P.O.V. Lena
Ik lig tegen Jasper aan in zijn kingsize bed.
Jezus, wat heb ik het warm.
Ik slaag het deken iets van me af en de koude wind gaat over mijn bezwete armen.
Als ik mijn ogen dicht doen en terug verder probeer te slapen, krijg ik een eng gevoel dat er iemand naast het bed staat en naar me kijkt. Maar als ik dan mijn gsm neem om te kijken zie ik niets.
Dat was echt de laatste keer geweest dat ik naar een horror film keek. Ik zit het hier in mijn broek te doen van de schrik.
Het doel van zo'n films is meisjes paranoïde maken.
Wat ook nog heel erg goed werkt.
Ik slaag het deken terug over me heen en kruip nog dichter tegen Jasper aan.
Ik probeer opnieuw te slapen en hoor dan achter me een grom.
Ik schrik recht en kijk om me heen.
Niets, alleen Jasper.
Ik laat me opnieuw zakken op het bed, maar ik hou nu mijn ogen open.
Ik zie op de muren allemaal schaduwen dansen.
Ik knijp mijn ogen stijf dicht.
Laat het ophouden.
Schreeuwen mijn gedachten.
Jasper beweegt zich en gaat half op me liggen.
Ik zucht en verschuif mezelf tot ik niet mee word geplet onder zijn gewicht.
Hij kreunt wat dat lijkt op: 'Lena, ga slapen.'
Ik zucht en doe wat hij vraagt.
Ik sluit mijn ogen en maak mijn hoofd leeg. En niet veel later val ik in slaap.
In mijn droom ben ik met Jasper bij me thuis. We zitten samen op mijn bed en praten wat met elkaar.
Over van alles, soms maakt hij een grap en dan lach ik.
Als ik bij mijn raam kijk zie ik iemand staan.
Een meisje niet ouder dan mij. Ik vraag of Jasper haar ook ziet. Hij zegt dat er niemand is en zegt dat ik gek ben. Maar er staat echt wel een meisje. lange blonde krullen die met iets zwarts aan elkaar plakken en zwarte pupillen als een bezetene.
Jasper lacht me uit en loopt weg waardoor ik alleen blijf met het enge meisje.
Als ik haar opnieuw wil aankijken is ze verdwenen.
Ik zie haar niet meer terug tot ik ga slapen.
Het is donker in mijn kamer. Ik hoor getik, dat zullen de druppels regen op het raam zijn. Als ik me toch even omdraai om te kijken is het meisje er terug.
Ze kijkt me vuil aan.
'Ik ga je krijgen. En ik krijg alles dat van jou is. Je lichaam, je stem, je gedachten, je leven.' zegt ze en in nog geen seconde is ze weer verdwenen.
JE LEEST
Badboys
RomanceLena krijgt van haar vader te horen dat ze naar de andere kant van de wereld moeten gaan wonen. Lena ziet het helemaal niet zitten om alles achter te moeten laten. Vooral haar vriendje Taylor en haar beste vriendin Emma. Tot er iets ingrijpend geb...