OKEI PALUN ANDKE ANDEKS, ET MA EI PANNUD OSA HOMMIKUL. MA KÄISIN TALLINNAS JA MA OLEN PRAEGU NAGU LAIP. KUI JUTUS ON KORDUSI/VIGU SIIS ANDKE KOMMENTAARIDES TÄPNE KOHT TEADA JA PARANDAN ÄRA. AITÄH KÕIKIDELE LUGEMISTE JA KOMMENTAARIDE EEST JA VOTEDE EEST. MA ÜRITAN JÄTKUVALT IGA PÄEV UUE OSA POSTITADA! pühendus läks esimesele kommenteerijale, sest ma ei viitsi kuidagi muud moodi prg panna. seuuu
Mina, Luke ja Michael vaatasime kõik abitult Ashtonit ja Calumit, kes olid vägagi valmis üksteisele kallale minema.
"Hahahaha Calum. Sa oled nii naljakas! Väga hea huumorimeel!" ütlesin ma pooleldi karjudes ja mahutasin ennast nende kahe vahele seisma. Vaevalt, et nad üle minu üksteist peksma hakkavad.
"Ma ei teinud nalja." ütles ta, mind vaatamata.
"Hahaha, veel naljakam!" naersin ma taaskord, valjult ja tujutult, "kui te kaks mind kohe ei aita, siis ma teen midagi.. kurja." lisasin ma Michaeli ja Luke poole vaadates, kes ennast püsti ajasid. Üks võttis Calumi, teine Ashtoni õlgadest kinni. Michael juhtis Ashtoni kööki ning Luke jäi Calumiga elutuppa.
Oleksin tahtnud Calumi peale karjuda, et mida kuradit ta mõtles. Tahtsin küsida, kas ta on idioot, aga ei saanud, kui Luke siin oli. Polnud vaja, et ta saaks teada, et me olime vahepeal midagi teinud. Selle asemel, et Calumiga rääkida läksin ma kööki. Pidin Ashtoniga rääkima, sest enne ta rahulikult kööki ei jää. Lubasin Michaelil ära minna ja Ashtonit munadesse lüüa, kui ta elutuppa üritab tulla.
"Katie, palun ütle, et teil ei ole midagi." ütles Ashton.
"Ei olegi.."
"Sa ei tunne teda nagu mina tunnen, Kat! Tal pole püsivat suhet olnud aastaid. Pikim suhe, mis tal olnud on, on nädal."
See oli šokeeriv ning ma vastasin vennale: "Meie vahel ei ole midagi. Ausalt. Ning tule meiega homme kaasa. Kontserdile."
Ashton vaatas mind murelikult, teadmata, kas nõustuda või ei. Olime temaga kohati sarnased. Muretsesime alati üksteise pärast.
"Kuule.. see on Katy Perry." muigasin ma ja lõin vennale puuka vastu õlga. Ashton turtsatas ja hakkas naerma.
"Aga, kui Calum midagi teeb siis ausalt ma annan lõuga talle." ütles Ashton.
"Okei.. diil." muigasin ma ja ma surusin vennaga kätt. Parem oleks kui Calum nüüd midagi lolli ei teeks! Võin talle ise ka siis lõuga anda.
Läksime Ashtoniga elutuppa tagasi. Nad vaatasid üksteist jätkuvalt nii nagu tahaks teineteisele kallale minna. Andsin endast parima, et seda ignoreerida. Pidin välja mõtlema midagi, mis neid tülli ei ajaks, sest teist korda nad vaevalt nii rahulikult räägivad. Ja meil oli probleem.. Calumil olid piletid vaid kahele, meid oli nüüd kokku viis. See tähendas, et kolm piletid tuli veel juurde muretseda. Kuid nad on kuulsused.. vaevalt, et see probleem on.
"Ee... Ashton?" poetas Michael.
"Noh?" küsis Ashton. Kuulsin ta häälest, et ta on jätkuvalt vihane.
"Meil on tegelikult homme ee.. laulukirjutamine.." pomises Michael. Ma ei teadnud, et neil mingid kindlad päevad on. Olin arvanud, et nad kirjutavad laule kõik, kambakesi koos istudes. Veidi veider.
"Persse.. Luke, mis sa homme teed?" küsis Ashton.
"Eee.. midagi vist.." pomises ta vastuseks.
"Siis lähed Calumi ja Katiega kaasa.."
"Mul ei ole lapsehoidjat vaja, Ash." pistsin ma ta jutule vahele.
"Sul mitte.. temal aga küll." vastas vend mulle ja viipas lõuaga kiirelt Calumi poole.
Calum turtsatas ja pööritas silmi, kuid ei öelnud midagi. Ilmselt tegi ta sellega meile kõigile teene.
Ülejäänud õhtu istusime kõik suhteliselt vaikides. Kogu kamp läks umbes 7 ajal ära ning ema saabus siis koju. Nägu säramas nagu lumi talvel. Ma arvan, et ei pea isegi arvama, kes või, mis ta nii rõõmsaks tegi. Emaga polnud mul jätkuvalt isu rääkida. Ajasin ennast diivanilt püsti ja läksin enda tuppa. Hüppasin voodile kõhuli ning võtsin telefoni kätte. Mul oli sõnum Calumilt ja tundmatult numbrilt.
Avasin tundmatu numbri sõnumi enne.
From: Unknown
Minge pls kahekesi Caliga. Ma ei viitsi tulla. KP on jama. Luke
To: Unknown
...Ashton?
Salvestasin Luke enda kontaktiks ning jäin tema vastust ootama. Selle järel avasin sõnumi mille olin Calumilt saanud.
From: tüütu Calum
Ash on .I.
To: tüütu Calum
Ole vait. Ta lihtsalt kaitseb mind.
Erinevalt Lukest, vastas Calum aga kiirelt. Ilmselt oli tema samasugune nagu Ashton. Pidevalt ninapidi telefonis.
From: tüütu Calum
Minu eest?
To: tüütu Calum
Ta hoiatas mind.
From: tüütu Calum
Kas ta ei arva, et sa oled piisavalt suur, et ise hakkama saada?
To: tüütu Calum
Ta on mu vend. See on tavaline.
From: tüütu Calum
See, et ta su iga liigutust jälgib?
To: tüütu Calum
Veame kihla, et sa tegid Maliga samamoodi.
From: tüütu Calum
Mali ei lasknud mul talle pähe istuda nagu sina Ashtonil lased.
To: tüütu Calum
Jajah.. midaiganes. Homme näeme.
From: tüütu Calum
Vestlus on läbi?
Ma ei vastanud talle. Oli jah läbi. Ashton ei istunud mulle pähe. Ta lihtsalt hoiatas mind ja vaatas, et ma ei teeks rumalaid ja mõtlematuid tegusid. Ta oli mu suur vend. Ükskõik, kui palju me tülitsesime, teadsin, et ta hoolis minust ja tegi kõik selleks, et ma haiget ei saaks. Kui ta polnud veel "kuulus" lõi ta isegi ühel mu sõbral, kes üritas olla midagi enamat kui sõber, hamba pooleks. See lõppes sellega, et ema pidi enda rahakotist kuti hambaarstikulud kinni maksma. Aga Ashton oli enda teo üle uhke ning mina tänulik.
Kuid samas ma ei teanud, kas Ashtoni juttu tasus uskuda või ei. Võibolla kirjeldas ta Calumit sellisena, et oli vihane. Kuid võibolla oli see tõde? Calumilt ma seda igatahes küsida ei saanud. Nad oleks Ashtoniga veel rohkem tülli pööranud ja seda polnud vaja, eriti veel siis, kui nad samas bändis olid ja üsna varsti tuurile läksid. Sellega seoses ei näe ma enda venda jälle ei tea kui kaua. Pole just ahvatlev. Pean ema ja Williamiga üksinda jamama jääma. Harryl on sellest nii kui nii ükskõik.
YOU ARE READING
Ebatäiuslik • 5sos
FanfictionArmastus, viha, valu - kõik need kolm elementi on siin selgelt põiminud. Arvatakse, et kuulsuse elu on täiuslik, et nende lähedaste elu on täiuslik. Kuid ei ole. Selle saab kokku võtta ühe sõnaga - ebatäiuslik. [esimene raamat]