•נקודת מבט ליאן•
הרעש של השעון מעורר העיר אותי תוך שניות ספורות אז במהירות קמתי לשטוף פנים ולצחצח שיניים, חזרתי אל חדרי ולבשתי ג'ינס שחור גבוה צמוד וחולצה לבנה שהיא חלקה בגזרה רחבה שגזרתי אותה עם נעלי סטן סמית כחולות, לא איפרתי את עצמי, אני אוהבת יופי טבעי. אני חושבת שאני נראת ממש טוב אני מתה על העיניים שלי.
לקחתי את התיק הכחול שלי של פראדה ויצאתי מהחדר. ירדתי למטבח והכנתי לי נס קפה, לקחתי את המפתחות של האוטו נישקתי את אמא בלחי ויצאתי לכיוון האוטו.כשהגעתי לבית ספר כל המבטים ישר פונו אליי וכולם התחילו - היי ליאן, מה קורה? ושטויות כאלה. שונאת ילדים שמנסים להתחבב עליי בגלל הכסף זה כזה צבוע ומגעיל ואני שונאת אנשים צבועים ושקרנים! אני? אומרת את כל האמת בפרצוף גם אם היא טובה וגם אם לא. למה לשקר כאלו במה זה תורם לך, ואז משום מקום מישהו קפץ עליי בצעקה והוציא אותי ממחשבותיי וכבר הבנתי שזאת נטע ,החברה הכי טובה שתכירו, אני מכירה אותה יותר טוב מאת עצמי. נתתי לה נשיקה קטנה על השפתיים כמו כל בוקר והתקדמנו לבית ספר.
•נטע•
קמתי בבוקר וישר התחלתי באירגונים הרגילים שלי. התלבשתי בג'ינס בהיר עם חולצה שחורה וסנדלים שחורים לקחתי תיק צד חמוד ויצאתי מהחדר לסלון. הלכתי לאמא ואמרתי "אמא? האם אני יפה בעינייך?" וגיחכתי מעט, "נטע אזולאי את הכי יפה בעולם" היא אמרה בצעקה. נישקתי את הלחי שלה ויצאתי לבית ספר ברגל בגלל שאני גרה קרוב.
ראיתי בדרך לשער מישהי הולכת כמו דוגמנית עם לבוש כזה שמראה שלא חסר לה וישר הבנתי שזאת ליאן! אני מכירה אותה מגיל חמש בערך ומאז אנחנו תמיד ביחד, הלכתי אליה והמשכנו לרחבה. ואז ראיתי אותו, את הילד שאני מאוהבת בו כבר שנה, רועי. אחרי כל צעד שהוא עשה עקבתי אחריו, העיניים שלי זזו איתו לא יכולתי להפסיק עד שליאן תקעה לי מרפק וחזרתי לעצמי במהירות. הוא פשוט מושלם למרות שאין לו עיניים מיוחדות או שיער בלונדיני הוא יפה ככה איך שהוא שיער חום חזק נוטה לשחור ועיניים חומות אבל הוא נראה גברי הוא נראה כזה מיסתורי שרק באלך לשבת ולגלות את כל הסודות שלו. ואז נשמע בכריזה "כל החטיבה העליונה נא להגיע לאולם הספורט, תודה" אז כולם הלכו לשם וכמובן שכל המבטים עליי ועל ליאן טוב איך אפשר שלא, ליאן נראת כמו דוגמנית ששלפו אותה מתוך מגזין ואני נראת כמו ברבי, בלונדינית ועיניים כחולות. המנהלת התחילה לדבר אבל לא ממש הקשבתי לה יותר התרכזתי בתוכנית על איך להרוג את המחומצנת שיושבת ליד רועי.•ליאן•
לא ממש הקשבתי למנהלת כי גם חשבתי לעצמי מה אני עושה בבית ספר הזה בכלל? למה אני לא בבית הספר השני "רמת אביב" אני יותר מתאימה לשם אבל ההורים שלי אומרים שזה טוב להשתלב עם אחרים יכלו להיות שהם צודקים!? לא, לא יכול להיות. טוב נגמר הסיכום וכולם כבר קמו והתארגנו לצאת עד שהמנהלת הדבעה הזאת אמרה "רגע רגע, לא לצאת חזרה לשבת, איך שכחתי מזה? טוב אני רוצה להודיע לכם שייערך נשף מסכות ביום חמישי הקרוב" היא אמרה צעקה בהתרגשות. כולם התחילו להתלהב אבל אני, פשוט יצאתי החוצה מהאולם. תמיד בוחרים אותי למלכת הנשף בגלל שהם יודעים מי אני אבל הפעם זה נשף מסכות פשוט יעמידו שם בנות ואז יבחרו וככה זה צריך להיות תמיד. רעש אופנוע קטע את מחשבותיי והסתובבתי לראות מאיפה הוא מגיע וראיתי מול השער מישהו יורד מהאופנוע בערך בגיל שלנו, עם שיער שחור כהה פרוע על ראשו והוא הולך כמו, כמו ערס כן זהו הוא ערס. מיד כל הבנות התחילו לחשוף את המחשופים שלהן ולהעלות את השורטים יותר הוא קרץ להם וחייך והלך למזכירות וכשהוא הסתכל עליי יכולתי לראות את העיניים הכחולות היפות שלו. הבושם החזק שלו השאיר שובל של ריח כשעבר. שמעתי כל מיני בנות אומרות שהם מכירות את הילד הזה ממסיבות שהם הלכו אליהן ואומרים שהילד הזה יודע לעשות מסיבות. אחרי זה הוא יצא לכיוון המחששה כשהמנהלת אחריו צועקת לו "שוהם, שוהם אמרתי לך שאי אפשר לעשן בשטח בית הספר אלא אם כן אתה שם!" ומבלי שהיא שמה לב שתיהם כבר היו במחששה. גיחכתי לעצמי, המשכתי לדבר עם נטע על כל מיני דברים והחלטנו שמחר בערב נצא לחפש שמלות לנשף.
YOU ARE READING
DIFFERENT
Romanceליאן אוחיון, ילדה עשירה שבאה ממעמד גבוה, בית ענקי, היא ילדה שמשקיעה בלימודים ולא מבריזה, לא תיראו אותה מסתובבת עם הילדים הלא נכונים. המון אנשים מנסים להתחבב עלייה בגלל הכסף אך היא לא מייחסת חשיבות רבה לאנשים אלה. היא גרה לבד מאחר והוריה בחול ואח שלה...