Hoofdstuk 71

16.1K 614 100
                                    

P.O.V. Jasper

Ik zit in het appartement samen met Dylan.
Alex, Max en Ian zijn bezig met hun kostuums en van die dingen.
Gelukkig hangt Ria regelmatig een chic pak in mijn kast.

We spelen "black ops 4" en ik moet toegeven dat ik er best goed in ben.

Ik speel Dylan nog een keer af en hij mompelt wat scheldwoorden.

'Waarom moet jij je niet bezig houden met je bal in plaats van mij hier te zitten kloten?' Vraagt hij dan.
Ik grinnik.

'Ik ben al klaar, en ik kon toch moeilijk mijn enige vriend zonder vriendin alleen laten in zo een moeilijke periode.' Zeg ik sarcastisch.

'Ik heb tenminste geen meisje nodig om te doen wat ik wil.' Antwoord hij schouderophalend.

'Nee, het betekent dat je zielig bent. Bijna al die meisjes op onze school werpen zich voor je voeten. En wat doen jij? Je laat ze daar mooi liggen. Is er dan niet één waar je een beetje interesse voor voelt?' Ik heb het spel op pauze gezet en kijk Dylan nu duidelijk aan.

'Er is er misschien een, maar-'mompelt hij.

'Maar wat? Heeft ze een vriend? Die kun jij zo afwimpelen. Dus neem je verdommende gsm en bel die kut op.' Zeg ik streng.

'Waarom noem je haar nu een kut? Ze is veel cooler dan jou, dus hou jij je lelijk bakes maar he.' Zegt hij kwaad.

Ik frons en steek mijn handen in de lucht en kijk toe hoe Dylan door zijn contacten scrolt.

Zijn duim blijft paar seconden boven de onduidelijke naam hangen. Hij snauwt iets en drupt er dan toch op.
Hij zet de telefoon bij zijn oor en ik kijk hem nieuwsgierig aan.
Ik vraag me af wie mijn ijsklontje zo ver heeft gekregen om hem te doen smelten.

'Ja, met mij.' Zegt hij door de speaker.
Hij luistert aandachtig en ik zie een kronkel op zijn voorhoofd ontstaan.

'Met Dylan.' Zegt hij en onderdrukt zijn ergernis.
Blijkbaar vind hij het niet zo fijn om te weten dat ze hem niet herkend.

Weer een stilte.

'Ik neem je mee naar het bal, zorg dat je om acht uur buiten staat bij je thuis.' Zegt hij dan kort een legt in.

'En mag ik nu weten wie je meeneemt?' Vraag ik fronsend.

'Mag ik weten wat je strategie is?' Antwoordt hij grijnzend.
Ik kijk vies naar hem en grom iets onverstaanbaar dat op "Gore klootzak" lijkt.

Om half zes uur besluit ik naar huis te gaan om me te gaan klaar maken.
Ik rij weer veel over de limiet, maar dat boeit me al niets meer.

Ik rij let slippende banden de oprit op en zie meteen de auto van mijn moeder.

Wat betekent dat ze thuis is.
Wat betekent dat Lena er ook is.

De deur van mijn auto zwier ik open en stap nonchalant uit.

Direct zal ik mijn wonderschone date zien, met wonderschone kleren en een wonderschoon alles.

En dat alles is van mij.

Ik duw de deur naar de hal open en ga direct naar de dressing van mijn moeder.

P.O.V. Lena

Ik heb vandaag een manicure en pedicure gekregen. Een prachtig kleed met geweldige pump voor eronder en een haar dat ze hebben gedaan voor me.

Wat dus wilt zeggen dat ik een heel erg dure dag heb gehad die wel heel, heel erg leuk was.
Nu sta ik voor de spiegel mijn professionele make-up te bezichtigen.
Ik heb besloten om nog even in de badjas rond te lopen zodat ik het kleed zeker niet kon verpesten.

BadboysWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu