9. Část

157 7 0
                                    

-Pohled Niki-

27.6. Jsme s Míšou vyrazily na Utubering. Když jsme dorazily až ke vstupu do areálu, zarazila nás obrovská fronta a tak jsme se pokusily zařadit. Ve 12 začali pouštět do areálu a ve 12:30 jsme už byly uvnitř. Prošly jsme se areálem, abychom zjistily, kde co je, prohlídly si stánky každého youtubera a pak jsme si šly stoupnout k podiu, kde začínal program Stejka. Chvíli jsme se na něj dívaly, pak mě Míša zatáhla k Vadakovi, což prý byl jeden z jejích dalších kamarádů. "Počkej, počkej, musíme jít za Atim..." Mumlala jsem. "Klid, pohoda!" Okřikla mě ze srandy. "Martina si necháme až nakonec, jako to nejlepší..." Chvilku jsme ještě chodily po areálu, když měl na podiu začít program, který nás zajímal. Nějací youtubeři měli předvádět Partičku. Tento pořad jsme s Míšou měly celkem rády, tak jsme se chtěli podívat, jak se s tím poperou naši oblíbení youtubeři. "Ahoj, já jsem Premi a dneska tady budeme hrát Partičku, těšíte se?" Zavolal do obecenstva kluk na podiu. Oběma nám s Míšou došlo, že je to ten, kterého srazila v obchoďáku asi před dvěma měsíci. A že je součástí Madbros, kteří taky natáčeli s Atim... Míša na něj dost se zájmem koukala, až jsem se musela zasmát. "Haló, já jsem tady... Neslintej nám tu..." Zasmála jsem se... Trochu uraženě se na mě podívala a dál sledovala ten pořad... Když skončila Madbors Partička, přišel na podium Ati... Jo, tentokrát mi zase ty kecy o slintání oplatila Míša... (:D)
Když Atiho program na pódiu skončil, táhla jsem Míšu k jeho stanovišti... Upřímně jsem si připadala jak některý z jeho devítiletých fanoušků, ale já už se mu zkrátka potřebovala omluvit... Stouply jsme si do fronty u Atiho stánku, který už se poměrně začínal plnit lidma. A pak přišel... Když jsem ho tam viděla naživo, jak se fotí s těma fanouškama... Úplně mi vyschlo v krku. "Já to nedokážu... Já asi nebudu vědět co mam říct, já se tam složim, já... Míšo pomoc..." zachrčela jsem nervózně. Pak jsem si ale všimla, že už před námi stojí jen jeden člověk. Ta fronta ubíhala sakra rychle. Když si nás Ati všiml, kývl na nás. "Ahoj!" Pozdravila ho Míša a přistrčila mě blíž, protože jsem nějakým způsobem stála celkem daleko. "Ahoj..." Zamumlala jsem trochu nejistě s pohledem upřeným do země. "Nazdár!" (:D) vykřikl Ati a objal Míšu, když se otočil na mě, trochu znejistěl. "Chtěla bych se ti omluvit... Já... Špatně jsem to pochopila, omlouvám se... Hrozně se omlouvám..." šeptala jsem s pohledem stále zabořeným do země... "Omluva se příjmá... Ale mě to tak ranilo... (:D)" zasmál se Ati a teď mě už skutečně objal. "Potřebuju si s Váma o něčem promluvit..." prohlásil pak k nám oběma a pohledem naznačil, že ho máme následovat. Během několika minut se protlačil do backstage. Následovali jsme ho a za sebou slyšeli jen zoufalé výkřiky fanoušků...Nevím, jak se to Míše podařilo zařídit, byla jsem z toho celkem překvapená... Posadili jsme se do křesla a já konečně otevřela batoh, ve kterém jsem měla jako omluvu schovaný dárek pro Atiho... "Jako omluvu jsem ti přinesla lahvinku..." Zamumlala jsem nenápadně. Zasmál se. "Proč si o mně všichni fanoušci myslí, že jsem takový alkoholik?" Míša se na něj s úsměvem podívala. "A není to snad pravda?" Zeptala se se smíchem.
Ati se chvíli snažil tvářit uraženě, ale pak také vybuchl smíchy.
Ještě chvíli jsme tam seděli, povídali si a Atimu se už dokonce podařilo dostat ze mě moje telefonní číslo, když do backstage přišel "ten kluk z obchoďáku." Podíval se na nás, posunul si brýle více nahoru a křikl směrem k Atimu: "Hej, Ati, venku na tebe čeká dav zuřivých fanoušků, malém jsem se sem nedostal..." Ani mě nepřekvapilo, že se téměř nepohnul. "Za půl hodiny mi začíná oficiální focení a podepisování, tak co chtějí teď?" Pak se obrátil na nás. "V deset to tady celý končí a na jedenáctou jsme tak nějak domluvený na afterparty, takže... Chcete přijít?" "Já jdu určitě!" Zahlásil energicky Premi, až jsme se musely zasmát. "Myslím, že jednou za čas nějaká ta party neuškodí, co?" Zeptala se Míša a já jen radostně souhlasila...

Osudové lásky Kde žijí příběhy. Začni objevovat