O můj bože! On mě políbil. Nic extra to nebylo, ale i tak. Chtěl jsem víc, ale on se odtáhl a odešel. Chvíli jsem se za ním koukal a pak jsem se otočil na tátu.
"Zdá se fajn" Prohlásil táta. Byla to největší lichotka jakou jsem ho kdy slyšel říct. Zatřásl jsem hlavou abych se dostal z toho tranzu z polibku.
"To on je" Řekl jsem zasněně. "Tak ahoj tati" Odešel jsem. Nechtěl jsem by poznal jak moc mimo z toho jsem.
Odešel jsem domů a přemýšlel jsem. Asi jsem se zamiloval.
---
Dalších týden šel jako po másle. Já jsem se v práci zvykl a začal jsem docela dobře skrývat city k panu Collinsovi. Šel jsem opět do práce. Pan Collins tam nebyl tak jsem si stoupl za bar a prodával jsem to co si lidé přáli. V půl deváté se ozval zvonek oznamující příchod zákazníka a já se podíval směrem ke dveřím. Byl to Joey a podle jeho nálady něco pil. Přišel jsem k němu.
"Kde jsi byl?" Zeptal jsem se. V tomhle stavu si ani nevšiml, že jsem mu tykal, nebo všiml a bylo mu to fuk. Nepřítomně si mě prohlížel a potom se přisál na mé rty. Ne že by se mi to nelíbilo, ale byl opilý a já nechtěl aby dělal něco, čeho by litoval. Odtáhl jsem ho, ale odpovědi jsem se nedočkal.
"Pil jsi. Pojď musíš se z toho vyspat."
"Nepil jsem a nejdu spááát. Nalej mi něco." Zakňučel ale i tak se nechal za ruku odtáhnout k němu do kanceláře a svalil se na pohovku.. Jak může být opilý tak brzy večer. Nechal jsem ho tam a šel jsem k baru čekat na Freda. Co ten Joey blbne? Vždyť on je vždy ten co nikdy neudělá nic špatného. Po Fredově příchodu jsem se zase vrátil k Joeymu. Klidně spal na posteli. Vypadal tak nevině. Usmál jsem se zašeptal jsem mu přání hezké noci a odešel jsem. Teda chtěl jsem odejít, ale Joey to nechtěl. Chytl mě za ruku a přitáhl zpátky k němu. Políbil mě. Nebránil jsem se. Ale pak mi došlo v jakém stavu Joey je. Tohle jsem nechtěl, teda vlastně chtěl, ale ne v takhle. Odtáhl jsem se a zavrtěl jsem hlavou na znamení nesouhlasu.
"Líbíš se mi." Zamumlal Joey a já na něj vytřeštil oči. Určitě o tak necítil byl opilý.
"Jsi opilý, meleš kraviny." Řekl jsem s pohledem upřených v jeho očích
"Ne, ne ,nemelu! Jen se to konečně odvážim říct." Usmál jsem se ale nenechal jsem se znouvu políbit. Lehce jsem si mě přitáhl a já spadl na pohovku. Chytl mě za krkem a políbil mě. Držel mě tak pevně, že jsem se nemohl odtáhnout,i když jsem se o to pokoušel. Nakonec jsem si to začal užívat. Joey se mi snažil probojovat do úst. Pustil jsem ho a naše jazyky začaly bojovat a v jeden moment se lehce dotkly. Bylo to úžasné cítit jeho tělo na tom mém a vychutnávat si každý jeho dotyk, ale nebylo to upřímné, teda já to upřímně myslel ale on byl úplně na sračky. Po chvíli jsme se museli nadechnout tak jsme se odpojili a já už pokračování nechtěl. Podíval jsem se na něj. Vypadal jako by si právě uvědomil co se stalo.
"Měl bys jít" Zvýšil naštvaně hlas. Najednou vůbec nezněl opile. Se slzami v očích jsem utekl domů.
Proč sakra ten idiot pil. Mohlo se mu něco stát. Mohl se klidně i zabít. Cestou jsem se tyhle myšlenky snažil setřást, ale nepovedlo se mi to. Proč o něj mám pořád strach po tom co mě vyhodil? Protože jsem se zamiloval. Konečně jsem došel ke známým dveřím, odemkl jsem a šel se osprchovat. Nesmím na to myslet, Joey je teď určitě v pořádku na pohovce. Svalil jsem se do postele a během chvilky jsem usnul.
Probudil jsem se se strachem. Co když si to Joey bude pamatovat? Koukl jsem na mobil. Do háje je dvanáct! Rychle jsem se vypravil do klubu. Joey už tam a mě čekal.Omluvil jsem se mu a stoupl jsem si za bar.
ČTEŠ
Boss
Teen FictionLucase vyhodí jeho otec z domu a on si zoufale snaží najít práci, aby mohl platit nájem. Bohužel nikdo nechce zaměstnat 15ti letého gaye. Čirou náhodou se ocitne v baru jehož majitel si okamžitě získá jeho pozornost... Zamilují se, ale ne každý jim...