Chapter 43.

661 80 28
                                    

Evelyn's Pov

Χριστούγεννα πια και ναι... Επιτέλους θα ξεκουραστούμε λίγο και θα μπορε΄σω να περάσω αρκετό ποιοτικό χρόνο με τον μικρό μου γιο. Ίσως περάσουμε και από την Elena αλλά δενείμαι και σίγουρη.
Αοφυ χτυπά το ξυπνητήρι μυο σηκώνομαι και το κλείνω άμεσα για να πάω να φτιάξω πρωινό και για τους δυο μας. Πάνω όμως που πάω να ξεσκεπαστώ και ύστερα με την σειρά να κατεβάσω τα πόδια από το κρεβάτι, ακούω ένα μορμουρητό στην αγκαλιά μου και ένα μικρό κεφαλάκι να τρίβεται πάνω στον κορμό μου καθώς με σφίγγει περισσότερο στην αγκαλιά του.

Μα πότε ήθρε και δεν το κατάλαβα. Κοιτάω τριγύρω το δωμάτιο και βλέπω  που έχει πέσει στο δάπεδο το αγαπημένο του αρκουδάκι. Αυτό που του είχε φέρει ο Mark από την Αμερική. Το πιάνω προσεκτικά για να μην το ξυπνήσω και αφού το τινάζω λίγο αντικαθιστώ την αγκαλιά μου με το αρκουδάκι. Έτσι καταφέρνω να σηκωθώ με την άνεση μου και να ξεκινήσω το πρόγραμμα μου ενώ ο μικρός αυτοβούλος σκεπάζεται μέχρι πάνω και χουχουλιάζει στα ζεστά σεντόνια του κρεβατιού. Μοιάζει τόσο μικροσκοπικός σε αυτό το μεγάλο κρεβάτι που πολλές φορές απλά κάθομαι και τον κοιτώ μέχρι που περνά η ώρα χωρίς να πάρω είδηση.
Κουνώ το κεφάλι μου και κατεβαίνω κάτω στην κουζίνα και ξεκινώ τις δουλειές μου όπως και φυσικά και το πρωινό μας καθώς συγχρόνως ετοιμάζω και κάποιες συνταγές για χριστουγεννιάτικα κουλουράκια, αφού ξέρω ότι τρελένεται.

Μια ώρα περνά και το τραπέζι είναι έτοιμο και στρωμένο. Έχω βάλει ήδη κάποια κουλουράκια να ψήνονται. Και ναι. Αν δεν με απατά η μνήμη μου αυτό το σύρσιμο στις κάλες είναι τα βαριεστημένα βήματα του μικρού μου άντρα που σημαίνουν πως μόλις ξύπνησε. Χαζογελώ και πλησιάζω.

-Ξύπνησε το αγοράκι μου, γελώ και τον πιάνω στην αγκαλιά μου και αυτός απλά τυλίγει πόδια και χέρια γύρω μου ενω κρατά το αρκουδάκι του.

-Καλημέρα μανούλα..

-Καλήμερα μωρό μου. Πώς κοιμήθηκες;

-Καλά.. Εσύ; , με κοίταξε τρίβοντας τα μάτια του.

-Χμμμ πάρα πάρα πολύ ωραία αφού ήρθες και κοιμήθηκες μαζί μου, του είπε χαμογελαστά και κέρδισα ένα του χαμόγελο ενώ τον άφησα κάτω.

-Πάμε να φάμε πρωινό; Ετοίμασα και κουλουράκια που σου αρεσουν, ολοκληρώνω.

-Με πορτοκάλι;;;, τον ακούω όλο χαρά και ξαφνικά "ξυπνά".

-Και με πορτοκάλι, γελώ και τον βλέπω να τρέχει και να κάθεται μπροστά από τον φούρνο κοιτώντας το ταψί.

My kidnapper's Son [L.T]Where stories live. Discover now