פרק 5- הולכת עד הסוף

8.4K 370 2
                                    


•ליאן•
יואו כמה רעש, מישהו דפק ודפק על הדלת כמו מטורף ואחרי כמה זמן חשבתי שהוא יילך והוא לא הלך. כבר תכננתי איך אני מוציאה את כל העצבים עליו. כשפתחתי ובאתי לפתוח את הפה ראיתי את שוהם, ואז נהייתי כולה מפודחת כי שכחתי שהוא בא.
"תגידי מה את נורמלית? שנה אני מחכה פהה שנהה!! סעמקק עוד שנייה נשברה לי היד" הוא אמר "רגע, שכחת אותי יעני? בגלל זה את נראת כמו אריה" הוא הוסיף במהירות הסתכלתי עליו בציניות ורק אז שמתי לב שהוא בוחן אותי אבל ממש "נתקע לך המבט" אמרתי בקול תוקף, "טוב אתה נכנס או שנעים לך בחוץ?" הוספתי. "נכנס, נכנס" אמר והתחיל להסתכל על הבית בהתפעלות "ורק שתדעי ראיתי יותר טובות אז אל תעופי" אמר לי בזילזול והתיישב בספה. ושלא תחשבו לא נכון, במשחקי אגו האלה אני הולכת עד הסוף אפילו אם זה להתנשק עם מישהו ולגרום לו להיות חרמן אש. "באמת? ראית יותר טובות?" שאלתי והתיישבתי עליו כשהפרצוף שלי מול שלו והרגליים שלי כרוכות סביבו, ואל תשכחו שאני בוקסר שלא מכסה כלום וגופייה שקופה הוא נשם באיטיות ואמר "כן כפרה עדיין, מה את חושבת שתישבי עליי וזה מה שישבור אותי? אז טעית צפונית" אמר בקול צרוד ובהתגרות. הורדתי טיפה את החולצה והציצים שלי עלו קצת למעלה והתקרבתי לו לאוזן נשכתי אותה ואז ליקקתי ככה כמה פעמים תוך כדי שאני מלטפת לו את הצוואר ונצמדת אליו יותר. הרגשתי את הלב שלו דופק מהר חייכתי לעצמי ואז הסתכלתי עליו כשאני עדין יושבת עליו ואז הוא טרף אותי בנשיקה. וואו. זה הדבר היחיד שיש לי להגיד הוא מנשק מושלם לא כמו כל הנשיקות שהיו לי הוא הכניס את הלשון וגם אני התעקשנו אחד עם השנייה. הוא הצמיד אותי יותר אליו ודחף אותי על הספה כשהחולצה שלו כבר על הרצפה. הכל קרה מהר מידי והשפתיים שלי לא יכלו להתנתק משלו.
איך שהוא הצלחתי לנתק את עצמי ממנו ושתינו התנשמנו מהר "עאלק זה לא מה שישבור אותי" אמרתי לו. הוא חייך "מודה, נסחפתי עם הרגע" אמר כאלו חד פעמי, כן בטח עם לא הייתי עוצרת היו שוכבים עכשיו. "טוב אין לי כח לעשות את העבודה הזאת רוצה נראה סרט?" החלפתי נושא כי הקודם היה יוצר מצב לא טוב ביננו. "כן בטח, אבל תוציאי כיבוד משהו תפנקי אותי כי פינקתי אותך" אמר וקרץ והתחיל לחפש סרטים. אוי הכי ערס שיש וגם הכי הטעם שלי או שהוא לא הטעם שלי? הוצאתי קערות עם חטיפים וגרעינים פופקורן ושתיה(מיצים כן?) ושמתי על השולחן ואז חזרתי למקרר למדף של אמא והוצאתי וויסקי ,דווקא מתאים לי עכשיו לשכוח קצת מהבעיות, ירין, העבודה ההורים שלי, וזה שאני נמשכת לשוהם יותר מידי.
"הופה וויסקי מישהי פה שתיינית הא?" שוהם שלי, שוהם אמר "מזה שתיינית, מהחזקים אבל" אמרתי לו והתיישבתי לידו בספה עם השמיכה כי התחיל הסתיו והתחבקנו כמו זוג כזה. ואנחנו זוג יפה כן? שוהם שם סרט מתח בזמן שאני טחנתי את החטיפים.
-ירין מתקשר אלייך-
שיט שכחתי ממנו, קמתי והלכתי למטבח
"תקשיבי את שומעת..." הוא להספיק לסיים את המשפט "לא לא תקשיב אתה אני לא יכולה היום מצטערת שכחתי מזה בכלל סולח? זה עבודה מהבית ספר ואני חייבת לחזור טוב?" אמרתי במהירות לא רוצה לפספס שנייה עם שוהם, רגע לא מה שוהם? מה יש לי עם הילד הזה? ולמה לעזעאזל אני מעדיפה אותו על ירין? "מה אה כן בטח" אמר מבואס קצת, טוב לא נורא "בי" וניתקתי וחזרתי לשוהם והתכרבלתי בו.

•שוהם•
איזה בית יש לה זאתי שתהייה בריאה, וואלה לא אשקר לכם שרק מתוך אגו אמרתי שראיתי יותר טובות, היא הכי טובה שראיתי יש לה גוף וואי וואי והפנים שלה לא חסר להן גם כן?! היא חירמנה אותי אחושרמוטה כשהיא התיישבה עליי אבל אמרתי שלא כי רציתי לראות עד לאן היא מסוגלת להגיע וואלה הפתיע, הלכה רחוק עוד שנייה לא הייתי מתאפק. וואלה כיף איתה היא מצחיקה כזאת חכמה צינית שזה משהו. היא הוציאה כיבוד וזה ראינו סרט כשאנחנו מחובקים ואז התקשרו אליה והיא קמה מהשמיכה השאירה אותי לבד. מרגיש ריק בלעדייה. סתם איכ לא מה אני מדבר כמו מכוערת? אני לא יכול להתאהב במישהי שאני מכיר יומיים אבל כיף איתה אנאערף נראה מי יהיה. היא חזרה מהר והתכרבלה בתוכי כאלו לא רוצה לפספס שנייה בילעדיי. גיחכתי למראה זה ששנינו יושבים מחובקים עם שמיכה כמו זוג כשבעצם אנחנו לא מכירים בכלל. היא נרדמה לי על הכתף אז הרמתי אותה למעלה לחדר שלה והנחתי אותה על המיטה בעדינות וכיסיתי אותה באתי ללכת אבל היא תפסה לי את היד ולחשה "תישאר" אז התיישבתי בחזרה על המיטה שלה, מפה לשם מצאתי את עצמי רק עם הטרננינג שבאתי אותו מתחת לשמיכה מחבק את ליאן.

Kiss me like you miss me ❤️

DIFFERENTWhere stories live. Discover now