡΑ Ή ΚΆΝΕ ΚΆΤΙ ΓΙΑ ΝΑ ΑΘΟΩΘΕΊ Ο ΔΗΜΉΤΡΗΣ ΑΛΛΙΏΣ ΔΕΝ ΣΕ ΒΛΈΠΩ ΓΙΑ ΠΟΛΎ ΑΚΌΜΑ ΖΩΝΤΑΝΉ. ΚΑΙ ΜΗ ΤΟ ΠΆΡΕΙΣ ΩΣ ΑΠΕΙΛΉ ΑΛΛΆ ΩΣ ΠΡΟΗΔΟΠΟΊΗΣΗ.''

Τα πόδια μου δεν με βαστάνε. Είμαι απεγνωσμένη, από αύριο θα αρχίσω να ψάχνω για δικηγόρο,πρέπει να βρω λεφτά,δεν τολμώ να ζητήσω από τους δικούς μου,θα κάνω τα πάντα για να τον βγάλω από εκεί.

Πηγαινω στο μπαρ που δούλευα παρακαλόντας το πρώην αφεντικό μου για να ξαναπάρω τη θέση. ο Στέφαν έχει φύγει,μετακόμισε στην Γερμανία για σπουδές. Μου έδωσε τη θέση του και είναι παραπάνω λεφτά. Το πρώτο βήμα έγινε και ένα βάρος βγένει από πάνω μου.



DangyWhere stories live. Discover now