•שוהם•
מה שקרה אתמול עם ליאן הרס אותי, כן אני יגיד את האמת כאב לי לראות אותה ככה, ואיך שהיא דיברה על עצמה שזה בגללי. מעצבן אותי לראות אותה ככה בגלל השמועה, שכולם מדברים עלייה כאלו היא זונה ואני ידוע שזה לא ככה, גם כן החבר הדבע הזה שברתי לו ת׳פרצוף סעמקק ערס חיים שלי הקטנה, אני הבנתי משהו אני אוהב אותה כן אני אוהב את ליאן, לא חשבתי שזה אמיתי אבל שאני רואה אותה פגועה ככה, שהיא יושבת לבד בהפסקה או שהיא בכלל לא יוצאת להפסקה? זאת לא ליאן שאני מכיר, ליאן שאני מכיר שמה זין על כולם. וגם כן נטע הדבעה הזאת מה מה היא לא מקשיבה לה? מה היא יוצאת עלייה כמו לא יודע מה. בקיצור באה מישהי חדשה לבית ספר, איתי בכיתה וואי כוסית עולם קוראים לה נועה דדון נראת נערת ליווי לא שזה רע, אבל הייתי חרמן אש כשראיתי אותה , וואלה אותה באלי. וזה יקרה כי וואלה כששוהם אמויאל רוצה מישהי הוא לא יקבל אותה? חוץ מזה מי יכולה לסרב לי? אף אחת לא עומדת בפניי, חלק אומרות העיניים, חלק אומרות החיוך? חלק שמוליק הקטן למטה, אבל אני אומר שזה כל החבילה😉 הלכתי לנועה הזאת, ננסה לראות מי זאת בכלל "תגידי, מה איך קוראים לך?" שאלתי אותה למרות שידעתי איך קוראים לה, היא הייתה עם הגב אליי ואז היא הסתובבה, יא ראביי אני מתת מזה הציצים האלה?? "נועה דדון ולך מאמי?" ענתה לי בוחנת אותי, אז העברתי עלייה מבט כאלו לא מעניינת, "שוהם אמויאל" אמרתי לה עם החיוך הכובש והגומה בצד שמאל שלי, היא חייכה בחזרה אבל עזבו את זה שהחיוך של ליאן לא רואה את שלה בשיט, אבל ראיתי שהיא נמסה. נתתי לה נשיקה בלחי והלכתי משם.
אחלה רושם ראשוני לא? חחח איזה אשכנזי יצאתי, לא נורא עוד כמה ימים היא אצלי בכיס של התחת.•רועי•
אחח החיים שלי טובים לא מבקש שום דבר בלי עין הרע, חבר טוב כמו שהמכוערים אומרים - זה שוהם חברה יש לי כפרה עלייה נטע שלי, ומישהי שהיא בין האנשים שהכי חשובים לי כמו אחות קטנה - ליאן. וואלה אני יודע כל דבר שקרה בין שוהם לליאן, להגיד שלא פיצצתי אותו מכות אחרי זה? זה יהיה שקר. הוא סתם דבע שלא מבין מהחיים שלו בכלל, על נטע אני גם קצת כועס שהיא לא נתנה לה הזדמנות להסביר והיא רבה איתה על פראש, על כלום. ועכשיו ליאני לבד, לפחות יש לה אותי. כבר מלא פעמים אני הולך אלייה לראות מה איתה, והיא שבורה מהחיים, הלכתי אלייה היום בבוקר ביקרתי אותה, היא סיפרה לי הכל כל מה שהיא מרגישה היא צעקה קיללה הרביצה לי כמו שאמרתי לה לעשות ואחרי זה היא נרגעה לי בידיים כמו ילדה קטנה, מה שגם היא עוזבת את הבית ספר, כן כן היא סיפרה לי שעוד שבוע היא מתכננת לעזוב בלי שאף אחד ידע, זה רק בגלל שוהם ונטע. ואני ממש עצבני על זה שהיא עוזבת את כל מה שהיא מכירה בגלל הריבים האלה. אני לא יודע מה לעשות כוסאמו מצד אחד יש את ליאן שהיא כמו אחות קטנה שרק רוצה מישהו שיהיה איתה, ומצד שני יש את החיים שלי נטע שדי תתעצבן אם אני אהיה איתה עוד הרבה. פיי איזה סיבוךך, אוי נטי שלי כבר חודש וחצי ביחד מה לא נפתיע אותה? נארגן לה איזה משהו היום בערב, אתן בטח שואלים איך התאהבנו נכון? בכל הזמן הזה שתמכתי בה ושמרתי עלייה בגלל ניב התאהבתי בה, והבנתי שהיא גם מרגישה אליי משהו דיי הרבה זמן, אז למה לא? בקיצור היום ניקח אותה לכמה מקומות שיש בהם ממתקים ודובים, עם כל הממתקים האלה שהיא אוכלת אני לא יודע איך אין לה סוכרת, ואחרי זה ניקח אותה לאיזה מקום רומנטי אנא עארף, נפתיע אותה את החיים שלי.
YOU ARE READING
DIFFERENT
Romanceליאן אוחיון, ילדה עשירה שבאה ממעמד גבוה, בית ענקי, היא ילדה שמשקיעה בלימודים ולא מבריזה, לא תיראו אותה מסתובבת עם הילדים הלא נכונים. המון אנשים מנסים להתחבב עלייה בגלל הכסף אך היא לא מייחסת חשיבות רבה לאנשים אלה. היא גרה לבד מאחר והוריה בחול ואח שלה...