•ליאן•
פתחתי את העיניים והיה לי נעים וחם, הסתכלתי לצד וראיתי את שוהם, ואז- רגע מה? שוהם??מה קרה אתמול? טוב בוא לא נעשה לעצמי פדיחות ונעיר אותו התחלתי ללטף אותו בעדינות כי אני לא כמו הברבריות האלה שיקפצו סתם למסקנות ויתחילו לצעוק ולהשתולל על הבוקר. המשכתי ללטף אותו בבטן כי הוא היה בלי חולצה וגם בפנים ותוך כדי קראתי לו שוהם, שוהם בלחש כזה חמוד. הוא לאט לאט התעורר והוא אמר "לא נו עוד חמש דקות אמא.." אוי איזה חמוד הוא, אבל לא! מה שהיה אתמול היה טעות חד פעמית שבאלי לחזור עליה מיליון פעם אבל אני מכירה בנים מהסוג של שוהם
הם יפגעו בך כי ככה הם זה הטבע שלהם להחליף כל הזמן בחורות ולפגוע בלי לשים לב, לגרום לך להתאהב בהם ואז לשבור לך את הלב. המשכתי ללטף אותו והוא אמר "יואו זה נעים תמשיכי... מה לקום?חייב?" הוא מלמל התחלתי לצחוק בשקט ועניתי לו "כן נו שוהם תקום" והוא פתח את העיניים ואמר "אה, מה? ליאן אה כן תקשיבי נשבע לך לא קרה כלום אתמול נשבע" באמת לא נראלי שקרה משהו, ביקשתי ממנו שיספר לי מה קרה "טוב, אתמול שתינו את הוויסקי וישבנו בסלון ועוד שנייה התפשטת שם אבל איכשהו עצרתי אותך, אל תשאלי איך. קיצור נרדמת לי על הכתף אז הרמתי אותך למיטה וביקשת שאני יישאר איתך ואיכשהוא נרדמתי וזהו." אמר לי והייתי בשוק שכמעט התפשטתי שם "וואו אממ תודה על הכל בעצם אבל עכשיו צריך ללכת לבית ספר אז אם לא אכפת לך?" אמרתי בהתנצלות "לא לא אין לי כח, וחוץ מזה אין לי בגדים לבית ספר והבית שלי רחוק מפה ממש" הוא אמר לי וטוב נו לא יכולתי להשאיר אותו בלי כלום.
אז משכתי אותו לחדר של אחי, כן כן גם לי יש אח רק שהוא לא בארץ והוא גם היה בבית ספר שלי. פתחתי את הארון שלו אוחח הריח של אחי כמה התגעגעתי אליו, הוצאתי משם חולצות של בית ספר וחולצות לא של בית ספר וג׳ינסים וטרננינגים שיבחר מה הוא רוצה. אבל לפני שהוא יתחיל להתלבש משכתי אותו למקלחת שנצחצח שיניים הוצאתי לו מברשת ירוקה ושלי תכלת וציחצנו "חחחח את נראת כמו סנטה קלאוס" הוא התחיל צחוק מתגלגל והסתכלתי עליו בפרצוף זועף וצחקתי גם ואחריו זה הסתכלנו אחד על השנייה תוך כדי ציחצוח כאלו לא הצלחנו להתנתק עם המבטים ואז הוא התקרב אליי ולא התנגדתי, והתנשקנו נשיקה סוערת עם הטעם של המנטה בפה הוא הקפיץ אותי עליו והרגליים שלי אוטומטית נכרכו סביבו והוא הושיב אותי על השידה והתנשקנו איזה חמש דקות כבר בלי אוויר. ואז התנתקתי ממנו "לא שוהם, אם כמה שבאלי ובאלי, אי אפשר" ירקתי את המשחה ויצאתי לחדר, לבשתי גינס עם קרעים וסריג ורוד כובע תואם וסניקרס לבנות כמובן שבושם, ונכנסתי לחדר של אחי ששוהם שם הוא בדיוק היה רק עם בוקסר אז מהר הסתובבתי לדלת, חיכיתי שיתלבש הוא התחיל לצחוק ואמר לי שאני יכולה להסתובב, הוא היה רק עם הטרננינג השחור והוא שם עליו חולצה לבנה חלקה עם אולסטר לבנות נמוכות אין אין חלום של כל אישה. הוא לקח את הבושם של אחי וואן מיליון ולקח משקפי שמש שהסכמתי לו ויצאנו מהחדר. הוא אמר לי שהוא ייקח אותי באופנוע והסכמתי. לפני שנכנסו לבית ספר הוא הדביק לי נשיקה ואמר "נכון שאי אפשר אני ואת זה שמיים וארץ- רק כדי לך להיות שמחה כי לא כל יום נוגעים בשמיים" הוא קרץ לי והלך, נשארתי בשוק צמאה לעוד משוהם אמויאל החתיך. נכנסתי בשער אחריו והלכתי לכיוון הכיתה כשאני רואה את שוהם במחששה מעשן עם מישהי עליו שהוא צוחק את הצחוק הזה שלו. מישהו בי התעצבן אבל התעלמתי מזה ונכנסתי לכיתה.
YOU ARE READING
DIFFERENT
Romanceליאן אוחיון, ילדה עשירה שבאה ממעמד גבוה, בית ענקי, היא ילדה שמשקיעה בלימודים ולא מבריזה, לא תיראו אותה מסתובבת עם הילדים הלא נכונים. המון אנשים מנסים להתחבב עלייה בגלל הכסף אך היא לא מייחסת חשיבות רבה לאנשים אלה. היא גרה לבד מאחר והוריה בחול ואח שלה...