*FLASHBACK*
Μα που είναι τόση ώρα;!Κανονικά θα πηγαίναμε στον γιατρό!
Είναι η δέκατη φορά που καθυστερεί να γυρίσει πίσω στο σπίτι από την Σάρον. Καταννοώ την φιλίας τους αλλά έχω και εγώ δικές μου δουλειές και όσο να'χει θέλω να τελειώνω γρήγορα...Μονολογώ τα ίδια λόγια ακόμα μία φορά με με τον εαυτό μου και αποφασίζω και πλησιάsω το μπαράκι με τα ποτά που έχουμε στο σπίτι.
Ποτήρι.Πάγος και ουίσκι, με συντροφεύουν ακόμα μία φορά μέχρι να γυρίσει εκείνη.----------------------------------------
Η ώρα περνά και η υπομονή μου αρχίζει και εξαντλείται όλο και πιο πολύ και μαζί με αυτήν αδειάζει και το μπουκάλι. Ή μαλλον δεν αδειάζει, απλά μειώνεται. Αν καθυστερήσει ακόμα μία ώρα -γιατί λείπει ήδη μία- τότε σίγουρα θα το αδειάσω και πιθανόν να ανοίξω και το δεύτερο. Και φυσικά αυτή τη φορά δεν θα χρησιμοποιήσω ποτήρι..! Όχι! Και το μπουκάλι καλό είναι!
Και να που και η δεύτερη ώρα περνάει και το πρώτο μπουκάλι έχει τελειώσει. Τα νεύρα μου είναι τσιτωμένα, το μυαλό έξω από το κεφάλι, παραπατώ από το αλκοόλ και βλέπω θολά. Δύο ώρες και πουθενά η κυρία. Πάει και το ραντεβού με την γυναικολόγο. Και το θέμα είναι ότι βρισκόμαστε στα τελευταία.. Δεν θέλω να πάθει τίποτα ο γιος μου, και οι μέρες πλησιάζουν. Σηκώνομαι και αφου σταθεροποιούμαι στα δυο μου πόδια, λόγω της μέθης, αρπάζω και το δεύτερο μπουκάλι, τα κλειδιά του αυτοκινήτου και χύνομαι στους δρόμους οδηγώντας και πίνοντας. Έχω χάσει ήδη την δουλειά που είχα κανονίσεικαι η αλήθεια είναι πως αυτή τη συγκεκριμένη φορά θα πληρωνόμουν καλά! Αρκετά καλά!
Από δρόμο σε δρόμο. Απο στενό σε στενό. Από πεζόδρομο σε πεζόδρομο...
Πάρκα, εκκλησίες, σχολεία και εκείνη πουθενά!
Μα που στο καλό χάθηκε πάλι;!
Ψύλλοι στα αυτιά μου έχουν μπει ήδη. Και η αλήεθαι είναι πως το έχω ψάξει. Όσο πιο πολύ και όσο πιο βαθιά μπορώ για να ανακαλύψω το παιχνιδάκι που παίζεται γύρω μου όσο πιο "αθόρυβα" μπορώ, για να μάθω τι ακριβώς μου γίνεται.
Γιατί εγώ είμαι έξω από το παιχνίδι...Και καθώς φιλοσοφώ και πίνω ακόμα μία γουλιά από το ποτό το οποίο νιώθω να καίει τον λαιμό μου και ό,τι ακολουθεί μέχρι να φτάσει στο στομάχι μου όπου το όξινο υγρό θα το διαλύσει άμεσα...Στρίβω απότομα με το ένα χέρι το τιμόνι και το αυτοκίνητό μου, βρίσκεται ακριβώς πίσω από το δικό... τους!
Σκούπιζω το στόμα μου και παρατάω το μπουκάλι στην άκρη ενώ το άσπρο πουκάμισό μου έχει γεμίσει λίγες σταγόνες από την απότομη στροφή και το σταμάτημα.
Ανοίγω το πορτάκι από την θέση του συνοδηγού και βγάζω εννέα φωτογραφίες οι οποίες έχουν τραβηχτεί πρόσφατα. Μάλιστα η τελευταία μόλις χθες!
Πίστευα ότι θα καταλάβει ότι δεν την παίρνει, μαλλόν όμως θέλει να φάει και τα μούτρα της. Τα τζάμια μου ευτυχώς φιμέ και μπορώ να τους παρακολουθώ άνετα για όσο θέλω και για όσο κρατήσει.
Ένας άντρας με μελαχρινά πυκνά μαλλιά -κάτι άλλο δεν μπορώ να διακρίνω- κάθεται στην θέση του οδηγού και εκείνη δίπλα του να του δείχνει κάτι μικρές φωτογραφίες. Ασπρόμαυρες θαρρώ πως ήταν. Ήταν σαν...
Σαν υπέρηχους..!
Αρπάζω το μπουκάλι και κατεβάζω μια μεγάλη ποσότητα η οποία καίει τα σωθικά μου! Αποχαιρετιούνται με ένα γρήγορο φιλί το οποίο εγώ προλαβαίνω και "διασώνω" μέσω της φωτογραφικής μηχανής η οποία μου δίνει άμεσα την φωτογραφία.
Κουνάω το χαρτί για να εμφανιστεί και να φύγει η μαυρίλα ενώ, την παρακολουθώ να μπαίνει σε ένα ταξί και να εξαφανίζεται.
Το αυτοκίνητο στο οποίο βρισκόταν πριν λίγο αποχωρεί μόλις λίγα λεπτα αργότερα. Ανάβω ένα τσιγάρο και το κρατώ στα τραχιά χείλη μου κοιτώντας την φωτογραφία που τράβηξα πριν λίγο. Φυσώ τον καπνό από την μία πλευρά και τοποθετώ την φωτογράφια στον ίδιο φάκελο με τις υπόλοιπες εννέα..!
Δέκα στο σύνολο πια!
Νομίζω πως η "καλοσύνη" μου έφτασε στα όρια της. Ας γυρίσω πάλι στον παλιό... κακό μου εαυτό!
Γκαζώνω και κατεβάζω το παράθυρό μου, ενώ οι ρόδες αφήνουν τα χνάρια τους πίσω μου και πολλοί μου κορνάρουν σαν μανιακοί!Έχω καινούρια δουλειά να κανονίσω! Και πιστεύω θα είναι από τις καλύτερες!Θα είναι.. χμμ..
"Βιωματική"
.....................
*END OF FLASHBACK*
Καινούριο chapter! Άραγε ποιανού είναι το flashback;!
Περιμένω να ακούσω τις απαντήσεις καθώς και τα σχόλιά σας για το αποψινό chapter!
Ελπίζω να σας άρεσε και να σας έβαλα σε υποψίες! Το fanfiction έχει αρκετό δρόμο μπροστά του όπως το υπολογίζω [ μην φανταστείτε τίποτα 50 κεφάλαια χιχι! Αλλά 30-35 σίγουρα! ♥], και εύχομαι να είστε μαζί μου μέχρι το τέλος, μέχρι και το τελευταίο "!"
Θα ακολουθήσει ένα έξτρα chapter με τις απαντήσεις από τις ερωτήσεις σας! Ενώ στο τέλος θα αποκαλύψω ποιανού ήταν το flashback! Γι' αυτό θα σας παρακαλούσα πρώτα να σκεφτείτε ποιανού θα μπορούσε να ήταν και μετά να μάθετε την "σωστή απάντηση"!
Καλό σας βράδυ! Φιλάκια! ♥♥♥
YOU ARE READING
My kidnapper's Son [L.T]
Fanfiction"Behind everything bad and cruel Something pleasant is hidden"