A pak se ke mě přiblížil víc a začal mě lechtat. Smál jsem se jako idiot. Joey si to očividně užíval. Nemohl jsem nic dělat.
"Stačí jsem potrestán dost." Řval jsem se smíchem.
"Fajn" Ustoupil Joey a lehl si vedle mě na postel. "Ale měl si vidět ja si se tvářil." Zasmál se.
"Já za to nemůžu. Jde z tebe strach." Usmál jsem se na a lehl jsem si na něj. Lehce jsem ho políbil. "Tak co si myslíš o Lauře?" Zeptal jsem se ho a om se lehce pousmál. Awww.
"Vypadá jako fajn holka. A navíc bydlí jen kousek odsud. Alespoň nebudu mít strach až budeš chodit sám domů."
"Ale no tak. Víš, že už nejsem malé dítě." Zamračil jsem se jako malej uraženej kluk.
"Jistěže nejsi." Řekl ironicky a dal mi pusu do vlasů. To je pako. Usmál jsem se. A položil jsem si hlavu na jeho hruď. Poslouchal jsem tlupet jeho srdce. Usl jsem. Občas Joeyho vážně obdivuju. Nechá mě usnout na něm v sedm večer a ani se nepohne.
Probudil mě jeho tichý hlas.
"Vstávej. Musíš do školy." Mluvil klidně a abych řekl pravdu jeho hlas mě uspával ještě víc. Zatřásl jsem hlavou.
"Neee" Zakňučel jsem. Joey mě vzál do náruče a posadil mě ke stolu na židli. Předemnou byl talíř s palačinkami. Otočl jsem se abych Joeymu poěkoval, ale on už tam nestál. Pustil jsem se do jídla. Bylo to vážně dobré. Umyl jsem nádobí a šel jsem se do ložnice převléct. Na posteli už ležela hromádka oblečení. Bože já toho kluka miluju. To si snad ani nezasloužim. Oblékl jsem se a z potěšením jsem zjistil, že tričko není moje. Usmál jsem se. Do ložnice vešel Joey.
"Nemohl jsem si pomoct. To černý ti včera tak slušelo." Řekl a jemně mě políbil. Musel jsem se usmát víc.
"Děkuju." Řekl jsem mu na rtech. Odtáhl jsem se úplně. "Budu muset jít. Tak zatím" Usmál jsem se a objal jsem ho.
"Pa." Stiskl mě Joey a já odešel. Ve škole jsem si sedl do mé zadní lavice a absolutně jsem vypnul. Neřešil jsem co si tam učitelka před tabulí říká. Já si to pamatuju z devítky, takže se můžu trochu flákat. Konečně zazvonilo a já si mohl jít popovídat s Laurou.
"Ahoj." Pozdravil jsem ji vesele a sedl jsem si na její lavici.
"Ahoj" Oplatila mi pozdrav a usmála se.
"Tak jak se tu u nás líbilo?" Zeptal jsem se a ona se usmála ještě víc.
"Moc! Máte krásnej dům a Joey vypadá jako fajn kluk. A navíc je vážně pěknej." Zasmála se.
"Brzdi holka. Ne že mi ho přebereš!" Zatvářil jsem se přísně a ona mě ujistila, že by si to nedovolila. "A líbí se ti někdo ze třídy?" Zeptal jsem se a sledoval jsem jak pohledem skenuje každého kluka ve třídě.
"Nejsem vybíravá. Nejhezčí jsou asi Lewis, Jason a Rob." Podíval jsem se na kluky které vyjmenovala, ale nemohl jsem souhlasit.
"Tak to ani omylem! Peter je hezčí než Jason." Řekl jsem tak aby to slyšela jen ona. Zavrtěla hlavou. Začali jsme se smát. Opět se ozval otravný zvuk zvonku a do třídy vešla jiná učitelka. Po daších třech hodinách byla konečně pauza na oběd. Sedl jsem si k Lauře a povídali jsme si. Po obědě byl tělocvik. Jupí! Tentokrát to neni ironie. Kdo by se nechtěl převlékat s dalšíma 10 klukama? Ano vím, že jsem zadaný, ale podívat se můžu ne? Aso jsem se moc ponořil do mých myšlenek, protože jsem do jedoho kluka ze třídy vrazil. Byl to Jason.
"Promiň, byl jsem mimo..." Omluvil jsem se a chystal jsem se odejít.
"Příště si dávej pozor buzno nebo to s tebou špatně skončí!" Začal řvát. Ignoroval jsem ho a šel jsem dál. Co si o sobě sakra mysí? Myslí si že si sem nakráčí s nosem nahoru a všichni z něj budou paf? Tak to se teda šeredně plete. No neměl bych to řešit.
Nakonec jsem se zklamáním zjistil, že nikdo ze třídy hezkou postavu nemá. Takže už ani tělocviky nemají smysl... Po těláku jsem mohl jít konečně domů. Joey doma samozřejmě ještě nebyl. Na chvíli jsem si pustil telku a pak jsem se šel vysprchovat a spát.
Někdo někde (telefonický rozhovor)
x: Už jsi to naplánoval?
y: Jo pracuju na tom. Odpoledne chodí domů. To by se dalo zvládnout..
x: Jak to víš, že chodí domů?
y: Jason se s nim zná...
x: Takže budeš znát i čas v kolik odchází?
y: Přesně tak.
x: Myslíš, že to vyjde?
y: Můžeme doufat.
x: Fajn tak zítra přijď ke mě a dořešíme detaily.
---
Táák... Kdo s kým vedl ten rozhovor a co chtějí podniknout? Pište vaše typy :)
Doufám, že Vás to baví ;)
ČTEŠ
Boss
Teen FictionLucase vyhodí jeho otec z domu a on si zoufale snaží najít práci, aby mohl platit nájem. Bohužel nikdo nechce zaměstnat 15ti letého gaye. Čirou náhodou se ocitne v baru jehož majitel si okamžitě získá jeho pozornost... Zamilují se, ale ne každý jim...