'Ria er is niets gebeurd.' zegt Jasper geruststellend tegen de vrouw.
'Wat? Jullie zijn allebei kletsnat, ben je in het water gevallen mevrouw Lena.' vraagt ze ongerust.
'Nee, met mij is alles in orde. Toch bedankt.' zeg ik met een glimlach.
'Maar je word verkouden zo, je moet toch andere kleren aan.' zegt ze bezorgd.
'Je hebt gelijk, misschien word het tijd dat ik naar huis ga.' zeg ik en ga terug om mijn tas te nemen.
'Wat? Ik kan je zo toch niet naar huis. Wat gaan je ouders wel niet denken. Ze zouden je nooit meer naar hier laten komen.' zegt ze snel.
'Ja Lena we kunnen je zo toch niet naar huis sturen.' zegt hij met een knipoog.
Ik kijk hem fronsend aan.
'Kom naar binnen en ik zal je kleren drogen. Ik geef je wel nieuwe.' zegt ze en neemt me bij mijn arm mee naar binnen.
Ik sta in de badkamer en kijk mezelf vies aan.
In al de kleren in dit huis moet ik natuur die van Jasper krijgen.
Ik zucht en trek de band in de veel te grote jogging strakker en strijk het zwarte t-shirt plat.
Beter dan dit zou het niet worden.
Ik doe de deur open en kijk in het grijnzend gezicht van Jasper.
'Wat is er?' zeg ik en kijk hem kwaad aan.
'Ik moet zeggen, mijn kleren staan je beter dan verwacht. Ah en omdat Ria momenteel met je kleren bezig is kun je wel niet naar huis vertrekken.'
'En wat wil je dan doen?'
'Geen idee, we kunnen gaan zwemmen, maar daar heb je zeker geen zin in.'
'Dat heb je goed gezien. Ik draag liever een bikini om te zwemmen.'
'Wel ik heb een pooltafel, maar jij kunt waarschijnlijk niet poolen.'
Ik trek een wenkbrauw op.
'Dat zullen we nog wel zien, waar is die pooltafel.' zeg ik en loop al door een of andere gang.
'Dus je wilt me afdrogen met een spel?' hij lacht.
Ik kijk hem kwaad aan.
'Ja, mijn opa heeft me leren polen op mijn zeven jaar.'
'Goed ik zie je in de speelkamer.' zegt hij en loopt naar de andere kant van de gang.
Ik zucht en volg hem dan toch.
Wat gênant.
Al bij al lukt het best goed.
Als je weet dat ik niet meer pool sinds vijf jaar.
Ik maak Jasper in bij het eerste en tweede spelletjes.
Maar volgens mij deed hij niet echt zijn best bij de volgende drie spelletjes verlies ik hard.
'Waarom heeft Ashley me eigenlijk gekrabd?' vraag ik dan na een tijdje.
Jasper grinnikt en slaagt nog een bal in een gat.
'Dat heb ik toch al gezegd. Omdat ze me met jou zag knuffelen.'
'En daarom krabt ze me? Is dat de reden? Wat een jaloers mens.' ik snuif.
JE LEEST
Badboys
RomanceLena krijgt van haar vader te horen dat ze naar de andere kant van de wereld moeten gaan wonen. Lena ziet het helemaal niet zitten om alles achter te moeten laten. Vooral haar vriendje Taylor en haar beste vriendin Emma. Tot er iets ingrijpend geb...