פרק 44- קוקי לבנה

6.3K 283 9
                                    


•ליאן•
קמתי בלילה בערך בשלוש, פשוט קמתי ולא הצלחתי להירדם. מה שקרה מקודם... היה, זה היה מדהים ואני מודה הוא שמר עליי ודאג לי. השתחררתי מאחיזתו של שוהם ולבשתי על עצמי את ההלבשה התחתונה ואת החולצה המכופתרת של שוהם, ירדתי למטה והכנתי לי תה, כבר הזכרתי שאני מכורה לתה? התיישבתי בספה שמה שיר מהאייפון על חלש "קוקי לבנה- כמה הייתי רוצה" אופיר אמרה לי לשמוע אותו, נראה עד כמה הוא יפה...
נכנסתי לפייסבוק קוראת כתבה של ראש אחד עד שקיבלתי הודעה 'אח שלך אצלי' חבר אחד של אחי שלח לי, ברור שחברים שלו ידאגו לו והוא לא יבוא לבית ברור, פשוט כל פעם מחדש.

שוהם נעמד במדרגות האחרונות עם שיער מבולגן כשהוא לבוש רק בבוקסר, הוא כזה גברי שזה הורג אותי, "קרה משהו?" הוא התקדם אליי מושך אותי אליו ככה שהיינו צמודים מאוד שאפילו קיסם שיניים לא היה יכול להפריד ביננו, הוא הסתכל לי ישר לתוך העיניים, הינהנתי לשלילה והוא שם את ראשו על כתפי מחבק אותי כמו ילד שלא רוצה לעזוב את אמא.
"פשוט לא עייפה" עניתי משחקת בשיערו הארוך, בבית הוא משאיר את השיער מבולגן ככה כמו שאני אוהבת אבל כשהוא צריך לצאת הוא מסדר אותו לפחות חצי שעה.
התקדמנו לספה ככה שאני יושבת והוא שוכב ושם את ראשו על רגליי. "עשיתי משהו?" שאל כשעיניו עצומות והוא מחבק את הרגל שלי "אני מתכוון למה שקרה מקודם. טעיתי במשהו?" שאל מחזק את אחיזתו בי אפילו יותר, וואו. מה קורה פה? שוהם אמויאל, כאלו שוהם שלי,שואל אם הוא טעה בסקס? ועוד אותי? בתולה מסכנה שלא מבינה מהחיים שלה? מה הולך פה?
"מה? מה פתאום. הכל טוב יפה שלי, למה אתה כל כך מודאג?" שאלתי מחכה שיענה ואחרי כמה שניות ראיתי שנרדם ועם כמה שלא באלי להשאיר אותו לבד, הספה שלנו לא נוחה כמו המיטה שלי.

כיסיתי אותו טוב, הדבקתי נשיקה למצחו והסתובבתי למדרגות אבל הוא תפס אותי ולא שיחרר, מה קרה לו? "מה קרה שוהם?" שאלתי מלטפת אותו כמו שעשיתי לפני מספר דקות, "אני פשוט א-" הוא לא סיים את המשפט והוא נרדם, אוף נו פשוט מה?? בלית ברירה עליתי חזרה לחדר ולא עבר הרבה זמן עד שנרדמתי.

אז בנות יפות!! זה פרק אחד לפני האחרון והחלטתי לפנק אותכן בפרק הנ׳ל, מה שאומר שרק מחר יהיה הפרק האחרון והגורלי אלא אם אחליט לשנות את דעתי (לא רמזתי שום דבר שקשור אליכן)!
וכמובן שהייתי חייבת לדחוף את קוקי לבנה שאני הכי אוהבתת ואת ראש אחד!

נ.ב
תגידו לי מה אתן חושבות על הפרק, על שוהם, ליאן ועליי, נכון שאני הכי מושלמת בעולם?
פאק יו אול (קרדיט להודא משהו מהישרדות)
אתן אוהבות אותי.

DIFFERENTWhere stories live. Discover now