Untitled Part 11

52 5 0
                                    

Όλο το βράδυ έκλεγα,δεν μπορούσα να σταματήσω,δεν κοιμήθηκα. Σκεφτόμουν τα πάντα.Τη μια στιγμή είναι το πιο υπέροχο αγόρι και μετά γίνεται το χειρότερο. Δεν θέλω να τον ξαναδω έτσι,δεν θέλω να μου συμπεριφέρεται έτσι. Θέλω να με αγγίζει απαλά,γλυκά. Με έναν τρόπο που μόνο αυτός ξέρει.

Τα μάτια μου είναι κατακόκκινα και βάζω παραπάνω μολύβι από οτι συνήθως,ο καιρός δεν είναι καλός και δεν θα πάμε περίπατο. Η Λόπη με περιμένει έξω από το σπίτι μου,όπως κάθε πρωί για να πάμε σχολείο. Θα προτιμούσα να ήταν αυτός εδώ,όμως δεν είναι. 

Η ώρα περνάει και δεν έχει έρθει ακόμα. Μήπως έκανε κοπάνα; Μόνος του ή μήπως όχι; Μήπως έπαθε κάτι; τι σκέφτομαι. Μακάρι να είναι καλά. Μέρα χωρίς αυτόν είναι μια κενή και άχρωμη μέρα. Θέλω να κάθομαι στα πόδια του και να μυρίζω το γαμημένα τέλειο άρωμα του,αλλά δεν μπορώ. Αρρωσταίνω και μόνο στη σκέψη οτι μπορεί να τον μοιράζομαι με άλλη,όχι οτι τον έχω για μένα,αλλά αυτό που έχουμε..η δεν το έχουμε; δεν ξέρω,με έχει μπερδέψει τόσο πολύ. 

//..\\

Έχει περάσει μια βδομάδα από τότε..δεν έχει εμφανιστεί στο σχολείο,δεν τον έχω δει από τότε. Διάφορες σκέψεις τρυγιρίζουν το μυαλό μου και θέλω να σκέφτομαι μόνο οτι είναι καλά. Η Μάριαζ έρχεται προς το μέρος μου,το πρόσωπο της είναι φιλικό,όπως πάντα,ούτε με αυτή πολύμιλαώ τελευταία,έχουμε να μιλήσουμε από τα γεννέλθια μου. 

''-Τελευταία είσαι κάπως..τι συμβαίνει;''μου λέει θέλοντας να με βοηθήσει,δεν ξέρω αν πρέπει να της πω. άλλωστε μου έχει δείξει οτι δεν τον συμπαθεί. 

''-Απλά..έχουν γίνει πολλά,με τον Δημήτρη.''καταφέρνω να πω. 

''-Χωρίς να ξέρω την όλη κατάσταση,σου λέω να τον ξεχάσεις. Δεν είναι καλός για εσένα,πίστεψε με.''

Τι είναι αυτά που μου λέει; δεν τον ξέρει καν! Είναι υπέροχος,θέλω να την βρίσω και μόνο που μου λέει έμμεσα οτι είναι κακός,δεν τον γνωρίζει,λέει μαλακίες! θεέ μου γιατί νευριάζω τόσο; 

''-Δεν είναι κακός,δεν τον ξέρεις.''λέω όσο πιο ήρεμα μπορώ. 

''-Υπάρχουν πολλά που δεν ξέρεις για εμένα αλλά και για αυτόν,εσύ δεν τον ξέρεις. Δεν ξέρεις τίποτα,είτε με πιστεύεις είτε όχι τον ξέρω,καλύτερα από τον καθένα. Και για αυτό  σου λέω να μείνεις μακρυά του!'' μου λέει σχεδόν έξω φρενών,είμαστε στο σχολείο και έτσι δεν μπορώ να κάνω σκηνή. Τι εννοεί τον ξέρει; μήπως είχαν σχέση παλιά; Δεν θέλω να συμβαίνει αυτό. Θέλω να τη ρωτήσω πως τα ξέρει όλα αυτά,αλλά διστάζω . 

Φεύγει ήσυχα. Δεν με κοιτάζει στο μάθημα. Μόλις τελειώσουμε θα την πιάσω να της μιλήσω. Πρέπει να ξέρω.


DangyWhere stories live. Discover now