Και όπως σας υποσχέθηκα να και το επιπλέον chapter! Πριν ακολουθήσουν οι ερωτήσεις και οι σχετικές απαντήσεις θα ήθελα να σας ευχαριστήσω για την μέχρι τώρα υποστήριξη σας! Κάθε μέρα ο κάθε ένας και η κάθε μία σας μου δίνετε έναν ακόμα λόγο να χαμογελώ μέσα από τα σχόλια σας, τα vote σας τα οποία μου ανεβάζουν το ηθικό και με κάνουν να νιώθω πως αυτά που γράφω βρίσκουν τόπο! Ακόμα σας ευχαριστώ για την υποστήριξή σας και στην καινούρια μου ιστορία, He For She, -όσοι το διαβάζετε- η οποία αν και αρχή πάει εξαιρετικά καλά! Όσοι δεν την έχετε ανακαλύψει ακόμα ρίξτε της μια ματιά! Δεν θα σας πάρει παραπάνω από κυριολεκτικά 8 λεπτά!
Και από εδώ και πέρα ακολουθούν οι ερωτήσεις σας! Enjoy! :
-Όταν γράφεις το συγκεκριμένο Fanfic, ποια είναι η πηγή έμπνευσής σου;
"Η καθημερινή μου ζωή πιστεύω αποτελεί τον κύριο παράγοντα έμπνευσης αυτής της ιστορίας. Μικρά συμβάντα, λίγες εικόνες καθώς περπατάω στον δρόμο, συνομιλίες και καινούριες λέξεις με οδηγούν στο να πλάθω μικρά μικρά κομμάτια και ύστερα να τα συνδέω δημιουργώντας ένα παζλ, ένα fanfiction! Ακόμα η μουσική που με συνοδεύει κατά την γραφή των κεφαλαίων αλλά και στίχοι από τυχαία ακούσματα και όχι μόνο μου καρφώνονται στο κεφάλι δίνοντας μου ιδέες για κάτι νέο! Τέλος ως γνωστή βιβλιοφάγος, τα μυθηστορήματα είναι από τις καλύτερες πηγές έμπνευσης! Αυτό δεν σημαίνει πως τα αντιγράφω. Φυσικά και όχι! Αλλά λόγω του ότι είναι γραμμένα από επαγγελματίες συγγραφείς, με βοηθούν στο πως να γράφω και πως να εξελίζομαι στην δικιά μου ιστορία!"
-Πώς σου ήρθε η ιδέα να γράψεις μια τέτοια ιστορία;
"Η αλήθεια είναι πως ήθελα να ξεκινήσω κάτι καινούριο. Κάτι μυστηριώδες το οποίο θα απασχολούσε τόσο εμένα όσο και τον νου μου και θα με έβαζε σε καινούριες περιπέτειες και δρομάκια! Ακόμα η αγάπη μου για το γράψιμο, μου χτυπούσε το καμπανάκι στο κεφάλι για να ξεκινήσω να γράφω κάτι. Έτσι ένα βράδυ το πήρα απόφαση! Ήταν και βράδυ είχε και σκοτάδι...! Και έτσι ξεκίνησαν όλα!"
-Ο φίλος του Loui, o Mark θα παίξει κάποιο ρόλο στη συνέχεια ή απλά θα είναι εκεί στον στρατό;
"Ομολογώ πως δεν είχα σκεφτεί πολλά ή καλύτερα σχεδόν τίποτα για την εξέλιξη του Mark. Ζητούσα έναν φίλο στο στρατό και έτσι και τον δημιούργησα! Διαβάζοντας όμως την ερώτηση αυτή, το μυαλό μου άρχισε να δουλεύει και να κατεβάζει αρκετές ιδεές τις οποίες, δεν θα σκεφτόμουν γιατί δεν θα έδινα τόση βάση. Οπότε ναι! Θα εμφανιστεί ο Mark! Δεν λέω πού, πώς και πότε! Αυτό θα το ανακαλύψετε εσείς.. Και εύχομαι να σας εκπλήξει!"
-Θα μάθουμε ποτέ για ποιο λόγο ο Πιτ σκότωσε τους γονείς της; Και την πήρε μαζί του;
"Λοιπόν. Ο θάνατος των γονιών της Evelyn αποτελούσε καθαρά μία ακόμα δουλειά, μία ακόμα επιπλέον 'υποχρέωση' για εκείνον και τρόπος για να βγάλει αρκετά λεφτά! Τώρα όσον αφορά την Evelyn πιστεύω ότι κανένας σαν τον Πίτερ δεν θα άφηνε πίσω του 'ίχνη' από αυτό τον βίαιο φόνο και φυσικά δεν θα άφηνε μάρτυρες! Έτσι η κάλυψη του εγκλήματός του και η ευκαιρία συγχρόνως του να μπορεί να περνάει 'καλά' στο σπίτι του, δεν τον απέτρεψαν παρά να πάρει την Evelyn μαζί του.Στην συνέχεια θα ανακαλύψετε και τον αληθινό Πιτ!"
-Τι ( ή ποιος) σε ώθησε στο να ανεβάσεις την ιστόρια στο wattpad;
"Πριν ακόμα γράψω αυτή την ιστορία ανέβαζα ήδη μία άλλη, οπότε ήταν επόμενο για εμένα να ανεβάσω και αυτή! Όμως, συγκεκριμένα αυτή την ιστορία, ήθελα να την διαβάσουν κιάλλοι! Και όχι μόνο οι γνωστοί και οι φίλοι μου! Ήθελα να δω αν αυτά που έγραφα θα τα διάβαζε, θα τα σχολίαζε ποτέ κανείς άλλος, εκτός από αυτούς που είχα δίπλα μου! Και δεν έπεσα έξω! Η αγάπη που μου έχετε δώσει απλόχερα μέσα από αυτή την οθόνη, το wattpad, της ιστορία και τα λόγια σας με κάνει πιο δυνατή κεφάλαιο το κεφάλαιο! ♥♥♥"
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
That's all!!! Σας ευχαριστώ για τις ερωτήσεις σας!!!
Και για μια ακόμα φορά σας αγαπώ όλους!!!! ♥♥♥♥♥Υ.Γ."Το flashback είναι του.. "αξιολάτρευτου" Πιτ! Δώστε έμφαση στις έντονες παρατηρήσεις μου και ελπίζω να συνδέσετε και εσείς τα κομμάτια!"
STAI LEGGENDO
My kidnapper's Son [L.T]
Fanfiction"Behind everything bad and cruel Something pleasant is hidden"