•ליאן•
"אוף נוו אני חייבת שהוא ישים לב אליי כבר" נטע אמרה בייאוש. היינו אצלי אוכלות צהריים, צחקתי מתי שראיתי שכל הפרצוף של נטע מלא ברוטב עגבניות.
"אל תדאגי אי אפשר לפספס אותך את יפה מידי" אמרתי לה בכנות. היא חייכה והפריחה לי נשיקה.
ראינו שהשעה רק 4 והנשף ב9 אז כיוונתי את השעון ל8 והלכנו לישון.
השעון מעורר העיר אותנו ומהר נטע רצה להתקלח ואני בינתיים הוצאתי את השמלות הנעליים איפור ודברים לשיער. כשנטע יצאה עם המגבת והתחילה לחממם את הבייביליס נכנסתי בינתיים להתלקח במקלחת הענקית שלנו. כשיצאתי אז אני ונטע נשארנו רק עם מגבות זה לא שיש לנו ממה להתבייש, התיישבתי בכיסא של השידת איפור שלי והתחלתי להתאפר שמתי איילנר ורימל, סומק ורדרד ואודם אדום חזק חזק. נטע התיישבה והתחילה להתאפר בזמן שאני עושה לה את הבייביליס מאחורה. אני אוהבת איך שהיא מאופרת, היא שמה רימל ואיילנר גם רק שהיא שמה גלוס ורוד שעשה אותה יותר ברבי ממה שהיא בכללי "את פשוט יפה"אמרתי לה
והיא צחקקה לעצמה וקמה מהכיסא בזמן ששמתי את ההלבשה תחתונה עשיתי טיפה מחליק למרות שהשיער שלי חלק. היא פתחה קצת את התלתלים שנהיו לה מהבייביליס ואז שמנו את השמלות והנעליים וכמו תמיד נראנו מיליון דולר. שמנו בושם ויצאנו לכיוון הג'יפ שלי.•שוהם•
אחח סעמק ערסס נתפס לי כל הגב ניסיתי לקום אבל היד שלי הייתה תקועה, הסתכלתי לצד ראיתי מישהי חחח נזכרתי איזה סוסה היא. משכתי את היד שלי החוצה לא משנה אם היא תתעורר או לא נעמדתי ושמתי בוקסר הסתכלתי על עצמי במראה וואלה מבין את הבנות. נכנסתי למקלחת ואחרי שיצאתי ראיתי את ההיא קמה לא מבינה מהחיים שלה .
"יאלה חמודה היה טוב וטוב שהיה, זה לא את זה אני" אמרתי לה, היא הסתכלה עליי בשוק והתחילה להתלבש מול הפרצוף שלי, היא נעמדה מול הפרצוף שלי ולחשה "אתה הכי טוב שהיה לי,שוהם אמויאל" והלכה נו מה חדש? ידוע שאני הכי טוב. התלבשתי לנשף הזה במכנס ג'ינס שחור עם מכופתרת לבנה ארוכה עם עניבה כחולה ונעליים שחורות אלגנטיות. הסתכלתי במראה וואלה כפרה עליי איזה דוגמן עומד פה. עשיתי את המקלחת בושם שלי ויצאתי לאוטו.
הגעתי לבית ספר וכולם היו שם מהכוסיות עד למכוערות אבל אז ראיתי את הילדה מהבוקר אינעל העולם איזה יפה היאא לא מדבר איתכם על גוף הפנים שלה וואי נהיה לי חם!! עד שמישהו משך אותי למחששה והתחלנו לדבר שם על הבנות וזה בסוף מה נסגר? התערבנו על 1000 שקל שאני מוציא ממנה ריקוד קולטים? רק ריקוד איזה קל זה יהיה! למרות שהם אומרים שהיא קשה להשגה וצפונית עם אף למעלה אבל אף אחת לא אומרת ׳לא׳ לשוהם אמויאל. וואלה התחילה המסיבה בססבה זורם רקדתי עם כמה נואשות ואז הלכתי לשתות קצת לחממם אותי.•ליאן•
יואו ראיתי את שוהם והוא ממש חתיך לא יכולתי להוריד תעיניים שלי ממנו אבל די ליאן להתאפס על עצמך הוא ערס וזה לא יקרה. המשכתי לרקוד עם נטע וכמה חברות עד שהמנהלת עצרה את המוזיקה וכולם התחילו לצעוק ולהתעצבן "אה אדון משיח נא להירגע המוזיקה תכף תחזור! טוב אז הגיע הזמן למוזיקה רגועה כולם למצוא זוג לריקוד." היא אמרה אז הלכתי לשבת בצד ושתיתי קולה והייתי באייפון עד שאיזה אחד בא והציאה לי לרקוד אז אמרתי לו שלא תודה ובוא הלך אחרי זה בא עוד מישהו אמרתי שכואבות לי הרגליים. ואחרי שלכולם היה זוג אף אחד לא הבין למה המוזיקה לא חוזרת עד שהמנהלת שוב עלתה וראתה אותי בצד ואת נטע שותה בבר ואת שוהם ורועי מדברים בינהם. "כולם כולל את כולם צריכים לרקוד אז בנים שמישהו ייקח את נטע ואחד את ליאן"היא אמרה. ראיתי את שוהם מתקרב אליי וכל הלב שלי התחיל לדפוק מהר עד שהוא הגיע והושיט את ידו אלי, כולן הסתכלו עלינו במתח ועברו איזה שתי דקות טובות שייבשתי אותו וחשבתי אם ללכת איתו או לא? עד ששמתי את ידי בידו הוא משך אותי קרוב מידי אליו שזה היה שנייה מנשיקה. התרחקתי ממנו מזועזעת ומשכתי אותו לרחבה והתחלנו לרקוד "לא תגידי לי את השם שלך?" הוא חייך בפלירטוט וניענעתי את ראשי לשלילה עש שהוא הרים גבות וחיל חיוך שובב שכנראה ונפלתי בו כי "ליאן אוחיון ועם מי ישלי הכבוד?" שאלתי, "שוהם אמויאל" ענה בחיוך אז חייכתי גם "וואי על החיוך הזה, מזה" הוא צעק והתחלתי לצחוק בקול לא יכולתי להפסיק ואז הוא התחיל לצחוק גם. הוא לא מפסיק להתחיל איתי אבל אני לא בקטע של בנים כאלה למרות שיש לו צחוק מושלם, ואז הוא אמר "אז לשם היכרות זו יש מצב למספר שלך?" הוא אמר בעיניים נוצצות.
חייכתי ואמרתי "תביא" הוספתי את המספר והחזרתי לו שייתן שם "ליאן עם החיוך" הוא אמר תוך כדי שכתב. רגע מה? איזה זונה יצאתי, נתתי לילד שאני בקושי מכירה אלא רק יודעת איך קוראים לו את המספר שלי? מטומטמת מטומטת!! הוא התקשר כדי שאוסיף אותו ואז נתתי לו לרשום ואחרי שהוא החזיר לי הוא נתן לי נשיקה בלחי והלך. ורק מתוך אגו רק אחרי שראיתי שהוא רחוק פתחתי לראות את השם שהוא כתב "שוהם בעלי".
YOU ARE READING
DIFFERENT
Romanceליאן אוחיון, ילדה עשירה שבאה ממעמד גבוה, בית ענקי, היא ילדה שמשקיעה בלימודים ולא מבריזה, לא תיראו אותה מסתובבת עם הילדים הלא נכונים. המון אנשים מנסים להתחבב עלייה בגלל הכסף אך היא לא מייחסת חשיבות רבה לאנשים אלה. היא גרה לבד מאחר והוריה בחול ואח שלה...