פרק 7- ניב

7.9K 370 8
                                    


•שוהם•
טוב אז אני יגיד לכם שההתערבות הייתה קצת יותר מיזה, התערבנו גם על ריקוד וגם על להיות אצלה בבית שזה משהו שלא כולם זוכים בו ואפילו נשיקה אבל אם אני מצליח יותר אז אני מקבל יותר.
מה לעשות הילדה הזאת כוסית אבל לא בשבילי מה אני צריך צפונית מפונקת על הראש שלי? לא תודה מעדיף נואשות אחרות שיעשו מה שהיא לא תעשה בחיים! הלכתי למחששה התיישבו עלי אוטומטית שתי כוסיות ואחת לחשה לי באוזן דברים והשנייה בכלל הקמתי את הראשונה ונעמדנו ואז השנייה תפסה לי את היד ובאה אחריי. וואה וואה שתי חרמניות משכתי אותן למאחורי הבניינים ומשם כבר הבנתם ;)

•ליאן•
אני לא מאמינה עליו ועוד שתיים? טוב למה ציפיתי ערס מטומטם עם אגו בשם שחושב שהוא מלך העולם וואלה מזה, מה הוא אידיוט? לא מאמינה שהתנשקתי איתו ועוד 3 פעמים. טוב הבנתי מה אני צריכה לעשות ללכת על הדבר הבטוח והנכון, שלא יפגע בי בחיים ויעשה הכל כדי לשמור עליי ויאהב אותי - ירין.
התקשרתי אליו - "יריניי חיים מה איתך?" שאלתי "בסדר" הוא ענה לי יבש, הבנתי אותו אחרי אתמול אבל מבטיחה אני מפצה אותו
"די נו למה יבש? בגלל אתמול, מצטערת זה היה חשוב וממש באלי על היציאה שלנו זה עוד בתוקף?" שאלתי בתקווה שיגיד כן. "שמעי אני לא יגיד שלא נפגעתי כי כן ולמרות שלא יכול להיות משהו יותר חשוב מירין אזולאי נוותר לך וכדי שזה יהיה חד פעמי מבינה??" אמר לי טיפה באיום מצחיק כזה "מבינה מבינה אז לאן הולכים היום?" שאלתי מסוקרנת, "תתארגני לים בשמונה אצלך יפה שלי" וניתק. התחלתי לחייך לעצמי כמו סתומה כי ידעתי שעשיתי את הדבר הנכון. רצתי מהר לנטע כי לא ראיתי אותה מלא זמן כבר. היא ישבה במגרשים כשהרגליים מקופלות לחזה והראש למטה "נטיי חיים שלי אחותי איפה אתת? מזה לא שומעים ממך יותר?" אמרתי כאלו נעלבת. היא לא ענתה, קראתי לה שוב ולא ענתה התחלתי להזיז אותה לנסות שתרים את הפנים אבל לא כלום. אחרי כמה שניות היא הרימה את ראשה כשכל האיפור שלה מרוח עם דמעות ושיש לה פנס בעין. הסתכלתי עליה בשוק ומשכתי אותה אליי
"מי עשה לך את זה?" שאלתי בקול רם, עצבנית במיוחד היא לא ענתה רק המשיכה לבכות "נו נטי שלי ספרי לי מה קרה" שאלתי יותר ברכות, היא משכה באפה והתחילה לספר לי " טוב אז... חיכיתי לך שתבואי ואז ראיתי אותו, את ניב הוא הסתכל עליי במבט הזה שלו. ומהר..מהר הלכתי משם ואז הוא בא אליי והתחיל לגעת בי אז העפתי את היד שלו ממני והוא..נתן לי כאפה ואמר ׳לא התגעגעת אלי נטע?׳ אז אמרתי לו שלא ושיעוף ממני כמה שיותר מהר כשאני כמעט בוכה והוא התחיל לנשק אותי בגסות כשאני דוחפת אותו ממני ושאלתי אותו מה הוא עושה פה בכלל כי הוא במוסד לא? והוא ענה ששחררו אותו והוא חיפש וחיפש עד שמצא אותי אז אמרתי לו שחבל שהוא מצא אותי ו... ואז הוא נתן לי אגרוף והפיל אותי על הרציפה ואמר ׳זה לא הסוף נטע שלי אני ואת נועדנו זה לזו, את תלמדי לאהוב אותי יפתי׳ והלך." היא גימגמה כל שנייה ואז פרצה בבכי, חיבקתי אותה חזק וכל הגוף שלי בער מעצבים. ניב הוא ילד מבית הספר שהיינו בו לפני 5 שנים הוא היה מאוהב בנטע מעל כל הראש אבל כשנטע אמרה לו שזה לא הדדי היא קיבל סיבוב כי הוא לא רגיל שמישהי לא רוצה את ניב אסולין. מאז הוא היה מרביץ לה ומטריד אותה ולא משנה כמה ניסינו להלשין לא האמינו לנו ויום אחד מורה אחת ראתה וסיפרה למנהל עד שהעיפו אותו מהבית ספר ועכשיו הוא חזר. ניב ילד מפחיד הוא מהאנשים הגדולים האלה שלא היית רוצה לראות בלילה בחושך בסמטה, עזבו סמטה- באור יום. ניב אומר שהוא מכבד בנות והוא בחיים לא ירים עליהן יד חוץ מנטע כי אותה הוא באמת אוהב ובלה בלה ושטויות כאלה זה משפטים שהוא אומר, ולא אכפת לו מבנות אחרות אבל הוא לא ירביץ להם בחיים, חוץ מנטע. שחררתי את נטע והלכתי למחששה מהר וראיתי אותו שם יושב וצוחק עם רועי ושוהם ועוד כמה מהם הסתכלתי עליו עצבנית והדבקתי לו את הסטירה הכי חזקה שיכולתי לתת, כולם היו שם בשוק והסתכלו עליי כמו על משוגעת, הוא הסתכל עליי לא מבין מאיפה נחתתי עכשיו אבל אז איכשהוא קיבלתי אומץ "אני נשבעת לך אם עוד פעם אחת אתה תיגע בנטע או תתקרב אליה, עזוב אם בכלל תסתכל עליה זה לא יגמר טוב" אמרתי עצבנית מתמיד. "י׳חתיכת מטומטמת מה נראלך? אל תתערבי ביני לבין נטע מבינה?" הוא אמר לי כשהוא קם עומד מולי פנים מול פנים "קודם כל אל תגיד אותה ואותך באותו משפט ביחד, בכלל לא אותו מילה! ודבר שני לא לא הבנתי מה תעשה תרביץ לי? כמו שהרבצת לה? אני לא חושבת שזה הוגן אתה יודע גבר נגד אישה לא כוחות, אבל רק שתדע שלאישה אולי אין כח פיזי אבל מילולית? היא יכולה לרסק אותך" אמרתי לו ואת החלק האחרון לחשתי לו באוזן והלכתי משם. כשיצאתי מהמחששה שמעתי את רועי מקלל אותו וצועק עליו ׳מה נראלך שאתה מקלל אותה, שונא שמקללים בנות או מרימים עליהם יד שונא!׳ ואז הוסיף ׳שמע חדש אל תעצבן אותי על היום הראשון שאתה פה, אה ולמי הרבצת?׳ ואז כשניב אמר לו נטע אזולאי מכיתה יא שמעתי בעיטה במשהו וצעדים של מישהו ותוך שנייה רועי נעמד לידי "ליאן, ליאן חכי רגע" הוא אמר ואז הוסיף "זאת נטע חברה שלך? אני רוצה ללכת אליה לבדוק מה איתה" הוא אמר לחוץ, שמחתי שראיתי שכן אכפת לו מנטע כמו שהיא אוהבת אותו. בואי איתי ולקחתי את ידו איתי "ורק שתדעי אהבתי איך שדיברת אליו והעמדת אותו במקום שונא שונא שחזקים על בנות שונא" אמר לי בכנות "אתה חמוד רועי אתה יודע? טוב שהכרתי אותך" אמרתי לו בחיוך, הוא חיך אלי חיוך מעלף "מעכשיו אני שומר עליכן על שתיכן הבנת? כמו אח שלך הגדול" אמר והתחיל לשיר ׳אני כאן בשבילך כל הזמןן׳ והגענו לנטע והשארתי אותם לבד והלכתי משם.

DIFFERENTWhere stories live. Discover now