פרק 34- המתנה החודשית

6.3K 275 9
                                    


•ליאן•
נטע נכנסה לחדר ושמה את הדברים שלה בפינה ופשוט נעמדה שם כמו לולב.
בסדר אפשר להבין שהיא התבאסה כשראתה שהצמדנו את המיטות.
שוהם משך אותי לשירותים והתיישבתי על האסלה מחכה שיתחיל לדבר
"למה זה היה טוב?" הוא שאל עצבני,
כנראה שהוא עדין לא נרגע, "מה כבר קרה שוהם? הוא בסך הכל הרים אותי להדליק את המזגן" עניתי באדישות
"כל התחת שלך היה בחוץ!! את לא רצינית, למה לא ביקשת ממני, מה הבעיה שלך לחכות שאני יתלבש?" אמר שוב בעצבים, עליתי והתיישבתי על השיש היה שם בזמן שהוא נשען על הקיר מסתכל עליי, "בסדר הבנתי אבל לא קרה כלום תירגע" אמרתי לא מבינה מה הביג דיל, מנדנדת את הרגליים כמו ילדה קטנה

"להירגע? אני מסביר לך שאם לא הייתי נכנס כבר מזמן הוא היה נוגע בך" הוא משתדל לדבר במילים יפות וזה חמוד, כי הוא משתדל בשבילי. נאנחתי שוב, הוא התקרב אליי ושם את ידיו בכל צד שלי על השיש, "עוד לא הבנת שאני לא אוהב כשנוגעים בך?" שאל והצמיד את המצחים שלנו.
חייכתי חיוך גדול, הוא שם לב והתרחק ממני ובא להמשיך לדבר אבל משכתי אותו מהלולאה של הג'ינס ונישקתי אותו.
כשהתנתקנו הוא שוב בא לדבר אבל דפיקה בדלת עצרה אותנו והידית נפתחה ונטע עמדה שם עם מגבת ביד אז יצאנו החוצה רואים את רועי ואופיר מדברים ואת נועם מנסה לכוון את הטלוויזיה לערוץ ספורט.
נשכבתי על המיטה ליד אופיר שמה את הרגליים על רועי שוב על המיטה מולנו. "מה היא עושה פה?" הוא שאל, "אין לה עם מי להיות בחדר
אז צילה אמרה שהיא תיהיה איתנו" אמרתי ותופפתי עם כפות רגליי על הרגליים של רועי. הוא הנהנן "שיהיה לכם ברור אני לא נשאר איתו בחדר לבד" נועם אמר לפתע והרביץ לטלוויזיה

"תירגע חמודי אני לא יאנוס אותך" רועי אמר לו בקול של פדופיל ונקרענו מצחוק, "רגע למה לבד? איפה שוהם?" אופיר שאלה מבולבלת, והסתכלה על שוהם שישב בכורסה כשהיה באייפון.
הוא הרים את הראש וסימן אליי וכולם כבר הבינו משם. המשכנו לדבר עוד קצת וכשנטע יצאה השתתקנו, לא בכוונה אבל זה קרה.
"וואי איך בא לי לצאת למועדון" זרקה אופיר בשביל להפיג את המתח ששרר באוויר, "מועדון??? לא ידעתי שאת מאלה" אמרתי לה, היא צחקקה והראתה לי תמונות מהאינסטגרם שבחצי מהם היא בשמלות או חצאיות שבחלקם יש משקה ביד או תמונה מגניבה שיצא שהיא רוקדת בה ותיוג של במקום בו הייתה.
"אני רעבהה" צעקתי לאוויר, וכולם הסתכלו עליי נו בטח אני אך פעם לא אוכלת אז די מוזר שצעקתי את זה פתאום "בטח היא צריכה לקבל" אופיר אמרה וזרקתי עלייה כרית.
"לקבל מה?" שאל נועם עם פרצוף, שוהם ורועי הסתכלו עליו במבט של ׳רציני אחי׳ והוא מלמל ׳מה׳ כזה "המתנה החודשית" היא אמרה שוב והוא סוף סוף הבין והתחיל להיגעל וככה גם הבנים.
דפיקה בדלת עצרה את שיחתנו "כולם לצאת יש פעילות בחוץ" נשמע קול גברי קצת זקן מבחוץ, הנחתי שזה שלום המורה חינוך שלנו "כבר יוצאים שלום" שוהם צעק לו ונתנו בו מבטים אסור שידעו שיש בנים בחדר של בנות וככה ההפך יותר מידי קפדנים פה, אני די בטוחה שמישהי תחזור בהיריון.
נטע הלכה להחליף בגדים בזריזות בזמן שכולנו נשארנו עם הפיג'מות שלנו ואני החלפתי רק לטרנינג אפור כי קפוא בחוץ ושמתי כפכפים. באתי לצאת ראשונה מהחדר "תקחי ז'קט" שוהם אמר ותפס את ידי, "לא באלי" באמת לא באלי להיסחב עכשיו ואחרי במדורה יהיה לי חם אין אין זה המחזור הזה, הוא נאנח
"יהיה לך קר" אמר מסדר את הזקט שלו,
"אז אני אקח את הז'קט שלך" אמרתי ויצאתי מהחדר.

DIFFERENTWhere stories live. Discover now