•ליאן•
קמתי לעוד בוקר חסר משמעות כשכל הבית ספר עם שמועה ששכבתי עם שתי ילדים ביחד, כולם מסתכלים עליי כמו על ילדה שהיא.. זולה, וזה מגעיל אותי, אני לא יודעת מי הפיץ את השמועה הזאת אבל טוב הוא הרס לי את החיים יותר. יש לי היום שיעור ספורט אז פשוט לבשתי טרנינג אפור עם חולצה שחורה חלקה ארוכה דקה וג׳קט אפור עם נעלי ספורט שחורות, לקחתי איזה תיק אחד שמצאתי בדרך ויצאתי, מוזנחת מתמיד, לפני שהכרתי את שוהם בחיים לא הייתי ככה. נכנסתי לבית ספר ושוב כל המבטים הנגעלים עליי, ראיתי איך נטע מסתכלת עליי במבט מבולבל, בטח היא לא יודעת עם להאמין להם או לחברה הכי טובה שלה לשעבר. הלכתי לכיתה ויש שיעור כימיה עם המורה החתיך, הקשבתי לו ולשיעורי בית שהוא נתן וכשנגמר השיעור כולם יצאו ואז הוא קרא לי "אה ליאן? את יכולה לבוא לשנייה?" הסתכלתי עליו מבולבלת מעט אבל התקדמתי אליו "כן המורה עשיתי משהו?" עניתי לו, "למה המורה? לא בכזאת רישמיות, תקראי לי רון" אמר בחייך חושף שיניים, וואו איזה חיוך מעלף אבל שוהם לוקח אותו בהליכה עם החיוך... אוףף דיי לחשוב עליו כבר. "בסדר רון, מה רצית?" שאלתי אותי מחייכת חיוך קטן, לפני ששמתי לב כבר היינו בנשיקה מטורפת, מה? לא, זה לא יכול לקרות הוא מורה שמנשק ממש מדהים ולמרות שהוא לא כזה מבוגר אני עדיין אוהבת את שוהם האהבה שלי אליו דיי עצומה. אחח הוא נשך לי את השפתיים, היה ממש קשה לי להתנתק ממני אבל דחפתי אותו בקטנה "רון לא, זה טעות, אתה מורה ואני תלמידה, אתה מבוגר ואני קטינה זה לא מתאים" אמרתי לו עם ראש מושפל מובכת ממה שהלך כאן, הוא הרים לי את הראש "אני לא כזה מבוגר ואת לא כזאת קטינה, למה שלא ננסה? אפילו בסתר נשארה לך רק שנה אחרונה לבית ספר. מזה כבר שנה?" הוא אמר בחיוך משכנע. "אני, אני לא יודעת" אמרתי ויצאתי מהכיתה עם מלא מחשבות כשראיתי מרחוק שני ילדים מתנשקים בלהט מטורף, הוא יצא אחרי ותפס לי את היד וסיבב אותי כשאנחנו צמודים ללוקרים והוא שוב נישק אותי ואמר "תחשבי על זה טוב?" נתן עוד נשיקה קטנה והלך. נשארתי ממש מבולבלת עם מלא מחשבות, אוףף מה לעשות? ראיתי שהילד ההוא שהתנשק עם הילדה מסתכל עליי עם עיניים עצבניות ממש וראיתי שזה שוהם. ניסיתי להיות הכי אדישה שיכולתי והתעלמתי ממנו והלכתי.
שיעור ספורט עכשיו וילדה אחת צעקה "היי רוצה לנסות עם ידיד שלי ועוד שתיים?" וכולן צחקו, התיישבתי בפינה בשקט מנסה להתעלם מהן, החיים שלי נהרסו, שום דבר לא הולך לי ועכשיו אם אני אסכים לרון המורה בכלל אני אצא זולה, אז אני מעדיפה שלא. אחרי שהשיעור נגמר ראיתי שנטע מסתכלת עליי ברחמים כאלה, אני גם הייתי מרחמת כל עצמי, שיצאתי לכיוון האוטו מישהו סיבב לי את היד והדביק אותי לאוטו, נו מי זה כבר יהיה? לא אחר משוהם. "מה אתה עושה? זוז" אמרתי לו, הוא רק חיזק את האחיזה שלו ביד שלי "מה אני עושה?
מה את עושה?" הוא שאל כועס ומיד הוסיף "מתחמרנת עם המורה בלוקרים?" הוא לקח אוויר "את רוצה שיעיפו מפה את שתיכם על טיל?" אמר מתנשם, "קודם כל אני לא חייבת לך הסברים, אבל אם זה ממש חשוב לך הוא זה שנישק אותי ולא יעיפו אותנו על טיל כי אין ביני לבינו כלום" אמרתי "ועשיו תשחרר לי את היד אתה מכאיב לי" הוספתי מסתכלת על היד שכמעט החליפה צבע, "סליחה" אמר כשהסתכל על היד שלי "אין בינכם כלום? אבל הנשיקה... ואני מנחש שאם יצאתם מהכיתה ביחד סימן שגם שם קרה משהו" אמר שוב פעם, "כן אין ביננו כלום, אני לא יודעת למה אני עוד מסבירה לך את עצמי פה" עניתי לו מנסה להסתובב לידית של הדלת אבל הוא לא נתן לזה לקרות "תסבירי לי איך אין בינכם כלום??" שאל וכבר נהיה אדום מעצבים "כי אני עדין אוהבת אותך!!" צעקתי עליו ואז הוא שתק, נכנסתי לאוטו והלכתי לבית. כל היום העברתי במחשבות על מלא דברים במיוחד על זה שהבנתי שאני עדין אוהבת אותו והוא יודע את זה עכשיו, והוא יכול להשתמש בזה נגדי.
כמה שלא ניסיתי לישון לא הצלחתי, התרגלתי לישון בידיים של שוהם, אני שונאת אותו על זה שהוא הרגיל אותי לישון עם מישהו.•שוהם•
איזה חרא אני. איך שהתנהגתי אלייה כמו לזבל, שחבר שלי הפיץ עלייה את השמועה, שבגללי היא עזבה את הירין ההוא ונטע רבה איתה, כל הבית ספר מדבר עלייה, שהתפרצתי עלייה היום באוטו, וכשהיא אמרה לי שהיא עדין אוהבת אותי. הבנתי, הבנתי כמה היא חסרה לי כמה החיבוקים שלה חסרים והריח הממכר שלה נעלם לי. חסר לי השינה איתה בלילה מבלי לעשות כלום, רק להירדם מחובקים, הנשיקות האלה שלה אחח היא חסרה לי. אני עוד לא יכול להגיד שלגמרי אני אוהב אותה אבל דבר אחד אני יודע, אני צריך אותה. והיא? לא תסתכל עליי יותר, ואני לא הולך לעשות עם זה כלום, יודעים מה? אני שוהם אמויאל ואני לא צריך אף אחת! זין על העולםם אני לא צריך את הצפונית הזאתת! יאלה נצא למסיבה היום קצת לשכוח המחשבות המפגרות האלה, לבשתי ג'ינס שחור וחולצה מכופתרת כחולה ונעל יפה כזאת שחורה, אחח אם הייתי בת הייתי עושה אותי😉 ים של בושם ויצאתי, בשנייה יש עליי שלוש בנות ויאלהה בלאגןן!!
איזה מסיבה מפציצה וואלה אני גם חייב לעשות מסיבה, אתם מתעלפים מהמסיבות שליי. בינתיים נלך לחגוג קצת עם הבנות.•ליאן•
אמרתי לעצמי שכדאי שאני אצא להשתחרר קצת, רק ליום אחד לצאת מהמחשבות, בשביל לשכוח. לבשתי חצאית ג'ינס וחולצה נופלת ועקבים שחורות עשיתי פן בייביליס ויצאתי למועדון הראשון שראיתי, הלכתי לכיוון הבר וביקשתי לשתות וודקה, ואז עוד ועוד ועוד עד שמצאתי את עצמי רוקדת עם איזה מישהו ובזווית של העין ראיתי מישהו שדי דומה לשוהם, מאז אני לא זוכרת כלום.
YOU ARE READING
DIFFERENT
Romanceליאן אוחיון, ילדה עשירה שבאה ממעמד גבוה, בית ענקי, היא ילדה שמשקיעה בלימודים ולא מבריזה, לא תיראו אותה מסתובבת עם הילדים הלא נכונים. המון אנשים מנסים להתחבב עלייה בגלל הכסף אך היא לא מייחסת חשיבות רבה לאנשים אלה. היא גרה לבד מאחר והוריה בחול ואח שלה...