•שוהם•
היינו אצלי מהבוקר, ישבנו וראינו טלוויזיה כמו תמיד. רק עוד יום אחד וזה נגמר, יאללה אני מרגיש הומו עם כל החיבוקים האלה. עוד קצת ואני זוכה בהכל, כן טוב אני מרגיש אלייה משהו בקטנה אבל אני לא אוהב אותה, היא נחמדה אבל דביקה מידי, רוצה שיגנו עלייה כל הזמן והיא יותר מידי רגישה. אצלנו החברים תמיד מתערבים על דברים, אנשים- נשים- ליאן. מישהו הציע רעיון: ׳אם הצלחתם לגרום לה להיות איתכם חודש ולהיות מטורפת עליכם על כל הראש אתם מקבלים 2000 ש״ח וחמש בנות מהסט של אבא שלי׳ אחד מהבנים הציע, אבא שלו עושה סרטי פורנו כולם קפצו על ההזדמנות, כי כולם כמוני, חרמנים. בגלל שאני זה שהיה הכי קרוב אליה, ואני יכול לגרום לכל בחורה להתאהב בי, אני זה שחבר שלה. החודש עומד להיגמר בהצלחה וזה היה ממש קשה בשבילי אני לא רגיל למחוייבות אבל היא מאוהבת בי מכל כל הראש ו וואלה היה לי כיף איתה היא חמודה כזאת ומצחיקה, אבל אני לא אחד כזה שמתאהב ומוצי מוצי, זה אף פעם לא קרה וזה גם לא יקרה. תכלס אני שונא שעכשיו אני צריך לשבור לה את הלב כי היא באמת חמודה ומעצבן אותי שנגררתי לזה אבל הייתי חייב, אבל מה אכפת לי בעצם? השם הטוב שלי רק יגדל אם אני יצליח. חיבקתי אותה אליי ונישקתי את הראש שלה. היא התקרבה אליי יותר זה היה מצחיק בגלל שהיא קטנה כזאת ואני יותר גדול ממנה. "יפה שלי בואי ניצא היום" אמרתי לה, "מה? לאן?" היא ענתה לא מבינה מאיפה היא שאלה הזאת באה "לפארק כולם שם כל הזמן עם חברות שלהם ורק אני לבד" אמרתי לה מתחנף, בידיעה שאני יילך איתה ובלעדיה, הצעתי רק בשביל שנראה יותר זוג. היא חשבה כמה זמן ואז הנהנה שכן ראינו שכבר מאוחר אז הקפצתי אותה לבית נישקתי אותה והיא הלכה, עשינו קידוש והתחלתי להתארגן. חולצה שחורה שהבליטה את כל מה שצריך😉 וג׳ינס עם קצת קרעים ונעל וואנס שחורה מקלחת בושם והלכתי לליאן מקווה שהיא תתלבש יפה ולא דוסי מידי שלא תפדח את אותי.•ליאן•
כל היום הזה היה פשוט מושלם, אחרי הקידוש שירין עשה והמקלחת, לקח לי זמן לחשוב מה ללבוש כי לא יוצא לי ולשוהם לצאת הרבה ועד שזה קורה צריך להשקיע כי היום יוצאים עם חברים שלו. אחרי התלבטויות רבות שהרגישו כמו נצח לבשתי שמלה כזאתי חמודה רחבה משוחררת בצבע תכלת בהיר, כאלו יפה אבל לא מתאמצת. וסנדלים לבנות חמודות. סידרתי את השיער ככה שהוא יצא חלק חלק ואז שוהם בא ואמר "איזה יפה חברה שליי" הסמקתי וחייכתי בביישנות הוא רק צחק ונישק אותי. התחלנו ללכת ביחד עם ידיים משולבות ואז הגענו לשם וראיתי את כל הבנים עם נרגילות וסיגריות שתייה מה לא... כשעליהם בנות ולבוש מינימלי עליהן, ממש נגעלתי מזה, אני לא רגילה להסתובב עם אנשים כאלה. שוהם שיחרר את ידי והלך לחבק את חברים שלו בזמן שהתקדמתי בביישנות לספסל אחד שהיה שם והתיישבתי עליו בשקט כשאני מנדנדת את הרגליים כמו ילדה קטנה.
עברו 10 דקות ושוהם לא ממש התייחס אליי אבל יכול להיות שזה חברים שהוא לא ראה הרבה זמן? יכול להיות. שנייה אחרי הוא בא אליי "סליחה חיים שלי סליחה" אמר ויכולתי להבין שהתכוון שנשארתי לבד, "הכל בסדר, לא ראית אותם הרבה זמן? את החברים שלך?" שאלתי בהתעניינות "כן מלא זמן, בואי נלך להציג להם אותך יפה שלי" אמר במהירות ולקח את היד שלי, והתחיל להציג אותי בפניהם וכל הבנות הסתכלו עליי במבטים מגעילים. "אז מה קורה חברה של שבי?" איזה אחד שאל אותי תוך כדי שהוא בוחן אותי "בסדר.. אבל מי זה שבי?" שאלתי לא מבינה "שבי זה שוהם אני אדיר" אמר לי וחייכתי חיוך קטן. העברנו את זמן עוד חצי שעה עד שלשוהם היה שיחה ונשארתי לבד ואז חברים שלו התיישבו לידי אחד שם את היד על הכתף שלי וישב ממש צמוד והשני ליטף לי את הפנים והרים את היד שלו לשמלה שלי
"זוזו נו מה אתם עושים?" שאלתי וניסיתי לקום אבל הם משכו אותי בחזרה ואחד נישק אותי בצוואר כשהאדיר הזה התקרב לפנים שלי ולחש "חברה של שבי את ילדה טובה מידי..זה לא טוב" והתחיל לנשק אותי שאני מנסה לדחוף אותו והילד השני פתח את הירצ׳רץ׳ של השמלה שלי ועוד שנייה הייתי רק עם הלבשה תחתונה ולפני שזה קרה שתיהם כבר היו על הריצפה כששוהם מעליהם מרביץ להם. רצתי משם הכי מהר שאני יכולה והתחלתי לבכות. בכיתי, פשוט בכיתי, איך שוהם השאיר אותי לבד כמעט חצי שעה? הוא יודע מי חברים שלו לא? עוד שנייה נאנסתי אני לא קולטת את זה, אני ממש מאוכזבת משוהם ומעצמי בכלל איך הרשתי לעצמי ללכת לשם? מה חשבתי בכלל??? סתומה סתומה סתומה! התקשרתי מהר לגל שיבוא לקחת אותי ואחרי דקה הוא בא וכשהסברתי לו הכל הוא השאיר אותי באוטו כשהוא הולך לפוצץ אותם, לא הספקתי להגיב והוא כבר הלך.
הגעתי לבית והתקלחתי והייתי במיטה, בוכה, כשאני שולחת לנטע מלא הודעות שתענה לי אבל לא, שום דבר היא כועסת עליי בגלל ירין. קשה לי לעכל שכמעט נאנסתי, אני ממש פגועה ממנו שהוא אפילו לא בא אחריי, טוב יכול להיות שכן כי הוא אוהב אותי ומחר אנחנו חודש ביחד קולטים? וואו אני ממש אוהבת אותו הוא הכל בשבילי עכשיו שאין לי את נטע ולא את ירין נשאר לי רק אותו. את האהוב שלי שוהם.
••••
הבוקר הגיע וכך גם השמחה שלי בגלל שאנחנו חודש היום, החלטתי לשכוח מאתמול ושנדבר על זה רק מחר ולא היום שלא נהרוס לעצמנו את היום. ראיתי שכבר ממש קר בחוץ אני בטוחה שיתחיל החורף בקרוב אז לבשתי סריג לבן עם ג'ינס ומגף קצר שחור חמוד. הייתי נראת ממש יפה לקחתי את התיק של לואי ויצאתי לבית ספר, כשהגעתי לשער ראיתי שנטע יושבת בספסל אז התקדמתי אלייה וכשהיא ראתה אותי היא הלכה. אוקי אנחנו ממש חייבות לדבר אחת עם השנייה, ישבתי בספסל מחכה לשוהם וחשבתי על מלא דברים שיש לי לקנות לו היום, בכל זאת שוהם לא ילד של בחורה אחת והצלחתי לשנות אותו אז צריך להראות לו שהאהבה היא משני הצדדים וגם אני לא אתן לו רק מתנות אני אתן לו את עצמי. אני חושבת שהגיע הזמן שזה יקרה, ראיתי אותו נכנס בשער מתקדם אליי "יפה שלי סליחה סליחה על מה שקרה אתמול, נשבע בראש של אבא שלי שפיצצתי אותם אחרי זה" אמר ושם יד על הלב צחקתי ומשכתי אותו מהחולצה ונישקתי אותו "הכל בסדר" והלכתי לכיתה והוא למחששה אחרי 15 דקות הוא נכנס "המורה נתקעתי בשירותים" הוא אמר והתקדם לשולחן שלנו, זה שיעור ספרות המורה גילגלה עיניים מסכנה התייאשה ממנו. הוא נישק אותי בקטנה על השפתיים ושם את היד שלו על הרגל שלי מלטף למעלה ולמטה הסתכלתי עליו מסמיקה והוא רק צחק. בסוף היום הלכתי לקניון לקנות לשוהם כמה דברים מקווה שהוא לא שכח אותי גם. נכנסתי וקניתי לו שעון זהב יפה כזה גדול וקניתי לו את הנעלי ספורט שהוא רצה כשהסתובבנו פעם אחת, אבל הוא אמר שזה יקר מידי, וכמה חולצות יפות. הלכתי לעשות מסגרת של תמונות שלנו ביחד שכתוב "מאמי שלי מזל טוב לנו, אוהבת אותך❤️" ועטפתי הכל וחזרתי, מחכה שיגיע 7 כדי שאשים לו את זה בבית. ראיתי שכבר שש וחצי והתחלתי להתארגן בג'ינס לבן וחולצה מכופתרת לבנה מתחת ומעל סריג שחור עם נעלי עקב מגף שחורות גם, ויצאתי לכיון הבית שלו, אמר שלו פתחה לי אחרי שדפקתי ואמרה שהוא למעלה, עליתי למעלה כשאני כולי שמחה ומאושרת שאנחנו ביחד חודש והיום זה יקרה אני נותנת לשוהם את הבתולין שלי את עצמי, את הגוף שלי, את הלב שלי, אותי. פתחתי את החדר ואז.. נשבר לי הלב למיליון חתיכות. ראיתי אותו, מעל מישהי כשהם ערומים וכל הדמעות פרצו החוצה הם אפילו לא שמו לב שפתחו את הדלת שלהם, יצאתי החוצה מהבית שלו והלכתי משם מטיילת בגשם כשכולי כבר ספוגה וחשבתי מה לעשות, החלטתי לחכות עם זה כדי לדעת אם הוא מספיק אמיץ כדי להגיד לי את האמת שהוא שכב איתה ולמה, נכנסתי לבית אחרי מקלחת ושוב פעם מוצאת את עצמי שולחת מלא הודעות לנטע עד שנרדמתי.
YOU ARE READING
DIFFERENT
Romanceליאן אוחיון, ילדה עשירה שבאה ממעמד גבוה, בית ענקי, היא ילדה שמשקיעה בלימודים ולא מבריזה, לא תיראו אותה מסתובבת עם הילדים הלא נכונים. המון אנשים מנסים להתחבב עלייה בגלל הכסף אך היא לא מייחסת חשיבות רבה לאנשים אלה. היא גרה לבד מאחר והוריה בחול ואח שלה...