29. "Mis su number on?"

888 129 3
                                    

AITÄH 6.6K LUGEMISE JA 1K VOTE EEST!

___________________________


Hommikul ärgates läksin esimese asjana pesema. Pesemas käidud tegin ennast enda toas korda ja valisin riided välja. Õues oli ilus ilm, mis tõttu panin tumesinised lühkad ja heleda särgi. Läksin enda toast välja ja trepist alla. Kõik olid köögis ja tegelsid enda asjadega. Tervitasin neid, sest imelik oleks olnud vaikselt sinna sisse sulanduda. Mind tervitati ka vastu ning ma läksin külmiku juurde ja võtsin sealt või, kurgi ja vorsti. Ladusin need lauale ning võtsin kapist saia. Tehin endale mõned võikud ja istusin laua taha.

"Me tuleme ka kaasa." irvitas Ash ühe mu saiadest ära võttes.

"Mine perse, ei tule!"

"Katie, vali enda sõnu!" ütles ema, kes hommikust ajalehte luges.

"Jajah." pomisesin ma vastuseks.

"Mis telefoni tahad?" küsis Ashton. Kehitasin õlgu, ma ei teadnud telefonidest mitte midagi.

Ashton ei vastanud vaid sõi mu saia lõpuni, tahtes veel ühte varastada. Enne kui ta näpud taldrikut puutusid hakkasin ma karjuma nii, et ema meile käratas, et me ei käituks nagu kaks viie aastast. Harryl oli ükskõik, mis me teeme. Ta keskendus enda jalgpallimängule, mida ta telefonis mängis.

"Kas te olete valmis?" küsis ema kui kell üksteist sai. Pomisesime kõik jaatavalt ning läksime taaskord autosse. Mina ja Ashton saime sel päeval üllatavalt hästi läbi ning läksime üksteist togides autosse. Istuskme mõlemad tagumisele istemel ja Harry ette. Jätkasime üksteise togimist, olenemata sellest, et ema meid mitu korda keelanud oli. Ema ignoreeris meid kuni telefoniesinduseni. Siis käitusime jälle vastavalt enda vanusele ja läksime autost välja. Ashtonil olid ees päikeseprillid, ta arvas, et see aitab ta identiteeti varjata, aga keda ta lollitas? Ta oli ju Ashton Irwin.

Ashton ja Harry aitasid mul uue telefoni välja valida, seejärel sain ma ka muu kraami ja me panime mu eelmise numbri kinni. Käskisin Ashtonil enda number Agnesele saata, mida kutt ka tegi.

Ei läinud kaua aega enne kui Agnes mulle juba sõnumi saatis.

From: Punapea

Õnnesoovid uue telefoni puhul! :D Nüüd saame koguaeg rääkida

To: Punapea

Ei jõua ära oodata! :D

From: Punapea

Mis teed?

Ma ei saanud talle vastata, sest ema segas mind paludes mu tähelepanu.

„Ashton, saad sa nad koju viia? Ma pean ee.. kellegagi kokku saama." Ütles mamps.

„Jajah, ok." Vastas ta lihtsalt. Emps viskas Ashtonile autovõtmed ning jalutas ise jala minema. Ashton läks rooli, mina tema kõrvale ja Harry tagumisele istmele.

„Ma ei jõuda teid koju viia, ma pean stuudiosse minema. Olen tegelikult niigi hiljaks jäämas." Ütles ta. Harryl oli ükskõik. Mina Calumiga kohtuda ei tahtnud. Aga jala ma koju tagasi kõndida ei tahtnud.

Ashton pani auto tööle ning pani raadio üürgama. Seejärel võttis ta suuna stuudio poole ning mina üritasin enda telefoniga sina peale saada. Mul oli varem puutetundlik telefon olnud, kuid siiski oli uus omamoodi erinev. Natuke veider, kuid kindlasti parem ja ilusam, kui mu eelmine telefon.Sõitsime terve tee kuulates, kuidas Ashton enda häält lahti laulab. 

Kohale jõudes pidime enda auto parkima maja taha, sest see oli ainuke inimestevabatsoon. Turvamehed oli suutnud seda tühjana hoida. Tormasime siiski kiirkõnnil kõik majja sisse. Veidi rahulikumal sammul ja itsitades jalutasime stuudiosse, kus olid kõik minu jaoks tuttavad  inimesed. Mõni ehk isegi liiga tuttav. 

Potsatasin diivanile ja võtsin enda telefoni välja. Panin neti tööle ning asusin endale neid appe tõmbama mida ma kõige rohkem kasutasin. Sinna alla käisid Facebook, Twitter, Insta ja selline kraam. Esimesena läks enda häält lahti laulma Luke, siis Ashton. Calum potsatas mu kõrvale NAGU SÕBER. 

"Mis su number on?" küsis ta vaikselt. Keegi ei pannud nii kui nii tähele, et me rääkisime. 

"Ma ei ütle." vastasin ma. 

"Miks?" 

"Pole vaja." 

Calum ohkas ja silmitses mu vestlust Agnesega. Mul oli ükskõik, kas ta vahtis või ei. Me rääkisime Agnesega tol hetkel nii kui nii salaamipitsast. Mõlemal oli selle isu. Calum võttis tuimalt Ashtoni käest ta telefoni ning kui ma pilgu Ashtoni telefonile keerasin nägin, et Cal otsis kontakte läbi. Kahjuks või õnneks oli Ashton mu numbri juba endale salvestanud.

Calumil ei võtnud kaua aega, kui ta mu nime üles leidis ja numbri sealt enda telefoni trükkis. Ashton ei kahtlustanud midagi, sest arvas, et Calum tahab netti minna. Calum oli talle öelnud, et tal on nett otsas. Kui Cal oli mu kontaktina enda telefoni salvestanud andis ta Ashtonile telefoni tagasi ja vaatas mulle kulmu kergitades otsa. Kaval.

From: Unknown

Olen kaval jah ;)

To: Unknown

Mine ära

From: Unknown

Mine ise

Salvestasin Calumi numbri telefoni.

From: sitapea

Ma pole sitapea

To: sitapea

Okei

From: sitapea

Muuda ära!!!!

To: sitapea

Ei

From: sitapea

Sa ei meeldi mulle enam

To: sitapea

Kurb kuulda

From: sitapea

Jobu

To: sitapea

Ise oled jobu, jobu!  mine laula nüüd

From: sitapea

:(

Panin meie sõnumikasti kinni ning viskasin uuesti pilgu Twitterisse. Nägin poistest mingit naljakat photoshopitud pilti ning ei saanud muud moodi, kui pidin seda retweetima.

Ülejäänud aja kuulasin ma Harryga, kuidas kutid laulsid ning mida nad rääkisid. Ega see midagi väga põnevat ei olnud, kuid igav ka ei hakanud. Kella nelja ajal olid kutid vabad ning me läksime Ashtoni ja Harryga autosse. Ash nõudis, et me läheks kaubanduskeskusesse ja seda me ka tegime, sest tema oli roolis. Ostsime poest peamiselt rämpstoitu ja Ashton ostis mulle isegi 2 siidrit(!!), mis siis, et ma alaealine olin. Harry pidi enda Coca-Colaga leppima.

Ebatäiuslik • 5sosWhere stories live. Discover now