פרק 43- מקור ההנאה

6.7K 287 8
                                    

עוד שתי פרקים בנות!!! תהנוו ותגיבו ❤️
•ליאן•
לא שמתי לב כל כך לשעה אבל הגענו למן מסעדת יוקרה שהייתה במקום שקט, לא ידעתי באיזה עיר אנחנו בכלל "חיפה" שוהם אמר והנהנתי, כנראה לפי המבטים שלי הוא הבין. נכנסו למסעדה והיא הייתה מדהימה בצבעים של שחור לבן וקישוטים ומלא אנשים עשירים כאלה, גם אני נראת ככה? הוא שילב את ידינו והתחלנו ללכת עוברים את כל האנשים שנעצו בנו מבטים. עד שנהיה שקט וראיתי שאין כל כל הרבה אנשים באיזור שאליו הגענו ועברתי ליד שלט VIP , נעמדתי מול חלון ענקי שמשקיף על הדבר הכי יפה שראיתי בחיים.
הנוף של כל הביניים הגבוהים עם האורות והסירות בים היה מדהים.
הרגשתי את הידיים של שוהם על מותניי ואת סנטרו על כתפי "אהבת?" הנהנתי והוא נישק אותי בעדינות והתיישבנו בכיסאות.
תוך כדי הארוחה דיברנו על מלא דברים "אתה מושלם" אמרתי אוכלת מהפסטה שלי, הוא הרים את ראשו אליי חייך וקרץ וחזר לאכול,
אחרי שסיימנו לאכול עברנו לספה שהייתה שם, והוא הוציא מאחוריה מלא שקיות של חברות מוכרות, ונתן לי אותן.
הסתכלתי עליו בשוק היו שם לפחות 20 שקיות, "מזה?" שאלתי מגמגמת, "המתנות שלך ממני" אמר וקפצתי עליו בנשיקות.
אין ספק, זה מושלם, היום הכי טוב שיש שהיה לי.
נכנסו לבית כששמתי את המתנות בצד מתחילה לנשק אותו בהפתעה, הוא במהירות הרים אותי עליו כמו אתמול עולה במדרגות מנשק את צווארי כשאני פותחת כפתורי חולצתו, הורדתי לעצמי את הז'קט והוא הפיל אותי על המיטה מוריד את הנעליים שלנו, לא עברה שנייה אחרי שהוא סיים ומשכתי אותו אליי.
המשכתי להוריד לו את החולצה והשרוולים של האוברול שלי קצת נפלו והוא מיהר להרים אותם אבל תפסתי בידו והוא הסתכל מבולבל, הורדתי את הכתפיות בעצמי. "אני רוצה" אמרתי והוא שוב היסס כמו כל הפעמים כשהוא לא בטוח אבל אז הוא טרף אותי בנשיקות.
נשארנו שנינו בהלבשה תחתונה, יודעת שזה הרגע, זה זה.
שנייה לפני שהוא פתח לי את סוגר החזיה הוא הסתכל עליי בודק שזה בסדר, הנהנתי אליו לא מסירה את מבטי מעיניו לרגע
הוא הוריד את החזייה בכזאת מיומנות שאפילו אני לא מצליחה ככה מהר, הוא עבר על כל חלק בגוף שלי עם שפתיו וידיו וכשהוא נגע בפס התחתונים שלי רעדתי. הוא מהר הרים את מבטו אליי "יפה שלי אני נשבע לך זה לא דחוף לי" אמר בדאגה, חייכתי אליו מסמנת שהכל בסדר, היינו שנינו עירומים לגמרי לאחר מספר דקות וקצת לפני שזה קרה הוא ליטף את פניי בנעימות שיכולתי להירדם "זה הולך לכאוב בהתחלה אבל אני מבטיח שאני אהיה עדין" הנהנתי באיטיות והוא נישק אותי והרגשתי כאב חד, ניסיתי להתעלם ממנו אך ללא הצלחה זלגו לי מספר דמעות ושוהם ניגב איתן בידו אך במהירות הבנתי את מקור ההנאה שבדבר, זה היום הכי טוב בחיים שלי. הכל בזכותו. שוהם שלי.
אולי חלק מהבנות רצו שאני אפרט את הסקס אבל הסיפור כבר היה כתוב מזמן אז לא שיניתי דברים, אולי בסיפור הבא אפרט ;)

DIFFERENTWhere stories live. Discover now