Carter)
Sarah græder tit, jeg ved ikke hvad der sker! Når jeg kommer ind til hende virker hun så fjern.
Sarah)
Jeg tjekkede Twitter for lidt siden, Malene lagde et billede op af alle drengene så... Hun er faktisk gået imod mig! Det siger hendes besked nemlig hun skrev. "Sarah, jeg syns ærgerligt du bør tilgive drengene, da det var lidt ligesom vores ejenskyld" seriøst dets lyder ikke som Malene. Jeg tror faktisk jeg har fået følelser for Carter! Men han har det ikke på samme måde. Men jeg skal til Ud og få taget billeder i dag, det er også længe siden sidste gang! Jeg fandt ud af Carter også er model. Så vi vil snyde pressen. Vi skal lade som om vi har mødtes før og er kæmpe uvenner så skal vi kigge hinanden dybt i øjne og så skulle vi vist kysse tror jeg. Jeg er nervøs.
"Er du klar?" Spurgte han.
"Ja, er du også nervøs?" Spurgte/svarede jeg.
"Ja meget" grinede han.
"Tænk, hvis det går galt!" Gispede jeg.
"Bare rolig det skal nok gå godt!" Svarede han.
"Skal vi komme afsted?" Spurgte jeg.
"Ja lad os heller det" grinede han.
...
"HVAD FANDEN LAVER DU HER?" Skreg jeg.
"JEG SKAL SJOVT NOK HAVE TAGET BILLEDER" skreg han.
"HOLD DIG DOG VÆK"skreg jeg og vi gik tætter på hinanden!
"DU SKAL ALTID ØDELÆGGE ALTING" skreg han vi kiggede hinanden i øjne, omg kamera over alt.
Vi gik tætter og tætter på hinanden og boom vores læber mødtes!
Der var gisp overalt! Vi gik ind hånd i hånd, der blev råbt alt muligt med er i kærester! Da vi kom ind bryd vi ud i grin!
"Når så i er sammen?" Spurgte Fotografen!
"Ja" svarede vi lusket i munden på hinanden.
"I er også søde sammen" grinede han.
"What" svarede vi i munden på hinanden!
"Når i skal i omklædnings rummet afsted" grinede han og skubbede til os!...
Seriøst undertøj! Man det er faktisk ret flot undertøj en blonde bh. Et par Blonde hvide små shorts oh. Der står Hot på min røv? Og et par stiletter! Haha Carter har kun underbukser på! Altså boxershorts!
"You look good" piftede han og jeg drejede rundt!
"You too" fniste jeg.
"Carter tag den her Cap på" sagde Stylelisten og gik hen og gav ham den på.
"Turtelduer kom her" hvinede Fotografen!
"Haha fint kælenavn" grinede Carter.
"Når stil op!" Kommanderede fotografen.
Vi stillede os. Omg nu kom der en spand iskoldt vand ud over os. Der kom et skrig fra os begge. Ohhh shit de tog et billed. Alle her flækkede bare af grin.
"OMG" skreg jeg bare men endte med og flække af grin.
"Haha i skulle se jeres ansigter, hov vent det kan i også" sagde Fotografen og vidste os billedet.
"Hey jeg ser lækker ud" grinede han.
"Hey jeg ser bedre ud" grinede jeg.
"Ja Sarah ser bedst ud" sagde alle stylisterne.
"Hey Carter ser bedst ud" sagde alle vagterne.
"Nej Sarah" sagde stylisterne.
"Nej det gør Carter" sagde Vagterne og sådan fortsatte det
YOU ARE READING
Sometimes
FanfictionSarah er en super model. På 20 år. Da hun får, Et job for 1D. Men kun i undertøj. Samtidig med at kæresten er utro. Men det vil Sarah skide på. Hende liv er ved og ændres forevigt. Sarah bliver lige pludselig lidt vild med? Plus hendes søster Man hv...