''-Άντζελα θες να σε πάω σπίτι;'' λεέι ο χρήστος από λίγα μέτρα μακρυά μας,ο Δημήτρης εκνευρίζεται τόσο πολύ,δεν ξέρω τι θα κάνει,αλλά μαρέσει που συνεχίζει να ζηλεύει.
''-Φίλε,είστε φίλοι,αλλά σπίτι της την πάω εγώ,εγώ κοιμάμαι μαζί της και μόνο εγώ,εντάξει; Σταμάτα να το παίζεις ο καλός της υπόθεσης για να μην σου σπάσω την μάπα,μείνε μακρυά της,τουλάχιστον από τον ένα τρόπο.'' λέει και είναι τόσο κοντά με τον Χρήστο,σε απόσταση αναπνοής. Φοβάμαι οτι θα τον δείρει,δεν έχει κάνει τίποτα όμως.
Δεν λέω τίποτα,ο Χρήστος με κοιτάει και καταλαβαίνει οτι πρόκεται για ζηλιάρη γκόμενο,έτσι φεύγει,ξέρω οτι δεν μου θύμωσε. Ο Δημήτρης με πέρνει και με πηγαίνει σπίτι.
''-Η Εύουζ ήταν;''
''-Τι;''
''-η Εύουζ ήταν; αυτή που σου έκανε τις πιπιλιές!''-λέω ξανά με πιο δυνατή φωνή.
''-Όχι,δεν θυμάμαι ποιά ήταν. Ήμουν μεθυσμένος,απλά με πιπίλησε,αυτό είναι όλο.
Dimitri's POV
Της λέω αλήθεια,δεν θα ήθελα να ακουμπάω καμίας άλλης το κορμί εκτός από το δικό της. Αρρωσταίνω στην σκέψη οτι αυτός ο μαλάκας μπορεί να την ακούμπησε,να βάζει τα χέρια του στο σώμα της,θα μπορούσα να τον γαμήσω αλλά μπορεί να μου θυμώσει η άντζελα,και δεν θέλω να γίνει κάτι τέτοιο.
Την αφήνω σπίτι της,την φιλάω και φεύγω. Δεν θέλω να την χάσω. Δεν μπορώ να της δείχνω οτι την θέλω τόσο πολύ αλλά ελπίζω να το καταλαβαίνει.
Οι διακοπές του Πάσχα πλησιάζουν,θέλω να την πάω κάπου,εγώ κι αυτή. Σκέφτομαι την Σουηδία,θα είναι σκληρό για μένα να δω ξανά το σπίτι των πεθαμένων γονιών μου. Δεν έχω πάει εκεί από τότε που..
Θέλω να ξέρει τα πάντα για μένα,θέλω να καταλάβει οτι δεν είμαι μαζί της για τον κώλο της. Κι ας έχει κωλάρα,όταν την κοιτάζω στα μάτια και μου χαμογελάει σφίγγομαι. Η πούτσα μου σηκώνεται όταν γελάει,είναι τόσο γαμημένα πανέμορφη. Και εγώ τόσο γαμημένα μαλάκας που δεν θα μπορέσω να την κάνω χαρούμενη,πρέπει να χωρίσουμε,αυτό είναι το σωστό,αλλά δεν αντέχω να της το πω. Δεν γουστάρω να είμαι μακρυά της.
Angie's POV
Σε δύο μέρες κλείνουν τα σχολεία,αν δεν φύγει πουθενά θα κάτσω δύο βδομάδες μαζί του,χωρίς σχολείο,υποχρεώσεις και να σηκωνόμαστε νωρίς το πρωί. Έχω ήδη ξεχάσει το θέμα με τις πιπιλιές,θα του φύγουν σε λίγες μέρες και μετά θα αφήσω τα δικά μου σημάδια πάνω του.
YOU ARE READING
Dangy
RomanceΜετά τον επικό έρωτα του Ρωμαίου και της Ιουλιέτας, της Κάθριν και του Χίθκλιφ, της Ελίζαμπεθ και του Ντάρσι, της Ελένας και του Ντέιμον, της Αναστέζιας και του Κρίστιαν, έρχεται το μεγάλο πάθος της Αγγελικής και του Δημήτρη. #thanks #for #reading