Rääkisime Calumgia kokku umbes 20 minutit. Ja tegelikult me rääkisime enamus ajast lihtsalt mitte millestki. Ta tuletas mulle meelde, et ta tuleb homme tagasi ja ootab mu vastust. Ja kui aus olla ma arvan, et olin otsustanud.
Panin enda juuksed krunni ja pesin hambad ära. Seejärel läksin voodisse tagasi ja käskisin Harryl tule kustu panna, sest ta oli otsustanud, et magab minu toas. Ta võttis ühe mu padja ära ning andsin talle ka pool enda tekist.
Arvan, et ma jäin enne teda magama.
Ärkasin lõunal enda äratuskella peale, sest Calum ütles, et ta jõuab umbes kella kolme ajal tagasi. Kell oli 12 kui ma ennast voodist püsti ajasin. Harry oli mu kõrvalt ära läinud ei tea, mis kell. Võibolla öösel, sest ma olen kuulnud, et ma kipun inimesi läbi une kätega lööma. Sellele pikemalt mõtlemata otsustasin pesemas ära käia ning seda ma ka tegin.
Peale pesu panin endale ühe rätiku ümber ning teise juustesse. Läksin enda tuppa tagasi ja seisin päris kaua kapi ees, sest ei suutdnud otsustada mida selga panna. Ma ei tea miks aga tahtsin Calumi jaoks hea välja näha, et ta tuuril olles mind ikka jätkuvalt mäletaks. Mõtlesin korra panna kleidi, kuid mõtlesin peaaegu kohe ümber, sest mulle ei meeldinud väga kleiti ja tenniseid koos kanda. Arvasin, et see oli maitse asi. Kontsade inimene ei olnud ma absoluutselt.
Otsustasin tumedate kitsate teksade ja valge topi kasuks. Panin jalga valged sokid ning kaela hõbedast keti mida ma harva kandsin. Värvisin enda küüned punaseks ning ootasin kuni need kuivasid. Mul oli siis aega jäänud veel natuke vähem kui kaks tundi. Kui küüned kuivanud olid läksin peegli ette ja panin lokitangid tööle. Samal ajal kui need soojenesid kreemitasin enda näo ära ja kuivatasin ka juuksed. Kammisin need läbi ning siis olid lokitangid kohe kindlasti piisavalt soojad.
Tegin juustesse lokid ning seejärel tegin endale meigi erinevate pruunide toonidega.Huuled värvisin nude huulepulgaga. Peale seda oli mul umbes 1,5 tundi aega, mis tõttu ma otsustasin enne kodust välja minemist ka süüa. Haarasin kätte enda telefoni ja läksin alla. Köök oli tühi ning mul polnud õrna aimugi, kus oli mu koer, Harry ja ema.
Tegin endale tassi piparmünditeed ja paar võileiba. Calum polnud minu sõnumile vastanud ja mina talle uut ka saatma ei hakanud. Ma ei tahtnud meeleheitel välja näha, sest ma ei olnudki seda. Lihtsalt, ma võibolla.. ootasin teda.. aga ainult võibolla.
Sõin endal 30 minutiga kõhu täis ning otsustasin siis minna kaubamajja, sest me pidime Calumiga tegelikult seal kokku saama. Jõutsin 10 minutiga kaubamajja ning ma ei saanud vastu tahtmisele minna riietepoodi, ma ei kavatsenud midagi osta, kuid ma tahtsin näha, mida pakutakse ja mis hinnad on.
Leidsin nii mõnedki ilusad asjad ja käisid ka vähegi lähedal olevad jalatsipoed läbi. Vaatasin endale kontsakingi ja mõtlesin, kas mul oleks mõtet need üldse ära osta, sest ma ei armastanud neid kanda. Leidsin lõpuks ka tee tenniste juurde, kuid sinna valikusse polnud tulnud midagi, mida ma oleks tahtnud kohe väga väga osta.
Kell kolmveerand kolm sain ma kõne Calumilt. Ta ütles, et ta jõudis kaubamaja ette ja, et ma läheksin alla, et temaga kokku saada. Ma ei saanud sinna midagi parata, läksin elevust täis. Mõtlesin, kas ta suudleb mind uuesti või ei. Tahtsin tunda ta huuli enda omadel ning enda kätt ta peopesas. Oli veider seda endale tunnistada, kuid ma igatsesin teda.
Läksin kiirkõnnil lifti juurde ja sõitsin esimesele korrusele. Mul ei läinud kaua, et tabada Calum minust mõned meetrid eemal minu poole seljaga seismas. Naeratus tikkus iseenesest suule. Kõndisin imelikult väikeste sammudega tema poole ning ilma, et ma oleks pidanud midagi ütlema keeras ta ennast ümber. Ta naeratas samuti ning ajas enda käed laiali, et mind enda kallistusse haarata. Tegin paar pikemat sammu ja panin enda käed talle kaela taha.
Calum põimis enda käed ümber minu ning tõstis mind õhku ja keerutas mind ühe ringi. Nii hea oli jälle teda kallistada ja tema käte vahel olla.
"Sa näed kena välja." ütles Calum mulle kõrva sisse.
"Sina ka." vastasin talle. Ta lasi minust lahti ning ta ütles, et me autosse läheks. Ta lubas mu sööma viia, mille vastu ei olnud mul midagi. Olin lihtsalt veidi pettunud, et ta mu käest kinni ei võtnud, kuid samas sain temast aru. See oli risk, et ta üldse mind avalikus kohas kallistas, käest kinni hoidmine oleks veel hullem olnud. Siis oleks nende fännid ära keeranud, kuigi ega nad olid vist juba tükk aega arvanud, et minu ja Calumi vahel toimub midagi. Toimuski, ma arvan.
Istusime Calumiga autosse ning ta kihutas kohalt minema.
"Kuhu me läheme?" küsisin ma ning vaatasin telefonist ilma põhjuseta kella.
"Üllatus." vastas ta naeratades ning piilus hetkeks minu poole ja vaatas siis uuesti teed.
Kirjeldamatult hea tunne oli jälle tema lähedal olla. Ma poleks kunagi arvanud, et see meie kahe vahel võimalik oli.
______________________________________________________________
TÄNA VÕI HOMME ON DOUBLE UPDATE!
BINABASA MO ANG
Ebatäiuslik • 5sos
FanfictionArmastus, viha, valu - kõik need kolm elementi on siin selgelt põiminud. Arvatakse, et kuulsuse elu on täiuslik, et nende lähedaste elu on täiuslik. Kuid ei ole. Selle saab kokku võtta ühe sõnaga - ebatäiuslik. [esimene raamat]