•ליאן•
קמתי בבוקר בלי מצב רוח בכלל, לבשתי טייץ שחור עם סריג בורדו ונעל אולסטאר בורדו עם תיק גב שחור מעור. יצאתי לבית ספר ונכנסתי ישר לכיתה רואה את נטע נכנסת ובכלל לא היה לי כח להתחנן שתענה לי פשוט ישבתי ובכיתי בשקט כשאני מידי פעם מנגבת את הדמעות, היום עבר יחסית בסדר כי שוהם לא בא אבל כשנכנסתי לחדר שלי ראיתי אותו יושב שם "מה?" שאלתי בלי חשק בכלל "מה מה?" הוא שאל "מה אתה עושה פה? לא חשבתי שקבענו להיפגש" עניתי ביובש "אנחנו צריכים לדבר" הוא אמר ובליבי ממש קיוותי שהוא יגיד מה שקרה אתמול אבל הדבר היחיד שהוא אמר היה "זה לא את זה אני, היה טוב וטוב שהיה. מצטער ליאני" הוא אמר ויצא מהחדר משאיר אותי בשוק כשאני פשוט שוכבת במיטה אפילו לא החלפתי בגדים כשאני בוכה בשקט כשהלב שבור למיליון חתיכות שאי אפשר לחבר בחזרה. בהתחלה הוא גרם לי להתאהב בו אחרי זה חברים שלו כמעט אנסו אותי ונשארה לי טראומה, הוא בגד בי ועכשיו הוא נפרד ממני כאלו חודש היה כלום? אני אהבתי אותו אבל, אני עדין אוהבת אותו, זה שהאהבה מהצד שלו לא הייתה אמיתית לא אומר ששלי לא, אני אוהבת אותך שוהם אמויאל.
הימים חלפו ולא ממש יצאתי מהבית למקומות חוץ מלבית ספר ולהתקלח. לא ממש אכלתי ושתיתי רק רציתי לשכב במיטה שלי ולהסתכל על התקרה.•שוהם•
אחח החיים טובים כשאתה רווק, קיבלתי 2000 שקל ובנות, וואלה לא מתלונן. נפרדתי מליאן בדרך שלי, קצר וקולע, באותו יום שהיינו חודש ביחד כבר הייתי עם מישהי חחח מה לעשות? וביום שיצאנו ביחד לא באמת התקשרו אליי, קבעתי עם איזה אחת מאחורי העץ שם וטוב אם אתה רוצה שיהיה טוב זה לוקח זמן😉 כשסיימתי שם ראיתי שהם נוגעים בה טוב זה קצת הפריע לי אבל קצת, ובתור ׳חבר׳ שלה אני צריך לשמור עלייה ואחרי שהרבצתי להם היא ברחה ככה שלא הספקתי לעשות כלום. עכשיו הייתי בבית שלי מחכה שאחת מהבנות תבוא וזה נדיר שאני מחכה למישהי אבל אני חרמן אז נתמודד. דפקו בדלת של החדר והייתי רק עם בוקסר וצעקתי שפתוח, ואז ליאן נכנסה בדלת נראת מוזנחת מתמיד ואני לא רגיל לראות אותה ככה, ליאן היא אישה מטופחת ונקיה לא מוזנחת ומלוכלכת. היא נכנסה עם מלא שקיות בידיים וזרקה אותם עליי ואמרה "כשהיינו חודש ביחד לפני שבוע זוכר את זה? אז קניתי לך מלא דברים בשביל שנחגוג ביחד וקיוויתי שתיזכור את החברה הראשונה שהייתה לך לתקופה ארוכה אבל לא! כשאני נכנסתי לחדר שמחה אני רואה אותך שוכב עם מישהי! איך אתה מעז? אז יצאתי מהחדר שלך מקווה שיום למחרת תבוא אליי ותגיד לי את האמת ותסביר לי אבל בכלל לא באת! אתה לא מספיק גבר כדי להודות באמת שלך! כן זהו אתה לא גבר בכלל אתה פחדן ואתה נמושה! ועוד ככה נפרדת ממני? אחרי חודש של אהבה? זה היה כלום בשבילך?" היא צעקה עליי ואת החלק האחרון היא לחשה עם דמעות. כאב לי לראות אותה ככה ושניצלתי אותה כמו כלבה אבל לא יכולתי לשתוק לה אחרי שהיא אמרה שאני לא גבר שאני נמושה ופחדן, אני יודע שזה מה שהייתי אמור לעשות לשתוק כי טעיתי אבל האגו דיבר מעצמו "כן זה היה כלום בשבילי כי לא באמת אהבתי אותך את לא מבינה? זה הכל היה משחק, זה היה התערבות שאני יחזיק איתך חודש וזה קרה. אף פעם לא אהבתי אותך ופעם אחרונה שאת קוראת לי נמושה ופחדן. וגבר אני הכי גבר לא תמצאי כמוני בכלל, באותו יום שכמעט אנסו אותך לא דיברתי בטלפון, דפקתי מישהי וכמעט על מצפוני היית נאנסת אבל בפוקוס הגעתי. אז תגידי תודה שהגעתי לשם" אמרתי והגענו למצב שהיא צמודה לקיר ואני מולה והידיים שלי בצידי הראש שלה היא בכתה עוד יותר, לא נו די שלא תבכה.
"למה דווקא אני אבל?" היא שאלה בשקט והוסיפה "על מה התערבתם?" היא התיישבה על הריצפה בשקט "למה את? כי את קשה להשגה ואת צפונית כזאת והתערבנו על כסף ובנות" עניתי לה. היא הסתכלה עליי במבט מאוכזב ויצאה מהחדר. כוסאמו העולם איך נגררתי לזה איךך? איך דיברתי אלייה ככה בכלל? אידיוט אני אידיוט.•ליאן•
יצאתי מהבית של שוהם בוכה עוד יותר כשהבנתי מה קרה, התערבות עליי? קשה להשגה? דווקא יצאתי יותר זולה, הרגליים שלי לקחו אותי לבית של נטע ודפקתי שם. היא פתחה את הדלת שמחה ואז ירד לה החיוך כשהיא ראתה אותי "מה את עושה פה?" היא שאלה "אני צריכה אותך נטי, למה את כועסת עליי?" עניתי עם דמעות בעיניים "למה אני כועסת עלייך? את באמת שואלת טוב את שברת לאחי את הלב הוא היה מאוהב בך מעל כל הראש ועוד הלכת עם הדבע הזה שוהם, ועכשיו ירין זוכרת מיזה? אחי הגדול נכנס למכון גמילה מרוב שהוא היה לוקח סמים והוא היה אלכוהוליסט והוא נהיה חולה בראש את הרסת אותו את גרמת לו לטפח תיקיות לגביכם ואז בום פיצצת לו את זה בפרצוף, אני לא מכירה אותך ככה, למעשה אני בכלל לא מכירה אותך עכשיו רצית משהו פשוט חבר שלי מחכה לי שם" היא הטיחה לי הכל בפרצוף והדגישה את החבר שלי. "נטי אני לא התכוונתי שזה מה שיקרה אנחנו יכולות לדבר? מי זה חבר שלך?" עניתי לה מקווה שתגיד כן "אין לנו על מה לדבר כבר אמרתי כל מה שהיה לי להגיד, אה ורועי זה החבר שלי, כנראה כשהיינו חברות לא הגיעו אליי בנים" היא אמרה וטרקה את הדלת בפנים שלי. התחלתי ללכת והגעתי לגן שעשועים, החיים שלי בזבל חבר שלי לא באמת אהב אותי, וכשהיינו ביחד הוא בגד בי, כמעט אנסו אותי, גרמתי למישהו ללכת למכון גמילה כי הוא היה מכור, והחברה הכי טובה שלי שונאת אותי. אין לי מזל בעולם הזה. הבנתי משהו שאם נטע לא מוכנה לשמוע את ההסבר שלי היא לא באמת חברה, חברה היא מישהי תומכת ועוזרת, שתאמין לך ותהייה איתך בטוב וברע זה חברות אמת וטוב לא ראיתי דבר כזה. אז מסקנה מי שאמר לכן שיש חברות אמת ואהבת אמת -
עבד עליכם.
YOU ARE READING
DIFFERENT
Romanceליאן אוחיון, ילדה עשירה שבאה ממעמד גבוה, בית ענקי, היא ילדה שמשקיעה בלימודים ולא מבריזה, לא תיראו אותה מסתובבת עם הילדים הלא נכונים. המון אנשים מנסים להתחבב עלייה בגלל הכסף אך היא לא מייחסת חשיבות רבה לאנשים אלה. היא גרה לבד מאחר והוריה בחול ואח שלה...