פרק 41- תאריך קדוש

7.2K 296 12
                                    

מה שליאן לבשה. למעלה
תגובות תגובות תגובות!!!! באמת שזה לא עולה כסףףףף :)
•שוהם•
קמנו בבוקר, לבוקר יום ההולדת של ליאן.
יש לאהבת חיי יום הולדת היום ותכננתי מלא דברים כדי שהיא לא תשכח את היומולדת הזה כי לפי מה שגל סיפר לי אין לה זיכרונות הכי טובים למרות שנראלי שהיא קצת חושדת כי דיברתי הרבה בטלפון בימים האחרונים, ובצדק דיברתי הרבה בשביל לארגן את זה. היא קמה למקלחת ולא הצלחתי להוריד את העיניים שלי מהתחת שלה, כשהוא זז בכל תנועה, בכל זאת אני גבר.
יש לי אישור להוציא אותה מהבית ספר ב12, אחרי שהיא בחרה ללבוש את הבגדים הכי יפים שלה.
התלבשתי גם אני ולקחתי אותה לבית ספר בג'יפ שלה, "מזל טוב לאישה הכי יפה בעולם" אמרתי לה וראיתי איך החיוך שלה גודל משנייה לשנייה,
היא חיבקה אותי חזק "אתה הבן אדם שאני הכי אוהבת בחיים אתה יודע?" היא שאלה ונישקתי אותה. היא קפצה מהאוטו מנפנפת לשלום הרמתי את שתיי אצבעותיי ונסעתי משם לבית ספר שלי.

•ליאן•
נכנסתי לבית ספר ואופיר קפצה עליי עם בלונים בצבעים של כסף ורוד תכלת, היא כבר הספיקה להבין שאלה הצבעים שאני הכי אוהבת.
היא חיבקה אותי חזק ולא שיחררה ואז היא נעמדה מולי והתחילה להגיד כמה מושלם התלבשתי ואיזה יפה אני ובדוק יהיה לי כיף היום ומלא דברים כאלה, אחרי שהיא סיימה המשכנו ללכת אבל מישהו עצם לי את העיניים וכשהוא הוריד את העיניים ראיתי את עומרי, "מזל טוב יפה" אמר מנשק ללחי שלי הולך משם, אופיר תקעה בי מרפקים כל שנייה מתלהבת יותר מידי,
אחרי זה גיל ההוא בא "מזל טוב נסיכה" אמר מחבק אותי, בזמן שהמשכנו לעבור בדרך לכיתה בירכו אותי עוד ילדים, "ליאן" שמעתי מישהו קורא לי הסתובבתי וזה היה נועם, בדרך אליי הוא קרץ לאופיר, היא הסמיקה כמו ילדה קטנה "מזל טוב לילדה הכי יפה בבית ספר" אמר מוחץ אותי, חיבקתי אותו חזרה.
כל שאר היום עבר בזה שאני ואופיר הצטלמנו מלא והיא ונועם ניסו למלא את החלל של שוהם ורועי.

השעה 12 וראיתי את המכונית שלי מחוץ לבית ספר, התקדמתי לשער והשומר הנהנן לי שזה בסדר לצאת, נכנסתי מנשקת בלחי את שוהם "לאן הולכים?" שאלתי חוגרת את עצמי, אחרי כמה דקות כבר ראיתי את הדרך לבית ספר הקודם "יש כמה אנשים שרוצים לראות אותך" הנהנתי ויצאתי מהרכב כששוהם מאחוריי,
כולם הסתכלו עליי בוחנים אותי מופתעים לראות אותי שוב פה.
גילגלתי עיניים מסתכלת על שוהם אבל לא מצאתי אותו מאחוריי, פתאום הרגשתי ידיים מרימות אותי ותוך שניות היית באוויר, מי שהרים אותי היה רועי זיהיתי את זה רק בגלל הצמיד שעל היד שלו, "מזל טוב לקטן שהיא הילדה הכי יפה בעולם" צעק מסובב אותי באוויר, הוא הוריד אותי למטה אחרי כמה דקות וחיבקתי אותו חזק חזק
"איך התגעגעתי אלייך י׳מגודל" לא שיחררתי אותו, הוא צחק "גם אני התגעגעתי אלייך קטנה אבל את חונקת אותי" שיחרררתי אותו והוא תפס בפנים שלי
"קטן שלנו היום בת 17, ואני מאחל לה אושר ועושר לא שזה חסר לה, בריאות והצלחה בחיים, שמחה אהבה שתישארי עם שבתאי שלנו, שתישארי כמו שאת נסיכההה, חכמה יפה, מצחיקה, מעצבנת מאודד. מליינית שלי אני אוהב אותך מפה עד לכפר עזה" אמר שם את ידו על הכתף שלי וחלק צחקו וחלק מחאו כפיים וחלק סתם תקעו מבטים.
חיבקתי אותו שוב ושוהם קרא לי נישקתי את הלחי של רועי והתקדמתי אליו. בדרך אליו נטע עצרה אותי, "אממ.." היא התחילה לשחק בשיער הבלונדיני שלו ואז הניפה אותו לאחור "מזל טוב" אמרה והנהנתי והלכתי משם. היא הרסה את החברות שלנו, לא אני.
ראיתי את גל מרחוק במחששה צוחק עם חברים שלו, מה? יכול להיות שהוא שכח שזה היום הולדת שלי, כל המצב רוח ירד לי בשנייה אחת.
זוג ידיים נכרך סביב מותניי, "הוא לא שכח" שוהם אמר ושתל נשיקות בכתפי "הוא חיכה לך הרבה זמן ואמרתי לו שאת תלכי אליו" הנהנתי נישקתי אותי הלחי והתקדמתי למחששה.
בדיוק איזה אחת שקלטה שאני מתקרבת לגל התיישבה עליו והתחילה לצרפת לו את החיים ואת האמת היא הייתה כוסית רצח אני הייתי נותנת לה להמשיך אבל במקום זאת גל הוריד אותה ממנו וניגב את שפתיו "מה את עושה יפצועה אחת?" צעק עלייה והמשיך לעשן כשהוא עוד לא רואה אותי, "חשבתי ש... אתה אוהב אותי לא?" שאלה אותו וליטפה את הברך שלו והתחילה לעלות למעלה
איס איכס אסור לי לראות את זה בכלל, הוא צחק את הצחוק המתגלגל שלו ואז הסתכל עלייה ברצינות "אוהב אותך? אני לא יודע איך קוראים לך בכלל" ירק בזילזול והוסיף "יש בן אדם אחד שאני אוהב בחיים האלה, וזאת אחותי כפרה עלייה" השמעתי קול מגרוני וכולם הפנו את מבטם מסצנת הדרמה אליי, גל זרק את הסיגרייה וקם אליי במהירות. "מזל טוב לילדה הכי חשובה לי בחיים" אמר ונישק את קודקוד ראשי, לא שיחררתי את החיבוק להפך חיזקתי אותו "אוף גל, התגעגעתי אלייך" אמרתי והנחתי את ראשי על החזה שלו "גם אני התגעגעתי אלייך קופה, אולי כדאי שתחזרי לבית שלך לפעמים" עקץ אותי וצחקתי "נכון חשבת ששכחתי?" שאל כשהתנתקנו מהחיבוק וישבנו מחוץ למחששה, הנהנתי באיטיות והוא ליטף את שיערי, אני וגל תמיד היינו בקשר טוב שאנשים היו חושבים שאנחנו ביחד מרוב הפעמים שהוא מגן עליי ומחבק אותי אבל... איתו גדלתי ואין לי מישהו אחר. "תאריך קדוש היום מה נראלך?" שאל בהגזמה וצחקתי, שוהם סימן לי עם ראשו שצריך ללכת וכנראה שגם גל קלט כי שתינו נעמדנו התחבקנו, ואני הלכתי והוא הלך וקצת לפני שיצאתי מאיזור המחששה שמעתי "אחי מי זאת הכוסית הזאת?" אוי... "אחותי. ואם עוד פעם תקרא לה כוסית הדבר האחרון שתראה יהיה האגרוף שלי".

נכנסו לרכב והתחלנו בנסיעה, "לאן הולכים?" שאלתי מתעניינת בזמן שליטפתי את ידו, "את תיראי" אמר ומאז לא הצקתי לו.
אחרי שעה של נסיעה בערך ראיתי באופק את הסופרלנד וחיוך גדול עלה על פניי.
הוא שם לב לחיוך שלי וחייך גם הוא "אהבת?" שאל והנהנתי במהירות רוצה להספיק את כל המתקנים, "זה הולך להיות יום הולדת מושלם" אמרתי לעצמי,
"למה את חושבת שאנחנו הולכים לעשות רק את זה היום?"

DIFFERENTWhere stories live. Discover now