Medya: Serpil
Flasback (Geriye Dönüş):
Üç yıl önce...
İstanbul semaları yağmurluydu o gün. Gök delinircesine, gürültü eşliğinde yağan yağmur, sel olmuş, ulaşımı zorlaştırıyordu. Alçakta kalan evleri basmış, bayağı tahribata neden olmuştu.
Gökalp, evinin olduğu sokağa doğru koşuyor, montunun kapşonunu çekmiş, söylene söylene adımlarını daha hızlı gitmeye zorluyordu. Ayaklarını yerdeki su birikintilerine sokmadan koşmaya uğraşsa da pek beceremiyordu. Etrafta pek insan kalmamıştı. Gökalp'in anahtarı yoktu yanında, annesinin evde olmasını umuyordu, hoş, bu yağmurda nereye gidebilirdi?
Gökalp, aşağı taraftan giriyordu sokağa, caddeden geçince karşıdaki üç katlı apartmanı görünce, sıcak kahve ve ayaklarını uzatabileceği evine gelmenin memnunluğu içerisine girmişti. Kendisini ıslatan aracın arkasından saydırdıktan sonra nihayet aparmanın önündeydi. Zile bastı. Bekledi, açan olmamıştı, sinirlendi ve basılı tuttu, bazen öyle yapardı. Açan olmadığı zaman hunharca basar, basılı tuttuğu parmağı acısa bile, otomatik kapı açılana kadar basardı, tiyniyetinde vardı sabırsızlık.
Hala açan yoktu, nereye gitmişti bu kadın? Kendisini belediyeye vergi yatırmaya göndermişti, şimdi de açmıyordu kapıyı.
Tam acıyan parmağının acısının biraz geçmiş olduğunu hisseden Gökalp'in tekrar zile yöneldiğini gören Serpil seslendi:
- Şeyma Teyze elimizde!
Gökalp, arkasını döndüğünde, evinin karşısındaki müstakil, iki katlı evin, kapısının yanındaki demirli pencereden seslenenin sütkardeşi Serpil olduğunu daha sesini duyar duymaz anlamıştı, görünce de tamamen ikna oluvermişti.
Camın önüne geldi:
- Annem sizde mi?
- Bizde bizde, Selen de bizde, hepsi bizde. Kimi ararsan var içerde gel bak.
- Aç kapıyı bakayım. Anahtarı falan versin de eve gideyim ya.
- Oturuyoruz be, sende gel, açıyorum kapıyı bekle.
- Ne yapabilirim başka?
dedi gülerek.
Serpil, evinin kapısı açtı:
- Gel kanka geç.
- Bismillah.
çekerek ayakkabılarını çıkararak içeri girdi.
- Ver kanka montunu falan asarım ben geç sen.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAŞAYAN SON ÖLÜLER "Zombi"
AdventureRutin işlerinizle meşgulsünüz, hayat dışarıda her zaman ki gibi akıp gidiyor. Mezun oldunuz, bir iş bulmak, bir aile kurmak hedefiniz. Bir gün hayatlar alt üst olup, her şey tersine dönse, ölülerin her gün dirileri de kendine kattığı bir dünyada bul...